Mimi's dagkaartjes..

Gestart door Mimi88, november 12, 2012, 11:10:57 AM

Mimi88

Dank je wel!!! Ja en wat mooi.. gelijkwaardigheid. Lastig mn eigen kaarten te duiden, maar zou graag weer wat meer liefde mogen ontvangen.. we will see. Dank je Vlinder :-* :-*

Sweetie

Hallo Mimi
Gerechtigheid - Bekers 2 - Pentakels 5 en de Staven 8

je wil alles in evenwicht houden , alles mooi een eerlijk plaats geven ... voor wat hoort wat denk ik hierbij ..., je gaat een ontmoeting aan met een zielevriendje maar je vind er niets aan , laat je niet meeslepen Mimi .. er hangt gekke energie  in de lucht die je uit je gewone doen halen

Suus

Vlinder

Mimi,
dat telefoontje..... ik heb ook wel eens zo,n telefoontje gehad, een engels sprekende stem... oplichters die je graag helpen met windows, niet reageren maar meteen ophanngen dus he... Het is weer eens een nieuwe truc.

X Vlinder

Eveningstar

Hoi Mimi,

ik lees nu pas over je telefoontje... hé nu niet peinzen, dat ik het was, omdat ik net bij Suus wat Engels gepsroken heb hé :D  :D  :D  ;) .
Trouwens ik ben niet van Engeland hihihi!

Your kaartjes... Gerechtigheid - Bekers 2 - Pentakels 5 en de Staven 8
Wat wil je rechttrekken?
Waren je gedachten "leeg", toen je de kaarten trok of was je aan die Bekers 2 aan het peinzen? Ja... in ieder geval... ook je Pentakels 5 geven aan, dat je je eenzaam voelt, maar.... volgens de Staven 8 ... staat er wat voor je deur  :D . Ik zeg wel "wat", niet "wie". Dus nu niet direct naar je voordeur hollen hé  ;) .

De Wet van de Aantrekking... laat los en het komt op je af (dus echt niet naar de voordeur hollen, maar er weg van  ;) ) ... .

Succes en ik geef je een dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

VUUR IS HET ARCHETYPISCHE SYMBOOL VAN DE HARTSTOCHT EN DE LIEFDE, vuur iis dan ook de vernietiging van je hartstocht.

de brandhaard kan hier ontdekt worden en dat verwijst ernaar dat er grote veranderingen aan zitten te komen, maar het redden van de andere bewoners wijst hier ook op een schuldgevoel.
op dit moment is er nogal wat verdreit en ellende, maar je hoopt er spoedig uit te zullen komen..
kijk je daarbi jeens objectief naar je situatie [gerechtigheid]
bij die vermeende relatie voel je hartstcohtm doch je voelt je er niet happy bij, er is wel van alles en nog wat in beweging, maar echt iets concreets is er nog niet uit voortgekomen, toch blijf je hopen op een verandering ten goede

Mimi88

Nou weet je wat is het toch fijn dat er elke keer zo intens en uit liefde gereageerd wordt. Het is soms alsof ik jullie echt persoonlijk ken, veiligheid en liefde alom als je begrijpt wat ik bedoel. Echt, zoals Eve zegt, ik knuffel jullie!

Suzy, ja ik hou van balans en evenwicht, alles in m'n leven loopt mooi, mag echt niet klagen en ben reuze dankbaar, maar ja mis toch liefde. Niet zozeer een relatie hoewel ik ook alweer bijna 2,5 jaar alleen ben.. Maar een heerlijke man die aandacht en liefde geeft is niet verkeerd. Dank je liefje

Eve, haha ik voelde me haast betrapt toen ik je post las! Ja ik had liefde wel een beetje in m'n achterhoofd hihi, maar dan ook weer mooi dat de kaarten dat spiegelen en er min of meer antwoord op geven.. Ben benieuwd!! Ik moet je zeggen dat ik ook voorgevoelens heb, ik hoop ergens dat 'mijn heer' zich aanmeld maar het kan ook idd iets anders leuks zijn. Dank je lieverd

@marianne, ja ja, je zit goed.. Schuld gevoel ervaar ik gelukkig niet maar je laatste drie zinnen geven me kippenvel, klopt helemaal.ik voel hartstocht en voel hem, energie vanuit hem, maar mis toch de tastbaarheid ervan. Dank je wel!!

Mimi88

En ja, Engeland. Ik had niet opgenomen, vond het zo raar!! Verder ook niks gehoord, maar hou Vlinders woorden in m'n achterhoofd.. Xxx

Vlinder

Moet niet mag wel, leuke reactie van je op je kaartje,s , warm!

:-*

Mimi88

Hallo allemaal!


Net uit werk, lekker in mn joggingbroek op de bank, kaartjes erbij.. verwarming aan.

