Dagkaartjes Moonskin

Gestart door Moonskin, juli 25, 2013, 08:09:52 AM

Moonskin

Hoi Vlinder,

Dank voor je fijne woorden. Vandaag hoefde ik ook niet te kiezen. Een keuze heb ik de afgelopen week al gemaakt. Vandaag bij een goeie vriendin op visite geweest die net is bevallen van haar 2de kindje. Een super lieve dochter Nikki en d'r broer is zoooo lief <3
Dus vandaag was het gewoon genieten, rustig m'n balans hervinden, maar tegelijkertijd genieten van liefde en respect geven en ontvangen van de lieve en liefhebbende mensen om me heen.
Zo genoten..
En dan is er morgen, weer een dag om bij mezelf te rade te gaan welke golf ik nu zal pakken om verder te varen op het ritme van het leven...

Dank je.. Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen allemaal  ;)

Kaartjes vandaag:
Berkers 10 met begeleidend kaartje Bekers 3

Problemen worden opgelost en blijde gevoelens bevestigd. Genietend in harmonie van de echte vrienden in je leven. Genezing van verdriet en onvrede. Ik voel me lekker in mijn huis en anderen zullen dat met mij delen. Geniet vandaag en ga er helemaal voor.

DE ZIEKE KONING
Er wordt veel uithoudingsvermogen van je verwacht. Je levensmotto vandaag is vooral een lange adem te hebben en simpel gezegd door gaan! Je beschikt over een groot uithoudingsvermogen. Laat je onzekerheid vallen, te denken dat je het niet aan kunt. Draai vandaag op doorzettingsvermogen met een trots gezicht en rechte schouders.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn kaartjes voor vandaag 24-9-2013
Bekers 9 met begeleidend kaartje Pentakels 8

Vandaag is een dag om van te genieten, met toeweiding werken aan iets nieuws wat grote vooruizichten heeft.

DE PARTNER
Je belandt vandaag in een zinvol leerproces. Via de ander wordt je uitgenodigd jezelf nog beter te begrijpen! Dit houdt wel in dat je vandaag uit je luie stoel mag komen om in openheid te stappen. Sta dus op en vindt de schoonheid in jezelf terug, zonder dat je de ander hier voor nodig hebt.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Vlinder

Dag Moonskin,
zie jij ook die man op bekers 9 zo tevreden en trots kijken... hij heeft vast heel veel moois achter dat gordijn, hij geniet van het leven en dat mag best.
Weet dat het vergaren van wijsheid en levensgeluk vaak gepaard gaan met hard werken, dat zie je op de volgende kaart.

Grappig dat dit ook staat bij de kaart; de partner.

Groetjes Vlinder

Moonskin

Hoi Vlinder,

Ben nu net met de 5de week van mijn nieuwe baan begonnen en het gaat zo lekker.. De kennis die ik heb in mijn vak kan ik helemaal uitleven en binnenkort zit er een grote taak voor mij aan te komen.. Structuur en eenworden op de afdeling creeeren.. Voel me ontzettend fijn op mijn nieuwe plek en geniet er weer van om lekker aan het werk te gaan.

Dank dat je mee kijkt.  ;D

Liefs Thea  :-*

kreeft

@Moonskin, wat fijn voor jou dat het je meezit op je nieuwe job  :D

grtj  :-*

Moonskin

#96
Hoi hoi,

Mijn kaartjes voor 25 september 2013:
Zwaarden 7 met begeleidend kaartje Zwaarden 2

De laatste paar weken heb ik wel aldoor negatieve gedachten door mijn hoofd spoken, maar probeer deze zoveel mogelijk om te draaien naar de positieve kant.. Zou het daar op kunnen slaan? Ik kan er ook niet veel aan veranderen hoe ik ook mijn best doe...

DE SCHULD
Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

Hoop dat er iemand even meekijkt...

Dank je Kreeft... Ben er ook zeer blij om.. Straks komt er dan nog wel de taak om het allemaal weer op rolletjes te laten lopen.. Dit ga ik samen met de manager aanpakken..  :)
Er is op het moment weinig motivatie bij de collega's en veel geklets.. pffff

Dank.. Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi lieve mensen,

Mijn kaartjes voor 26-9-2013:
Kelken 6 met begeleidend kaartje De Magier

Vandaag gaat over geven en ontvangen, met een lief gebaar spontaan zijn zonder bijbedoelingen. Met behulp van de Magier is het vandaag mogelijk om dingen te realiseren, ik mag initiatief tonen en meehelpen aan het hogere plan. Alles lijkt vanzelf te gaan, Je kan het!

