Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

dameblanche

het floept gelukkig weer hè kreeftje....
en als het floept dan wil je weer vooruit, maar ik heb ook het idee dat je niet gestruktureerd vooruit KUNT...
altijd zit er weer iets tegen, altijd komt er iets onverwachts om de hoe kijken dat je weer een half stapje terug doet zetten...
ik trek hierbij nog de koning van zwaarden op de kop....
je bent nog eigenlijk iets te voorzichtig....
je wilt ook niet als een olifant door een porselijnskast lopen.....

je voortreffelijk gevoel voor humor, maar daarachter schuilt ook ee novergevoelig type...
je hebt een hekel aan kritiek, je bent diep gekwetst als je belachtelijk wordt gemaakt en al helemaal als je niet wordt aanvaard en gezien.....
eigen lijk ben je helemaal niet strijdlustig, je twijfelt te lang...............................

dameblanche

ja alain, je kunt de bloemetjes buiten zetten, je staat te popelen, maar even geduld...dat is niet je sterkste kant... :-\
er kan nog nachtvorst komen....
de klaveren is een wenskaart..de wens om weer volop in aan het leven te kunnen deelnemen....
in ieder geval op die manier zoals jij je dat in je hoofdje hebt geplant...
maar het gehele scenario is nog gebaseert op vroegere tijden...
ondertussen ben je gegroeit en in je uitgangtenue van wellleer je iets te krap geworden

dameblanche

aan rianne...
er komt iets onverwachts op je af...probeer er flexibel mee om te gaan...

Chris

Voor deze mooie maandag

Kruis-ruiker-wolken=beer

Gr Chris

dameblanche

goede morgen arend,

ja kwartetten, of pimpampetten, met de wolken maken we korte metten...
waar je vooral op moet letten.....

hihi, nee neem nu de kaart de wolken, jligt dezekaart met de donkere kant naast je persoonskaart dan betekend dat dat het opstakels zullen zijn die niet een, twee, drie, door de zon opgelost zullen worden...
ook de wind kan hen niety wegblazen, het zijn problemen die onderzocht moeten worden, zij bevinden zich echter in de diepere lagen van je psyche en steken steeds weer te kop op...

dameblanche

sweety...

een affaire waarbij de harteman de vrouw niet aankijkt...
het gaat om een soort van verliefdhied, binding, die wel wordt beantwoord, maar om een of andere reden op niks [weer] uitloopt.....
maar het helpt je wel weer op weg.... :-*

dameblanche

in eerste instantie zou je schrikken van dit trioootje chris, maar de ruiker ligt erbij dus het verzacht het zaakje gelukkig.

hierbij zie ik de kaart matigdheid op de kop verschijnen....

evenwicht herstellen door rust te nemen, en uitersten te vermijden...
zie ook de kaart de ruiker....
het kruis geeft eigenlijk aan dat je met vertragingen te maken hebt...die je zelf veroorzaakt....
ik ga iets verder.....
wat heeft het vroege heengaan met je moeder ermee te maken?

dameblanche

goede morgen fellowssss

lelie-anker-boom op de persoonskaart ???

Chris

@marianne

wat heeft het vroege heengaan met je moeder ermee te maken?

Denk dat idt toch wel een grote rol speelt in mijn leven....maar hoe of wat precies?

Gr Chris

dameblanche

eigenlijk een grotere rol als je tot nu toe hebt toegegeven....chris...
het gaat om het oergevoel, de moederlijke bescherming waar je niet meer op kunt rekenen..
gezien de kaart de matigdheid is het toch nog een verwerkingsstukje wat je hebt overgeslagen, een stuk acceptatie..wat verder voert dan de [onherroepelijke] dood te accepteren.... ;)

angels

goedemorgen,

mijn kaartjes voor vandaag

24 hart  30 lelie  17 ooievaar = 35 het anker

sweetmami

Citaat van: marianne op maart 26, 2012, 10:12:11 AM
sweety...

een affaire waarbij de harteman de vrouw niet aankijkt...
het gaat om een soort van verliefdhied, binding, die wel wordt beantwoord, maar om een of andere reden op niks [weer] uitloopt.....
maar het helpt je wel weer op weg.... :-*

Jazeker! thanks! :-*

dameblanche

goede middag angels,
hart.lelie-ooievaar...

je realiseert veelal je eigen doelstellingen angels...
je bent gewent met het zwaard der wijsheid om te kunnen gaan, wijsheid verkregen uit ervaringen uit het verleden, die je om hebt gezet in wijsheid, dat kan niet iedereen....
je relatie bestaat uit liefde en vriendschap, alles kabbelt lekker voort geen echte ups, maar ook geen echte downs, daarbij geeft het wel zekerheid....

rianna

@Marianne
geen onverwachte dingen gezien vandaag alles loopt op rolletjes :)
houden zo
dan je wel
liefs Rianna

kreeft


hai Marianne,
ja ik wil wel vooruit,  ::), ik probeer zonder kleerscheuren door de poceleinkast te gaan  :)
en ja, overgevoelig ook, kritiek vind ik lastig als het ongegrond is, omdat ik van mezelf vind dat ik altijd mijn best doe  :-[ , ik heb soms de indruk dat ik mezelf voortdurend moet bewijzen, (niet waar :-[)  en ik wordt ook niet graag belachelijk gemaakt  :-[ , mensen kunnen je soms eens ophemelen en het volgende moment je laten vallen als een steen, kan ik nie tegen  :-\
en twijfelen doe ik omdat ik gebrek aan zekerheid heb
dank  :-*