Grappig, ik ben al een paar dagen bezig met reizen, reizen en nog eens reizen. Terwijl ik de kaarten schud denk ik aan reizen, en hoe mn gevoel van dat moment bij de bekers 7 past.. omdat ik zo lekker in mn fantasie zit en er helemaal blij van wordt.

::)Bekers 7 HAHA ik lag helemaal in een deuk.. hem gauw weer terug gestopt. (DIT IS DUS NIET MN DAGKAART HOOR.. of misschien was het mijn moment kaart  ;D)

Dagkaart:

Schildknaap van kelken

Staat er vandaag iets voor de deur Eve?  :D


XXX




Vlinder

de 7 is echt wel van belang, fantaseren er er genoegen aan belven, mag best hoor,
onze fantasie is er speciaal voor gemaakt, wel af en toe realistisch blijven,
je doe je zelf wel een plezier zo Mimi  8)

  ;) Vlinder

dameblanche

schildknapen vertegenwoordigen een nieuwe situatie waarin je verzeilt bent geraakt
en  weerspiegelt het vermogen om water vorm te kunnen gaan geven.
het vermogen toto kristallisatie
in de sfeer van emoties kristalliseren gevoelens tot de wereld van de romantiek...
m.a.w. je bent in een gemoed dat je liefde voelt, dat je tederheid wilt voelen, lieftalligheid...enz enz...

Sweetie

Hoi Mimi,

Fantaseer jij maar lekker , op een warm strand in uwe bikini met een coctail in de hand , zalig gaan luieren  :P ..  Ja .. Suus  ... ook een beker 7 getrokken ...  ::) .... wakker worden tis hier -8°

Schildknaap van kelken
een boodschap heeft deze jonge man mee voor jou ..

Suus


Mimi88

Dank jullie wel!

@marianne.. ja echt hoor, al de hele week voel ik me 'liefdevol', draait het om liefde, bewust en onbewust, maar ondanks ik het ook wel mis, is het ook in ruime mate wel aanwezig. Snap je me? Liefde voor kleine dingen, sneeuw in de takken, zonnestralen in de kou die ik dan extra goed opmerk.

@Suzy, ja heerlijk toch.. lijkt me geweldig om lekker een paar maanden op de Antillen te verblijven.. echt een droom!!

Geen berichten nog van een jongeman! Maar vandaag even iets anders;
Mijn dagkaart; Bekers 2 maar terwijl ik bleef schudden schoten er weer heel druk de ene na de andere kaart eruit. Best veel. Ik stopte ze niet terug, omdat er wel een verhaal in staat. Wie oh wie kijkt mee..



Bekers 2  -  Geliefden  - Munten 4

Koning van Kelken/De dwaas (samen)      Bekers 3      -   Aas van kelken   -   Gerechtigheid


Liefde, behoefte aan vastigheid, een vaste liefdevolle relatie met een heer die avontuurlijk is, maar ook in staat is zijn emoties te uiten, gevoelig te zijn maar ook mijn gevoeligheid te respecteren, met wie ik het zo fijn zal hebben, en een gelijkwaardige liefde zal zijn??

Liefs en xxx

Sweetie

Hoi Mimi,


Bekers 2  -  Geliefden  - Munten 4
En de ontmoeting met een zielenvriendje ... daar zal je een keuze moeten gaan maken en niet halstarig vast houden , laat wat ruimte alvorens je een keuze maakt , als je al een keuze moet maken , de keuze kan al gemaakt zijn VOOR jou

Koning van Kelken/De dwaas (samen)      Bekers 3      -   Aas van kelken   -   Gerechtigheid

Komt hij .. of komt hij niet van zijn troon af .... hij komt eraf want er is iets te vieren bij jou , je gevoelens .. fiuew .. die gaan hard dat je het bijna niet in de hand houdt , heb je kriebels Mimi ?  :D

Suus

dameblanche

ja als we verliefd zijn peraten we altijd over een ziele vriedje, een soulmate, maar een zielevriendje of een soulmate kom je op een bepaald tijdstip in je leven tegen, net op dat moment dat jullie bieden iets uit te werken hebben op een of ander front, het ligt er al maar aan wat en of dat van lage duur is...
bekers 2 geeft hier eigenlijk je sexuele gelijkwaardigheid aan, het evenwicht tussen het vrouwelijke voelen en het mannelijke denken aan.

ook staat hier bekers 2 voor het idee dat je hebt een relatie te willen aangaan...
maar kan dat een gelijkwaardige relatie gaan worden, de kaart de geliefden vertelt ons dat je weliswaar een sexuele relatie wilt aan gaan, maar ook het pad van de ware liefde wilt betreden daar de ware lifde je ook een glimp mag schenken van het dieper gelegen leven.
in liefde geven we gedeeltelijk de controle op van ons eigen ego prijs, dat ons niet alleen van anderen , maar ook het leven zelf isoleert.