Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 3

Gestart door kristina1975, februari 01, 2012, 00:23:04 AM

assie63

Citaat van: marianne op februari 18, 2012, 07:55:04 AM
het gaat niet om presies vandaag...
het gaat hierover dat je een behoorlijke dosis energie hebt verkregen bij het feit dat je werd verkozen uit 30 sollicitanten..dat heeft je omhoog gekrikt....
hoe de rest zal uitpakken is echter nog de vraag, en ook dat knabbelt dan weer wat van die energie af.....
och ok, maar het heet toch dagkaartjes  ;D, ja dat heeft mij zeker omhoog gekrikt, ja dat is afwachten, dank voor de uitleg  ;D

rianna

goeiemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
Staven 4 en 17  de ooievaar
het lijkt er op dat er iets te vieren valt  omdat er veranderingen komen
liefs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken vrouw-staven 3-kelken 9

ik zit meer bij mijn gevoel, waardor ik mijn horizon ga verbreden, dat stemt mij tevrede

jericho

een goeie morgen iedereen,

vandaag ridder van kelken en de ooievaar

ik denk dat ik de harmonie wel gevonden heb, dit zorgt voor een symbolisch nieuw begin.

jericho

Citaat van: rianna op februari 18, 2012, 09:12:05 AM
goeiemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
Staven 4 en 17  de ooievaar
het lijkt er op dat er iets te vieren valt  omdat er veranderingen komen
liefs Rianna

Hey rianna, ook bij mij kwade ooievaar vandaag op bezoek  ;D, wie weet dat die voor ons meebracht  ;D

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag staven 4 en de Ring van Lenormand. Helaas staat er weinig beschreven over de laatste kaart. Ik las wel ergens iets over gedachten die malen, piekeren.
Ik heb ook nog eens goed gekeken naar staven 4. Inderdaad lijkt het vrolijke, het feest ver weg van je af. Het lijkt alsof ze me wenken om mee te komen doen.

Liefs, H.

jericho

Citaat van: hatsjepsoet op februari 18, 2012, 12:02:51 PM
Goedemorgen,

Vandaag staven 4 en de Ring van Lenormand. Helaas staat er weinig beschreven over de laatste kaart. Ik las wel ergens iets over gedachten die malen, piekeren.
Ik heb ook nog eens goed gekeken naar staven 4. Inderdaad lijkt het vrolijke, het feest ver weg van je af. Het lijkt alsof ze me wenken om mee te komen doen.

Liefs, H.

Staven 4 nodigt je misschien uit om jezelf meer open te stellen en een fijne tijd met anderen te beleven. Bij de interpretatie van lenormand sta ik zelf ook nog maar in mijn kinderschoenen, maar de ring is voor mij symbool voor verbinding. Misschien ga je jezelf meer openstellen zodat er meer verbinding komt tussen jou en en iemand anders die voor jou belangrijk is...

hatsjepsoet

Dank je wel, Jericho. Het klinkt mooi en wel iets wat zou kunnen in mijn leven momenteel. Ik las o.a. het volgende op Mysticlight over staven 4:
Aanmoediging
Het vinden van een juiste verhouding tussen toeschietelijkheid en standvastigheid.

Liefs, H.

jericho

Dag H, is inderdaad ook een treffende duiding. Ikzelf haal héél véél uit volgende site. Per kaart staat héél véél uitleg, maar meestal haal ik er zo één ding uit wat bij me blijft hangen, waarvan ik voel dat die duiding me wel eens iets kan zeggen. Snap je. Ook wanneer ik voor mijn man of vrienden probeer om de kaarten te duiden, lees ik meestal eerst wat er op deze site staat en volg daarna mijn gevoel wat ik denk dat de kaart voor deze persoon te zeggen heeft.

http://www.kaartensterren.nl/pagina's%20tarot%20kaarten/pagina%204-500.html

Sorry, 't lukt me niet om hier een link van te maken. Hopelijk lukt het je zo ook om deze terug te vinden.

Liefs J

hatsjepsoet

Nou, dat is ook grappig, Jericho. Dat is voor mij ook een van de sites die ik raadpleeg en waar ik veel aan heb. Heb hem alleen vandaag nog niet bezocht maar dacht er aan om het wel te gaan doen.
Op die site haal ik altijd iets uit de beschrijving. Er is altijd iets wat op mij van toepassing is.

Liefs, H.

jericho

haha, toeval bestaat niet  :), er is inderdaad altijd wel iets dat er uit springt hé. Voor mezelf zet dit me dan vaak aan het denken, brengt ook soms onbewuste zaken naar 't oppervlak.

hatsjepsoet

Ja, zo werkt dat echt, hè. Zeer herkenbaar. Daar gebruik ik de kaarten ook voor, om meer inzicht te krijgen in zaken.

dameblanche

#402
Citaat van: rianna op februari 18, 2012, 09:12:05 AM
goeiemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
Staven 4 en 17  de ooievaar
het lijkt er op dat er iets te vieren valt  omdat er veranderingen komen
liefs Rianna

wat dacht je van carnaval gaan vieren als juffrouw ooievaar???

de staven 4
de staven staan voor het element vuur,, dat aktie, inspiratie, passie en doorzettingsvermogen beheerst.
de 4 staat weer voor trage groeiop een nog niet zo stevige fundering....
je moet nog voldoende wortel schieten rianne, je waait nog met verschillende windrichingen mee..