Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 23, 2012, 07:02:53 AM
goedemorgen allemaal


35 anker-3 schip-33 sleutel=35 anker

stabiliteit op mijn koers doordat er oplossingen komen

weer alom zekerheid voot je assie, zekerheid op werk, zekerheid rondom je geloof in jezelf, het is ooit eens geheel anders geweest, je mag er van genieten.....

dameblanche

#571
aan kreeft...
beer-toren gaat natuurlijk over die zorg-instelling waar je alle hoop op hebt gezet kreeft...
het zou je ook uit alle zorgen kunnen redden, ben je van mening....
tuurlijk zou dat een kans zijn, maar misleidt jezelf hierbij niet, ik trek hierbij de duivel....
nieuwe ervaringen zijn geweldig en geeft je ook de kans er iets mee te gaan doen....
maar of je je huwlijk op die manier kunt achter je laten is nog maar de vraag....
je zult toch door het stof heen moeten......

dameblanche

vosje geeft hier een waarschuwing aan rianne.....
het kan een waarschuwing zijn voor een sterfgeval in de familie, maar het kan ook een waarschuwing zijn waarbij je ej eigen gezondheid wat meer in acht moet nemen....

arend

goeiemorgen heldere morgen,
huis floepte er uit
vandaag: ruiter, klaverbladen op pk en beer
: samen hond
komt er een boodschap aan?
zonnige dag iedereen

Sweetie

@Arend
Je voelt je gelukkig vandaag bied bescherming en vertrouwen
Grts Suzy

Sweetie

Kaartjes voor vandaag
36 kruis +12 vogels +27 brief = schip
stopzetting van zorgen wat betrefd een bericht en kan weer vrij ademen

sweetmami

Goeiemorgen lieve allemaal,

ik trok de beer, schip op pk, de weg

:-*

sweetmami

Hi Suzy,

zo ik zie eindelijk jouw kaartjes  ;D

Hoe is het?

Lijkt wel of er contact is geweest of komt wat je elke keer een bak onrust opleverd(e)...iets wat opgelost moest worden...  en dat daar nu weer ruimte in komt, even rust. Even weer tijd voor jezelf, om alles op een rij te zetten op een neutrale manier, aan de kant ermee

:-*

Chris

#578
Voor deze maandag en andere dagen hihi

hond-hart-vogels=hond

Vind ze zo apart dat ik ff verder leg...

1) Hond - Hart - Vogels - Hond
2) Wolken - Kruis - Lelie - Kruis
3) Wolken - Lelie - Lelie - Lelie
4) Kruis - Hart - Hart - Vogels
5) Hart - Vogels - Kruis - Kruis


Grtz Chris

sweetmami

oeh chris een friend with benefit  :P of wil je die wel graag........ hihi

even kijken, ja.. je bent duidelijk iets te weten gekomen over jezelf wat binnen is gekomen....leermomentje, je blijft je hart volgen Chris.....

:-*

Sweetie

@Sweety
Je innerlijke zit vrij goed vandaag sweety je voelt je krachtig en ga je op pad vandaag ?

Jij voelt je prima zo te zien !
Alles goed met mij
Ik heb me inderdaad heel onrustig gevoeld de laatste dagen
klopt helemaal
Dank Sweety floep  :D

Chris

@Sweet mami

Lijkt wel een transformatieproces wat op gang komt of gaande is.Uit het kringetje stappen Hoofdstuk(ken) afsluiten door keuzes die gemaakt worden,maar het kost je veel energie...toch bezit je er de kracht voor.De rust die je dan creert geeft duidelijkheid...

Grt Chris

Sweetie

@Chris
Een trouw persoon waar je van houdt maar je toch ff zorgen over maakt, dus je bent waakzaam er tegenover
dit bezorgt soms wat moeilijkhedenmaar waar je steeds weer op hulp kan rekenen ,de hulpverlener duwt de wolken opzij en overlaad je met liefde dit geeft jou inspiratie en de zorgen verdwijnen
Grts Suzy

Chris

@assie

Je happy voelen op je werk...ligt er promotie ,vooruitgang in deze baan?

Chris

Chris

@kreeft

Bericht idd over een mogelijk contract,alleen de centjes wordt nog een hangijzertje

Gr Chris