Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

Alain

hier komt, twas een drukke dag vandaag ;D
@assie: einde van een bepaalde periode, einde tewerkstelling? je hebt de oplossing omnieuwedeuren te openen.

@kreeft: je bent de geluksvogel, de juiste keuze is de oplossing naar vreugde.

@sweetmami: je hebt een houvast,  je staat met bijde benen op de grond, iemand nieuws leren kennen?

@rianna: je hebt de wilskracht om eventuele ruzies te beeindigen.

@chris: je wordt op de proef gesteld met onverwachtse gebeurtenissen.

@angels: welkom.   keuzes maken over berichten of niews, let op voor valse berichten of nieuws.

@marianne: ik vind de kaartjes niet van jou  :(

allemaal lieve groetjes, Alain XXX

Alain

ondertussen de kaartjes voor vandaag:

2 de Klaveren, 22 de weg op pk, 25 de ring=13 het kind.
de bloemetjes buiten zetten, nieuwe relaties zijn een keuze voor gezelschap...

lieve groetjes Alain, nog een prettige dag iedereen XXX

kreeft

goeiemorgen
kaartjes voor vandaag,
floepte eruit, hond,

vissen 34, ooievaar 17, roede 11 = boek 26

verandering van gedacht geeft onenigheid? ::)

fijne dag iedereen  :-*

rianna

goedemorgen
vandaag trok ik
7 = de slang
6 = de wolken
20 = de tuin
samen  33 = de sleutel
ik zoek oplossingen wat betreft  de ziekte van mijn man   geen tijd om te relaxen
liefs Rianna

dameblanche

mijn kaartjes;
de zon-de berg en de ring op de pk.....daaa belooft waaaa :-\

dameblanche

#905
aan alain....

klaveren geeft een wens aan....en inderdaad de bloemetjes buiten zetten, maar je betrapt je er zelf op dat je niet meer zo spontaan bent als voorheen, een en ander heeft je getekend en dat uit zich nu in bepaalde verkramptheid naar de dames toe.....

wat zijn het voor bloemen die je buiten wilt zetten alain....kunstbloemen???? ;)

dameblanche

aan kreeft..vissen geeft altijd vermeerdering aan, vissen is een positieve kaart...
je draait al jaren hetzelfde programma, je het de schijf proberen te verwisselen en dat geeft tegenstandin het gezin.....
in feite ben je de schijf aan het verwisselen zonder hen de handleiding te laten lezen....

dameblanche

de oplossingen omtrent de ziekte van je man..........
ik denk dat je die aan hem zal moeten overlaten, hij is degene die een oplossing kan treffen...
hij is degene die nu zegt ; en dit pik ik niet meer.....
zij kunt niet altijd de kastanjes voor anderen uit het vuur halen...
het is zijn eigen verantwoordelijkheid t.o.v. zijn eigen gezondheid...
als je dat nog eens allemaal op je schoudertje wil gaan laden, en dan ook nog eens de controlle erop wilt houden dat het allemaal zo verloopt zoals je wilt, dus iedereen waarvan je houdt uit de wind wilt houden, tja dan vraag je wel erg veel van jezelf.....
je ben sinterklaas niet :-\

arend

goeiemorgen allemaal,
hmmm muizen, klaverbladen op pk en de ruiter
samen boek (?)
zolang die muizen mijn klaverbladen niet opvreten  >:(  ;D

Chris

@ Alain

Even feedback....
Geen idee maar het zijn natuurlijk geen dagkaarten dus wie weet wat er nog staat te gebeuren

Dankje

Gr Chris

Chris

Voor vandaag ,eigenlijk vanacht al getrokken maar kon niet inloggen ;-(

Slang-Heer-Dame=Heer


Gr Chris

dameblanche

arend....waar heb je die klaverbladen dan liggen ;D

muizen aan het begin van een legging duidt op verlies en wel verlies van energie....
hier wijst het op je tweepoligheid....
van de ene kant vooruitwillen, en aan de andere kant weer die behoudendheid, het vasthouden aan het oude, vertrouwde...
dit zul je serieus moeten gaan afsluiten om aan iets nieuws te kunnen gaan beginnen...
en dan geducht aan je werderopbouw  ;D werken....zegt de ridder van staven op de kop hier...langwerkende tegenstand zal onderzocht moeten gaan worden....

dameblanche

chris...
schijnbare veranderingen..doordat je de teugeltjes te strak houdt...zodat het geen vleugeltjes kunnen worden

angels

goedemorgen vandaag,

ben druk bezig alles in me op te nemen
en de dagkaartjes van anderen en mezelf te linken aan de uitleg die er over gegeven word,vind het toch wel erg moeilijk hoor

voor vandaag heb ik zelf

18 hond (ligt op zijn kop)  22 de weg  11 de roede (ligt op zijn kop) = 15 beer

komt toch die weg weer terug (keuzes) ,ik zou denken dat ik er over pieker wel/niet
maar dat het wel de goede beslissing word  ????

sweetmami

goeiemorgen,

lelie whoop whoop

de ruiter, ruiker op pk, de hond

:-*