Dagkaartjes Moonskin

Gestart door Moonskin, juli 25, 2013, 08:09:52 AM

Moonskin

Goeie morgen lieve mensen,

@Lief en Marianne, Dank jullie voor je verhelderende duiding, kan hier echt wel iets mee.
Ben ook ontzettend bezig om de balans weer terug te vinden... Soms is dit best moeilijk! Misschien toch maar weer wat meer gaan mediteren...  :-*

Kaarten voor vandaag:

Zwaarden 5 + De Maan

Na een stormachtige periode keert de rust terug. Ik ontdoe mezelf van negatieve gedachten door diep in mezelf te kijken.

ABORTUS
Vandaag wordt je uitgenodigd de ladder van je eigen emotionele diepte af te dalen. Zo kan je werkelijk doorvoelen, waar het nu aan scheelt en waarom je jouw ziel wilt verkopen aan de duivel. Het helpt je om af te dalen in je onderwereld van gevoelens. De diepte is minder dan je nu ervaart.

dameblanche

na een stormachtige periode mag de rust terug keren, maar wat betekend rust voor jou?
de maan laat ook geen duidelijkheden zien, je verkeerd in het ongewisse, probeer iets meer verduidelijking de creeeren in je hoofd.

Moonskin

Lieve Marianne,

Dank je voor je fijne duidingen... Heel helder..

Liefs Thea

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Dagkaartjes voor vandaag:

Koning van Kelken + Pentakels 4

Ik houd krampachtig vast aan de angst voor onzekerheid doordat de connectie tussen mijn gedachten en gevoel ontbreekt. Zou ik diep in mezelf durven kijken dan is er niets om angstig voor te zijn, mag ik op mijn eigen intuitie vertrouwen.

KOPPIGHEID
Er is iets wat je onder ogen mag zien. Hier kan en mag je vandaag niet om heen. Er staat je dan ook niets anders te wachten, dan vandaag aan de slag te gaan met boosheid en woede die je misschien al jaren onderdrukt. Zoek de schuld niet bij de ander en blijf bij jezelf.

heleen

Citaat van: Moonskin op augustus 05, 2013, 09:02:30 AM
Goeiemorgen lieve mensen,

Dagkaartjes voor vandaag:

Koning van Kelken + Pentakels 4

mag ik op mijn eigen intuitie vertrouwen.


Lieve Moonskin.

Vraagteken vergeten? Mag ik op mijn eigen intuitie vertrouwen? of bedoelde je, Ik mag op mijn eigen intuitie vertrouwen.

Je mag op je eigen intuitie vertrouwen Moonskin, gezien de koning Kelken vandaag je 1e dagkaart is, de koning van het water, de emotie's, mag je mijn inziens vertrouwen op je eigen intuitie. Hoewel de pentakels 4, de man die zijn pentakels stevig vasthoudt, graag iets anders wil. Zekerheden Moonskin, zal hij naar je roepen, en die zekerheden vasthouden. Niet dobberen op het water zoals de koning van de Kelken, de zekerheden zullen daarin oplossen Moonkin, kom bij mij, hoog op het dak, ver weg van het water, hier ben je veilig.

Een kans op een conflict in jezelf, en dan kom je uit op je symbolonkaart, boosheid en woede die je al jaren onderdrukt, want wat moet je kiezen Moonskin? Zekerheden door deze vast te willen blijven houden (maar wat zijn zekerheden?), of loslaten en ronddobberen op het water (niet wetend waar je uit komt). Wie moet je geloven Moonkin? Je vergat het vraagteken. Waarom? om de zin te kunnen veranderen, of wil je het vraagteken er nog aan toevoegen?

Heleen.

Moonskin

Goeie morgen lieve mensen,

Kaartjes voor vandaag 6-8-2013:

De Wereld + De Ster

Problemen zullen worden opgelost, nieuwe kansen bieden zich aan. Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Vertrouw er maar op dat het goed komt. Een cyclus is afgerond waarmee nieuwe inzichten zijn verworven welke nu gebruikt mogen worden om verder te gaan op een nieuwe weg.

MATERIE EN GEEST
Je word tot nadenken gezet vandaag en doet er goed aan hier gehoor aan te geven. Je staat namelijk op het punt om belangrijke, nieuwe inzichten te verwerven! Onderzoek voor jezelf of er iets is waaraan je jezelf vasthoudt. Je hebt je namelijk verbonden aan een placebo-effect en zit hier in gevangen.

Moonskin

Goeie morgen  :D

Kaartjes voor 7-8-2013
De Wereld + Ridder van Zwaarden

Het einde van moeilijkheden maakt plaats voor een nieuw begin. Met zwaarden Ridder overwinnen we ook de laatste hindernis(sen) en rijden we op ons doel af. Let wel op dat je je doel niet voorbij raast...

DE VALSE HALO
Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

kreeft

@Moon, de zwaarden ridder is een impulsief iemand, nadenken vooraleer te handelen  ;)

grtj  :)

Moonskin

Goeiemorgen  ;)

Dagkaartjes 8-8-2013

Ridder van Staven + Ridder van Zwaarden

Doe maar rustig aan anders snel je straks je doel nog voorbij.. Niets overhaasten (toch Kreeft  :-* )

DE GELIEFDE
Sluit met alle facetten van jezelf werkelijk vriendschap vandaag! Je doet er verstandig aan om voor jezelf rust, ruimte en tijd in te schakelen. Laat je vandaag heerlijk verleiden door attributen van luxe en weldaad. Zo herken je en waardeer je opnieuw je lichaam, welke de tempel van je Ziel is. Schakel een time-out in.

