Mimi's dagkaartjes..

Gestart door Mimi88, november 12, 2012, 11:10:57 AM

Eveningstar

#345
Hoi Mimi!

Wat fijn voor je! Engel is tijdig bij je geweest ;) .

Nu even een verplichte rust, want er zijn veranderingen voor je op til. Je kiest echt wel zelf voor die veranderingen en inderdaad... de kaarten spreken voor zich.

Knap van je, om te durven kiezen voor die veranderingen, voor het anders leven. Het zal je een bevrijding geven, ook al lijkt het nu op dit moment (heel) moeilijk. Het lukt je! I know!

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Dank je.. ja..

I deserve to be happy. Thnx Eve x

Sweetie

Hoi Mimi

zwaarden 4, zwaarden 6, kelken 8..

Je stelt orde op zaken en je brengt veranderingen aan in je leventje , dit zal slagen , je verlaat het verleden

Suus

Eveningstar


Mimi88

Dank je Suus, idd, merk het in de kleine dingen.. Geen behoefte meer te zien of hij online geweest is bijv. Maar ook weer zalig kunnen slapen. Droom nog wel over hem, maar dat wijt ik aan et loslaat proces.


Vandaag zit ik ook rustig in m'n vel. Voel me oke.

Kaarten; de gehangene

Ondersteuning; de wereld en de kelken 3

Door een stap terug genomen te hebben zie ik het plaatje duidelijker. Dit geeft opluchting en blijdschap.

Xxx


Sweetie

Hoi Mimi


Kaarten; de gehangene

Ondersteuning; de wereld en de kelken 3


Je bekijkt het anders , op een andere manier , daarbij kom je op een andere wereld terrecht .. de wereld van emotionele ontwikkeling en voldoening ...

Suus

Eveningstar

Hoi Mimi,

een mooi gevolg op de kaarten van gisteren... . Alles lekker laten voor wat het is... .

Have a nice day, my dear!

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Thnx lieverds, en klopte helemaal. Voel een soort loslaten van de hoop, voelt bevrijdend!! Echter maak ik me zorgen om hem en zijn mentale gezondheid. Wil er niet teveel over in detail treden, vind wel dat hij dit met z'n vriendin moet uitzoeken en niet bij mij. Of je gaat voor me of niet.

Vandaag;

Rad van fortuin en kelken 2

Liefs xxx

dameblanche

het rad is het symbool van de veranderingen, veranderingen zowel posiytef als negatief, een einde van een cyclus en het begin van een nieuwe...
maar zit hebt al zo lang het gevoel dat je in deze situaitie zit...
je ziet niet duidelijk meer waar het ene ophield en de nieuwe gaat beginnen, een soort van tussenstuk eigenlijk..
maar welke kant gaat het eigenlijk uit, je hoopt de goede, maar je twijfelt...probeer je te focussen op jezelf op je eigen innerlijke emotionele evenwicht, je moet zelf 100% in harmonie met jezelf kunnen zijn, wil je aan een relatie beginnen, je kunt dan nog zo vberliefd zijn, maar deze relatie vraagt emotioneel heel erg veel van je..ik weet niet of je het op den duur allemaal wel kunt volhouden

liefs marianne

Sweetie

Hallo Mimi,

Rad van fortuin en kelken 2

je draaid en er komt verandering in in een relatie , de aantrekkingskracht van 2 mensen

Suus

Mimi88

Ha Mar, fijn dat je er weer bent!

Ik kan zijn gedragsproblematiek niet dragen nee, hij heeft echt hulp nodig maar weigert elke vorm. Tja, ben nu wel echt op een punt dat ik me rug er naartoe kan keren, heb voor mijn gevoel hierin wel alles gedaan en mag hij hierin steun aan zijn vriendin vragen. Dit staat wel los van de verliefdheid, ben wel 'wakker' geworden hoor, ik verdien iemand die volledig voor mij gaat. Verliefdheid ebt echt weg, voelt ook als een beetje klaar. On the next chapter in life. Dank je lieverd.

Suzy, er is inderdaad wel aantrekkingskracht met een andere man (pff houden jullie het nog bij :-X) maar heb besloten er niets mee te doen. Even lekker op mezelf en mn reisplannen richten. Daarnaast denk ik wederom dat dit geen man is die mij is kan dragen, dus ik passeer ;D Dank je lieffie.


Voor vandaag;
aas van staven

ondersteunend; staven 3 en de magier.

Krijg er zelf inderdaad mijn reis plannen bij, maakt me blij en enthousiast.

XXX

dameblanche

#356
zeer herkenbaar miem, hij weigert elke vorm van huilp, maar om dit telkens te weigeren houdt hij het probleem ook sevast in stand, hij 'dreigt 'er als het ware ook mee.......................
het is dat kantje wat hij kent en wil de onbekende kant niet ervaren, dat voelt als bedreigend, en alles wat bedreigend en onveilig voelt wordt geweerd..

daarom probeer afstand te nemen van zijn problematiek, bekijk hem gewoon als persoon, als energie op DAT moment.....

Mimi88

JA!

Hij houdt het echt zelf volledig in stand en lijkt het soms zelfs nodig te hebben. Er is ook weinig identiteit aan hem, ik heb het idee dat hij zich voordoet als, dit zeer overtuigend weet te doen, maar ik de echte persoon erachter nooit gekend heb. Zo sneu, zo rot voor hem dat hij het idee heeft zo een rol te moeten spelen. Hoop dat hij de hulp aanneemt die hij zo hard nodig lijkt te hebben.

Sweetie

Hoi Mimi ,

aas van staven

ondersteunend; staven 3 en de magier

er groeit iets , er komt nieuwe energie toe

je weet wat je wil , maar wil je ook datgeen je weet ... ? de magier heeft alles in handen , gebruik je toverstaf

Suus

Mimi88

@Suzy, heb gisteravond als een roosje geslapen, voelde me veilig en hoopvol. Dank je wel!

Vandaag;

Aas van zwaarden en de koningin van staven

Doortastende keuzes maken, voor mezelf opkomen, assertief zijn..