dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

#30
dank je wel Susy, het beurt me op, nu echt erge hoofdpijn, tot later....
  :-*

heleen

Hoi vlinder.

munten 5 en de ster. Vind munten 5 een fascinerende kaart, die 2 zwervers die ploegen in de sneeuw. Verbittering, armoede, hetgeen wat we onszelf en andere niet toewensen. Toch is het voor mij een tafereel kaart, en geen werkelijkheid kaart. Ik weet niet of ik het op de juiste manier omschrijf. Een angst kaart zoals ik dat bij de duivel ook zie. Een harig monster onder verstopt diep in de aarde. Die ons vangt en vastlegt met een ketting aan een geldkluis. Het kan natuurlijk zijn dat de zwervers net zijn ontsnapt aan de duivel, hen verwonding hebben verbonden en tegen elkaar zeggen Poeh dat hebben we gehad. Daarnaast de kaart van de ster. De kaart van de hoop, en de verbinding met het hele universum. Het tegenovergestelde van het rijk van de duivel. Gelukkig dat deze kaart gekoppeld is aan je munten 5 kaart.

Heleen.

dameblanche

mogelijk bevind je je in een onzekere [financiele] periode, maar je blijft hoop houden dat het ten goede gaat komen allemaal..

Mimi88

Hi Vlinder,

Munten 5 en de ster

Energie wat weggelekt wat je vermoeid heeft gemaakt, maar door even rust te nemen en je op te laden weer energie te krijgen.

Liefs xxx

Salsafret

Hey Vlinder, ben je bang dat het minder met je zal gaan? Bang om te zien wat je hebt zie ik een beetje. Maar daarom is de Ster ook bij je. Je weet toch dat de Ster je beschermt:-)))

heleen

geen keuze kunnen maken, is ook een keuze maken. De keuze van uitstel. Soms is het ook niet nodig een keuze te maken, al denk je dat je een keuze zou moeten maken. Alles is goed zoals het is. En zoals ik naar het kaartje van de geliefde kijk, weten Adam en Eva echt niet wat ze moeten beslissen. Eva kijkt nog even naar de engel, en de engel maakt een kalmerend gebaar. Komt goed jongens, lijkt ze te willen zeggen. Maar dan komt er een gemene insluiper in het kamp. Die wel met 5 zwaarden wegsluipt. Nog even grinnikend achterom kijkt en ermee weg loopt. Maar er staan nog steeds 2 zwaarden in het kamp vlinder. Eén voor Adam Eén voor Eva.

Heleen. 

Vlinder

#36
Bewust nu pas een kaartje getrokken op mijn dag; de Magier.

Vandaag was super druk, veel gedaan en veel meegemaakt, normaal in mijn werk zeker weten,  maar er was ook warmte, en begrip omdat ik in evenwicht was vandaag, langzaamaan kom ik tot een beslissing die ik graag wil nemen, die nodig is verder te komen.
de magier heeft alle tools binnen hand bereik, een beker een pentagram, een zwaard en een staaf, er begint zich lanzaam een beslissing te vormen, een die goed is voor mij...

En Heleen, Mimi, Susy, salsa en marianne ja geen beslissing nemen is ook beslissen,en soms is dat heel goed, dan kan het proces rijpen,
Alles klopt, het gebrek aan energie, angst  iets kwijt te raken noem maar op, maar  het rijpt en daar ben ik blij mee, zelfs mijn hoofdpijn wordt minder.

Bedankt  ;)

Mimi88

Magiër;

De dag doorgekomen zijn met al haar verschillende kanten, hier goed op in weten te spelen.. Want dat kun jij gewoon goed!! Als een cameleon, elke situatie wat wils.

Xxx

Sweetie

Vlindertje,

De magier

De nummer 1 kaart , 1 staat voor leiderschap, daadkracht ,wilskracht , enz.. nieuwe mogelijkheden ontdekken , talenten gebruiken .
Mooi kaart Vlindertje ... ga er voor !

Suus

heleen

de magier.

Alweer een mooie kaart passeert de revue. De magier, een kaart die mij aan mijn jongste dochter doet denken. Een meid met veel talenten, die ze graag op de tafel laat liggen, om bezig te zijn met plezierige dingen. Maar daar zit ook veel magie en ze weet toch vaak een doel te bereiken. Ze houdt gewoon haar magische toverstafje de lucht in, zegt haar toverspreuk. En soms kijken we verwonderd wat eruit komt. Soms niet datgene waar we op hadden gehoopt, maar dan haalt zij haar schouders op, en zegt ach ja het was toch leuk. En dat vind ik de magier. Lekker (eigenwijs) bezig zijn met je eigen dingen op je eigen manier.

Heleen.

Vlinder

@ heleen, wat grappig, wat is haar sterrenbeeld? Als je wilt hoor.....
gewoon omdat het me een heerlijk mens lijkt...

heleen

Mijn dochter is boogschutter. Het teken van mijn ascendant, en heerser van het negende huis waar mijn zon in staat. Dus ik herken heel veel van mezelf in haar, hoewel ik als weegschaal toch (weer) heel anders ben. Maar wel heel leuk (en leerzaam) om te zien.

Heleen.

Vlinder

#42
Nou, ik had een vermoeden, heb ook een een boogschutter dochter..... ;D

Vlinder

 Voor 10-1-13 ;      Gematigdheid met de staven 4 als ondersteuning,

Meer in m,n centrum komen, de balans herstellen na een periode van onbalans

;D

Eveningstar

Hé leuk...

waarschijnlijk veel herkenning bij jullie kinders. Mooi!

Liefs,
Eveningstar