Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

kreeft

#780
Citaat van: Alain op maart 23, 2012, 07:25:37 AM
@ Kreeft: goede zaken doen geeft vertrouwen en geluk.

ja, vandaag had ik vertrouwen en het ging niet slecht  ;)
dank Alain  :-*

dameblanche

#781
Aan Jane:

Beer, Berg op pk, Brief
je krijgt nog te maken met afgunst jane, echter buiten je om hoor, iemand die niet tegen veranderingen kan.... ;)

dameblanche

aan kreeftje;
huis-kind-ruiker opgetelt het boek....
ik trek hier bij een verduidelijkheidskaart en wel de staven 4...
geen reden tot een feestje dat niet, teminste nu nog niet, want je voelt je verbonden met die kleine figuren op de kaart, je bent heel klein, de staven, de nog te nemen stappen zijn zooooooooooooo groot...
de brug op de kaart ook op bekers 5 staat deze brug; het overbruggen van tegenstrijdigheden en conflikten door oplaaiende emoties....
er liggen thuis een hoop onuitgesproken-heden....

dameblanche

alain, van mij mag het blijven zoals het is, ik ben het ook ondertussen gewoon, verandering heeft bij mij ook weer tijd nodig, eer ik daar weer aan gewent ben komen er weer andere regels...
laten we het oude
in ere houde
zolang we niet citeren
kan het tij niet keren....

brrrr..je kaartjes...zon-sterren.....ernergie, energie....volop, het spat eraf als het ware, maar je loopt met 22o volt tegen een berg op...
je hoop zo op veranderingen [staven 8 op de kop]
je dreigt je zelf te verliezen, je put jezelf als het ware uit, te veel gedoe om niks alain....
gr.marianne

Alain

@ chris: Op werkgebied is er niets veranderd hoor ;), bedankt voor het duiden.

@ marianne: ik gebruik de citeerknop niet meer, ik zal wel zien als het veranderd.
het duiden van de kaartjes lukt al wat beter ;)ik doe mijn best. ben geen varkentje op de slachtbank  ;D ;D ;D. Nu heb ik eens vertrouwen, thx marianne
energie heb ik nu genoeg :D, hoe zou dat komen? ik hoop op verandereingen, die zullen wel komen. het is begonnen. hmm mezelf verliezen marianne, in een droom misschien, ik weet het niet ;D. bedankt voor het duiden. XX

@ sweetmami, thx XXX

rianna

Goedemorgen allemaal
het is weer weekend geniet ervan :)
vandaag trok ik

30 = de Lely
5 = de boom
2 = de klaver
samen vormen zij
1 = de ruiter
spirituele groei die me gelukkig maakt en mijn  inizichten vergroot

liefs Rianna

dameblanche

goede morgen rianne....

de morgenstond heeft goud in de mond?
vroeg op vandaag, wat staat er op het programma?

de lelie...je doet er alles aan om je huiselijk geluk te vergroten, huiselijk verdriet op afstand te houden....

kreeft

goeiemorgen,

toren 19, slang 7, boek 26 = ster 16

vernieuwing , uit mijn isolement treden, en een beetje studie geven geluk  :)
Citaat van: marianne op maart 23, 2012, 18:09:10 PM
aan kreeftje;
huis-kind-ruiker opgetelt het boek....
ik trek hier bij een verduidelijkheidskaart en wel de staven 4...
geen reden tot een feestje dat niet, teminste nu nog niet, want je voelt je verbonden met die kleine figuren op de kaart, je bent heel klein, de staven, de nog te nemen stappen zijn zooooooooooooo groot...
de brug op de kaart ook op bekers 5 staat deze brug; het overbruggen van tegenstrijdigheden en conflikten door oplaaiende emoties....
er liggen thuis een hoop onuitgesproken-heden....
ik neem stappen en schop af en toe flink om mij heen, het heeft al een klein beetje resultaat  ;)
één stap per keer  :)

dank  :-*

arend

goeiemorgen allemaal  :)
voor vandaag: ster, berg op pk en heer
samen dame
er is hoop maar eerst nog een berg over? de heer trek ik wel vaker de laatste tijd ...

dameblanche

bah arend...ik trek de heer vaker de laatste tijd???? :-[ :-[ :-[
nou, nou als dat maar door de censuur komt hier? ;D

je popelt om veranderingen[heer] te kunnen doorvoeren, maar de berg, en die berg ligt op je eigen pk....
dat betekend dat je zelf die berg vormt....en in stand houdt,
je bent iemand die nogal gauw alles en iedereen als vijandig aanschouwt....
ik hoor je nu al zeggen; maar ik heb ook het een en ander voor de kiezen gehad, dank je de koekoek...

i know, i know, maar het punt is dat je die ervaringen mee neemt in een verwerkingsproces en er dan iets mee doet..... :-*

dameblanche

#790
aan kreeft
toren-slang-boek

al die plannekes die je in je hoofd hebt, bespreek je die ook met je gezinsleden? ???

de koning van kelken...op de kop....
een belangrijk aspect in je karakter wat nog ontwikkelt moet worden....je eigen emoties leren beheersen....
je kunt wel gaan schelden, tieren, trappen en slaan, maar dan nemen zij je niet serieus....

zorg eerst dat je zelf alls op een rijtje hebt zodat je ook een en ander kalm en onderbouwd kunt aangeven... :-*
http://youtu.be/v-fsPga4DTY

arend

@Marianne, LOL
bedankt, mijn vertrouwen in de (vooral mijn dichte omgeving) mensheid heeft een serieuze deuk gehad, dan is het niet evident om als het ware 'vreemden' te gaan vertrouwen ;), maar er bestaan ook heel veel mensen die het goed menen, het is niet altijd makkelijk om te zien wie tot welk kamp hoort, maar zo word ik uiteindelijk zelf de berg :( nu ja kelderen die berg!  ;D

dameblanche

stuur een horde muizen er op af, die knabbelen de berg op! :-*

klaproos1945

mijn dag kaart is vandaag
staven vijf en de ring

wt kan er in een huwelijk allemaal gebeuren
http://www.youtube.com/watch?v=f9de9TI3_9I&feature=related

klaproosje :D

assie63

goedemorgen allemaal, mijn pc is naar de k......, ik draai nu op de veilige modus, vanmiddag maar ff wegbrengen

vandaag

14 vos-27 brief-33 sleutel= 2 klaverblad

een besluit in het gezin wat nieuwe deuren opend en geluk brengt