Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

Citaat van: Arend op april 22, 2012, 10:19:47 AM
Goeiemorgen staalblauw hemelplafond :),
vandaag floepfloepfloep boek
heer, vogels (omgekeerd als dat uitmaakt) op pk en ruiter
samen boom

veranderingen echt doorvoeren, na een hoop mislukte pogingen ben je erachter gekomen dat je je op ieta anders zlt moeten gaan richten arend...

de boom.....de boom hoeft niet persee op iets te wijzen wat niet in orde is hoor, het kan ook wijzen op je levenskracht en levenslust, en daar is niks mis mee dacht ik zo...

arend

#556
Ik ben er nog niet uit in welke richting ik me moet richten   :'(. Mijn levenskracht is niet steeds optimaal  :( maar met mijn levenslust is niets mis  ;D. Ik heb momenteel vooral zin om eindeloos aan mijn manuscript te schrijven. Bedankt Marianne en nog een prettige zondag!  :-*

dameblanche

ha arend, manuscipt dat klink goed, nu maak je ons ook nog nieuwsgierig????? :-\ :-X

arend

lol, Marianne, nieuwsgierig? wel, ik ben jaren geleden begonnen met iets dat wie weet (een mens mag, neen 'moet' dromen  :P) ooit een boek wordt. Grts.

sweetmami

Goedemiddag,

nog even mijn kaartjes voor vandaag

de sleutel, visjes op pk, het schip

:-*

rianna

@Marianne
ik probeer om alles zo intelligent te benaderen ja  ik weet dat er veranderingen moeten komen maar dat gaat niet stel op sprong
laat die spirituele inzichten maar komen
kan ze wel gebruiken
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

ha die sweety, ja ik dacht nog waar blijft floep floep,
ook arend floept er tegenwoordig op los, haha, nog even en we floepen hier allemaal om elkaar heen...

sleutel-vis-schip....

je bent ondertussen toch sprongen  voorwaarst aan het maken, oplossingsgericht door meer zelfvertrouwen en optimisme te ontwikkelen, je zet je daarook speciaal voor in....
vandaarook het floep-floep gebeuren....






assie63


@marianne
och mooi zo oplossingen, zal is tijd worden dat ik mijn eigen leven in handen neem, nee ben zeker niet meer voor 1 gat te vangen, ja ik trek mijn mondje wel open, ahhaaha, ben je bang voor assie  ;D dank je wel, assie xx


............

sweetmami

Mwuhahaha ja mar, floepen t er allemaal uit, homeruns maken hihi. Dank lieffie voor je vertrouwen. Ben toch wel aan t oogsten ja...t komt altijd weer goed en dat weet ik ook... Xx

assie63

goedemorgen allemaal


35 anker-3 schip-33 sleutel=35 anker

stabiliteit op mijn koers doordat er oplossingen komen

Sweetie

@Assie
stabiliteit doordat er oplossing wordt gegeven en je weer wat vrijer voelt
grts Suzy

kreeft

goeiemorgen,

beer 15, toren 19, brief 27 = ring 25

er komt een bericht over een nieuwe overeenkomst of contract

fijne dag iedereen  :-*

Sweetie

@Kreeft
Een bericht geeft je de kracht om uit je toren te komen
Een nieuw contract ?
grts suzy

rianna

goedemorgen allemaal
een nieuwe week met nieuwe kansen
vandaag trok ik

Vosje+Lijkkist+Kruis=Wegen / mc=Kruis
het is niet te hopen maar er lijkt een sterfgeval in de familie te komen

mijn schoonzus en zwager zijn allebei héél ernstig ziek  ik hoop niet dat ik het goed lees
liefs Rianna

Sweetie

@Rianne
Zo zware kaarten
verdriet in de familie en er wordt een belangrijke beslissing genomen

Strekte Rianna