ZELFKASTIJDING
Er worden hoge eisen aan je gesteld. Vooral vandaag is dit niet makkelijk. Soms zijn er perioden waarin het slimste wat je kunt doen, is jezelf opofferen voor een hoger doel. Soms is het nodig om je verlangens tijdelijk naar de achtergrond te verhuizen. Relativeer vandaag waar je grenzen, maar hierdoor ook mogelijkheden liggen.

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen allemaal,

Mijn dagkaartjes voor 27-9-2013
Schildknaap Pentakels met begeleidend kaartje Het Rad van Fortuin

Door met toewijding en inzet aan taken te werken kan ik deze met succes afronden. Er zullen onverwachte mogelijkheden op mijn pad komen waardoor ik nog meer kan leren. Die dingen die ik kan leren zullen ervoor zorgen dat ik bepaalde dingen in mijn leven voorgoed kan veranderen.

DE BOODSCHAPPER
Er wordt van je verwacht dat je vandaag in beweging komt om zelfonderzoek te doen. Je staat er niet alleen voor. De juiste personen komen op je pad als je om hulp vraagt. Openheid gaat je mooie geschenken bieden. Kijk je leven luchtiger tegemoet, als zwaarmoedigheid en depressiviteit je in de greep proberen te houden.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Lief

Goedemorgen Moon,

Mooie kaarten die kansen bieden om dingen voorgoed te veranderen....

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi hoi,

Dagkaartjes voor 28-9-2013
Zwaarden 4 met begeleidend kaartje De Kracht

It is time to still your mind, still all the voices that clamor and distract you from clarity. It is time to stop communicating, stop talking, stop trying to reason things through with language, and open your inner vision. Let your mind become as breathlessly silent as fog, as free as a butterfly. This moment is perfect... the next moment is perfect... Be still. Listen. Dank je Ricca <3
En met de kaart De Kracht zal de stilte mij sterker maken.... Dat ik weer een in diepe harmonie met mezelf mag komen... Fantastisch  :-*

DE SLAAP VAN DOORNROOSJE
Vandaag is het moment aangebroken om in subtiele beweging te komen. Zoek de informatie waar je naar op zoek bent in jezelf vandaag en niet in de buitenwereld! Omarm daarom de situatie waar je op dit moment in verkeerd en laat je pantsertje die je om je heen hebt gecreƫerd weer zakken!

Een heeeeel fijn weekend allemaal  :-*

Liefde en Licht... Trouwens voor wie dit lezen, vandaag op de Mayakalender is het Wensdag .. De 7de dag sta je het dichtst bij het Universum en zal de kracht van je wensen groter zijn dan normaal!!

Make a Wish  :D

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Dagkaartjes voor vandaag 29-9-2013
Koning van Kelken met begeleidend kaartje Staven 8

Doordat ik mijn gevoelens weer onder controle begin te krijgen zie ik helder waar mijn problemen liggen en kan ik deze op een constructieve manier oplossen. Hierdoor zullen er veranderingen in mijn leven kunnen komen waardoor ik weer vooruit kan, weer kan groeien...

DE SPIRITUELE TUIN
Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

Fijne dag allemaal.. Ik ga zo lekker even de wind door m'n haren laten waaien ...

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen  :)

Mijn dagkaartjes voor 30-9-2013

Zwaarden Ridder met begeleidend kaartje De Geliefden

Vandaag ga ik met volle moed en zelfvertrouwen beginnen aan de nieuwe week. Mijn ambitie speeld denk ik hier een grote rol, ik wil namelijk de afdeling weer 1 maken en zorgen dat alle collega's weer gemotiveerd en gestructureerd te werken zullen gaan. Ik heb de beslissing genomen en het zal hard werken zijn de aankomende weken, maar ik heb deze keuze met liefde voor mijn vak gekozen en zal hier in zijn geheel achter staan en er helemaal voor gaan.

DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL
Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Lief

Mooie kaarten Moon en mooi streven.

Een zeer bijpassende symbolon. Je gaat het waarmaken Moon!

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Goeiemorgen ..

Mijn dagkaartjes voor 1-10-2013
Pentakels 3 met begeleidend kaartje Zwaarden 10

Een goede dag om nieuwe projecten dan ook echt van de grond te laten komen. Ik ben er klaar voor en heb de kennis die nodig is om te slagen. Ik heb het einde van een bepaalde periode in mijn leven aanvaard en ook al voel ik me nu nog niet helemaal lekker in mijn vel zitten, dit zal zeker komen.. Het nieuwe is al begonnen!

DE INQUISITIE
Hou er vandaag rekening mee dat er serieuze ondervragingen op je pad komen. De tijd van recht en onrecht is aangebroken! Zelfs de mogelijkheid bestaat dat hierin het principe van de inquisitie wordt meegenomen. Vandaag wordt tot elk detail in kaart gebracht, de waarheid boven tafel te krijgen. De periode van zuivering breekt aan.

Fijne dag lieve mensen.

Liefs Thea