Moonskin

Goeiemorgen allen,

Allereerst wil ik nog even reageren op de mooie reactie van Heleen, Subliem hoe je op de kleine details let en mij daar dan op attendeerd... Heb daar eens goed over nagedacht en mijn conclusie is dat ik op mijn intuitie mag vertrouwen! Het uitroepteken mag er staan... Dat antwoord gaf jij mij in de eerste regel al. Op dit moment probeer ik vaker de natuur op te zoeken om daar de stilte buiten en in mij op te zoeken, de wind die mijn gedachten weg drijft zodat nieuwen plaats kunnen maken...

Dank je Heleen...

Liefs Thea

Moonskin

Dan nu mijn dagkaartjes voor vandaag 9-8-2013:

Ridder Staven + De Dood

Doe eens rustig aan, nu het oude weg is geebt en het nieuwe voor de deur staat. Kijk eens wat je nu echt wilt, wat je doel is en hoe je deze kunt bereiken... Wat zegt je Zelf tegen je? Probeer eens goed te luisteren. Ga daarna met je vurige passie aan het werk met dat wat je wilt bereiken!

HET ZWIJGEN
Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.

heleen

Moonskin.

De koning is Dood. Hoe kan dat nou?
Kijk naar je kaarten van de afgelopen dagen. Het begint met 2 kwetsbare vrouwen. De vrouw van de wereld, en de mooie dame op de oever. De dame van de ster. Deze week kreeg de ridder van de zwaarden de opdracht het koninkrijk te beschermen. heeft de ridder slecht werk geleverd?
Hij heeft zijn best gedaan, geef hem geen oneervol ontslag. De zwaarden ridder is eerst op bezoek geweest bij de wereld. Waar hij met zijn aanstormend talent  tegen de laurierkrans op botsten, Maar gelukkig kan die tegen een stootje. Hoewel de dame na zijn bezoek met een paracetamol een uurtje moest gaan liggen. Wat daar besproken is, ik weet het niet, en ik denk de ridder met zijn enthousiasme ook niet. Hij heeft natuurlijk heel veel verhalen opgehangen, over het redden van het koninkrijk. En de vrouw van de wereldkaart heeft dit beaamt. Wel even over haar schouders gekeken naar de Sterrevrouw. Maar die had het te druk met waterscheppen. Het zal wel dachten de beide dame's. Laat maar gaan. En wat heeft de ridder zwaarden gedaan, hij is naar  zijn vriend ridder van de staven gereden.  En samen zijn ze aan de slag gegaan, lucht en vuur naast elkaar om het koninkrijk te redden. Ach dat heeft zijn eigen charme. Het resultaat de koning is dood. Het drama is voltrokken. De dood heeft gezegevierd.

Gelukkig is de koning niet echt dood. Hij had genoeg van de 2 onstuimige ridders, die bijna zijn koninkrijk platbranden. Hij is op de grond gaan liggen, om die 2 wat duidelijk te maken.
Vanavond zit hij weer op zijn troon. En roept de beide heren bij hem. Heren, Heren dit was een weekje wel. ik zie dat jullie je uiterste best doen het koninkrijk te beschermen jongelingen. Enthousiasme en vurigheid oke, maar wel in de juiste balans. Luisteren zwaarden ridder, is ook een vorm van communicatie. De ridders kijken bedremmeld  naar de troon, hun laatste tranen nog uit hun ogen vegend omdat de dachten dat de koning dood was. Maar deze les hadden de beide ridders wel nodig. 

Heleen

dameblanche

begint de moed je in de schoenen te zakken, je immer energiek vermogen laat je in de steek, probeer een nieuw pad te gaan kunnen bewandelen, dit kan alleen als je het oude achter je kunt laten zonder rancune

Moonskin

Hoi hoi lieve mensen,

Kaartjes voor vandaag 10-8-2013

Staven 3 + Staven 5

Door mij in te zetten met hart en ziel zal ik mijn doellen bereiken, al gaat dit niet zonder slag of strijd.

DE BIECHT
Vandaag breekt de tijd aan open kaart te spelen. Er is een thema waar je in verstrikt bent geraakt en wat je of een ander op te biechten hebt. Het allereerste belangrijke is dat je jezelf er bewust van bent dat je zelf verantwoordelijk bent voor deze situatie! Gebruik vandaag je wijsheid en genereer bekentenis.

@ Marianne, ben 2 weken geleden ontslagen.. Nu heb ik net (weekend niet meegerekend) 6 sollicitatie achter de rug.. Met mijn oude werkgever lig ik in een conflict welke mij nogal onzeker maakt. Ik hoop op een goede afloop, maar het kan altijd alle kanten opgaan.

@ Heleen, Zo voel ik me ook wel even... Alsof er mij een lesje is geleerd.. EN ik heb hem geleerd... Doe eens een stapje terug en luister naar wat je Zelf je verteld... Doe dat nu eens toch!! Dan zal het er minder hectisch aan toe gaan...

Fijn weekend en Liefs Thea

dameblanche

ondanks dat je vooruit wilt, kun je niet om je eigen innerlijke strijd heen....