Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

Sweetie

#1005
Hai Sweetie,
Je energie staat goed op peil vandaag daar je je kind in jezelf tevoorschijn laat komen, lekker gek doen vandaag, je voelt je prettig
:) Groets

Chris

Fb voor Suzy
Je mag jij zeggen hoor ;-)

Nou ik kan op mn werk best eens uit mn slof schiten mn ongenoegen kenbaar maken en dat heb ik vanochtend ook gedaan.
Met management en ik staan niet bepaald op 1 lijn idd.
En idd als het werk gerelateerd is scheer ik de heren over één kam,ze zijn mi allemal verantwoordelijk voor het aansturen van het bedrijf

Dankje

Gr Chris

Sweetie

#1007
Hoi Marianne
Een bezoekje brengt wat zorgen met zich mee , praten kan helpen
Groeties

Chris

@ Marianne

Obstakels / gedachten die groei hinderde behoren tot het verleden.Je bent de berg over en mag genieten van het zonnetje ,een ander jasje aantrekken.Steun ondervinden van een heer waarbij je je wel happy voelt of in elk geval blij bent met de steun..

Gr chris

Chris

Fb voor Marianne,

Het zou best kunnen...mijn bazen niet altijd gecharmeerd van mijn optreden,,,teveel militair nog hihihi
Dus zo nu en dan moet ik idd op het matje komen,omdat ze vindne dat bep zaken niet aan mij zijn om op te lossen,maar ja....verander chrihe maar eens..;-)

Gr Chris

dameblanche

haha, dat dacht ik al chris, majoor kees!!!!!
tegen de gevestigde orde aanstampen, je eigen stukkie willen afbakenen, maar aan de andere kant verhindert je het kritiek hebbne op anderen ook je evoluren...helaas.
ik herken het bij mezlef ook  ;)
thanks voor de duiding, vandaag wordt die blok beton van mijn been afgehaald, door de notaris, ik zal eindelijk eens een gat in de lucht kunnen gaan springen...
spring is in the air................................. :-*

Chris

Aan marianne

Spring gerust in the air maar kijk uit met landen  :-)

Gr Chris

sweetmami

Joehoe! Marianne, Chris en Suzy, Samengevat (nu ik niet meer mag citeren :P) yes een blij ei over here!!! Hou dit minimaal het weekend vast want knijp er ff lekker tussenuit.  Dank jullie wel weer for the support coaches  ;) Fijne dag allemaal en een dikke  :-* :-* :-*

angels

goedemorgen, daar ben ik

vandaag liggen al mijn kaartjes op zijn kop

3 schip  30 de lelie  10 de zeis  = 7 de slang

Chris

@Angels

Balans proberen te vinden tussen alle pieken en dalen om zo je rur te krijgen?

Gr Chris

Sweetie

@Angels
Je energie heeft zijn tol geeist tijd voor vernieuwing waarbij je trouwens steun krijgt
grts Suzy

dameblanche

thanks suy, ik zal erop letten, idd praten lucht altijd op...als de kern maar geraakt wordt ;)

arend

@Suzy: 't ja teveel in het verleden kijken is niet goed besef ik ook, stemt wel soms tot weemoed maar het is vooruit dat ik moet kijken verdomme  :-X (dat laatste is aan mezelf gericht)
@Marianne: bwa ik ben niet echt huiverig integendeel ik kan mezelf wel vanalles wijsmaken maar de kaarten niet, dus als die dingen gaan blootleggen die ergens verborgen liggen in mijn onderbewustzijn, is het beter dat ik daar iets mee kan doen, ook al krijg ik dan soms totaal verschillende interpretaties voor eenzelfde ligging, het is allemaal interessant om over na te denken wat ze voor mij betekenen
@Chris: voorlopig geen dergelijke veranderingen of gesprekken in 't vooruitzicht maar je weet maar nooit

Allemaal uiteraard bedankt voor alle duidingen telkens  :-*

dameblanche

angels, alle kaartjes op de kop, waat moeten we daar nu van maken..... :-\ ;D

het schip geeft aan dat je er een beetje doorheen bent, je doet je beter voor dan je bent, je doet een poging om via het paranormale uitleg en inzicht te verkrijgen, in feite ben je er een beetje onbezonnen ingestapt, niet wetende wat er ook op je af zou komen, maar je  staat in feite perplex, ook van al diegene die hier je kaartjes meeduiden, wat komen zij dicht bij de kern eigenlijk, zij weten verrassend wat aan te raken, dit had je nooit voor mogelijk gehouden....
van de ene kant beangstigd je dit, en van de andere kant wordt je steeds nieuwsgieriger...haha, we zijn op de goede weg....

angels

dank je wel voor jullie reacties, suzy,chris en marianne

deze keer kan ik alleen geen aansluiting bij marianne vinden..sorry
ik laat al 10 jaar om de zoveel tijd kaarten leggen door een oude vrouw
( en meerdere mensen uit mijn omgeving,dus ken ook hun ervaring/verhalen)
en ben me heel erg bewust van wat er uit kaarten kan komen
dat ik het elke keer weer knap vind ja,ik vind het een bewonderings waardig als iemand dat zo kan
dat ik het zelf graag zou leren oke zeker,omdat ik weet dat die oude vrouw al veel heeft betekend voor mensen ,en ik het mooi zou vinden op die manier ook mensen te helpen
maar ik heb gaande weg het idee dat het niet voor me weg gelegd is...helaas
mijn talenten liggen ergens anders

ook ben ik iemand die recht voor zijn raap is en mijn mening niet onder stoelen of banken steekt , soms hoor ik in mijn omgeving dat ik wel eens iets minder eerlijk mag zijn  ;)qua mening of openheid ,  dus snap ik het anders voor doen dan ik ben niet