Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

kristina1975

gerechtigheid brengt je cadeau ondanks je je hebt afgesloten voor je gevoelens. Ik zou er ook blij mee zijn :-) geniet ze liefs

dameblanche

zwaarden 2, je weerhoudt je van je eigen gevoel....
je komt niet bij je eigen gevoel....in rechtvaardig handelen, ben je wel eerlijk naar jezelf toe????

rianna

hoi Believe
ja sommige dingen laat ik liever waar ze zijn
gaat me zelf niet onnodig pijn doen
ik weet dat ik het moeilijk krijg als ik hier definitief weg ga maar die keus he bik gemaakt
dochter zal heus daar ook wel heen komen
ik neem altijd te veel verantwoording op mijn nek en dat is niet nodig het zijn volwassen mensen


hoi Marianne
ja ik weet dat ik dat doe ik wil me niet helemaal bloot geven  sterk blijven zeker voor me zelf 
het komt wel goed
dank je wel
leifs Rianna

Vlinder

Hoi Rianna
Zwaard Twee + Gerechtigheid + Bekers Drie
Een beslissing nemen, maar wel een die eerlijk is, pas als het goed is voel jeje blij,
Simpel maar waar.
Ga er voor Rianna

:-*Vlinder

rianna

hoi vlinder eerlijkheid voor alles maar ik moet ook geen watje zijn  en me emoties mijn leven laten bepalen dat is eigenlijk waar het om draai
dank je wel
liefs Rianna

Vlinder

hahaha, dat was snel,
Ja hallo geen watjes hier hoor.
Wees maar lekker stoer, zou ik wat van kunnen leren!
:-*

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag zondag trok ik

Koning van kelken+ De Keizerin+ De Dwaas

de koning zegt luister nar goed raad  wat de keizerin met liefde beantwoord ik sta aan het begin van een nieuwe reis
liefs Rianna

dameblanche

je emoties onder kontrolle willen brengen waarbij je als keizerin zult moeten gaan optreden,
emoties zijn innerlijke ontroeringen..stel voor jezelf duidelijke grenzen en laat het andere onbelangrijke los...

rianna

hoi Marianne
daar word hard aan gewerkt emoties mogen er zijn maar ik laat me er niet door koeieneren hihihi
liefs Rianna

rianna

goedemorgen
een nieuwe week met nieuwe kansen
vandaag trok ik
Koningin van de Zwaarden Pentakels 2 en De Duivel
ik gebruik mijn intelligentie om weer in balans te komen  ik ontdoe mij van  het gevoel gevangen te zitten
ik zoek hulp
liefs Rianna

rianna

#250
mijn Week kaart is  pentakels 8
nog veel werk te verzetten  maar er plezier in hebben hard werken en methodisch te werk gaan

liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

je evenwicht vinden in veranderingen die er komen je bevrijden door even naar je schaduwkant te kijken

suzy

dameblanche

met enthousiasme werken aan iets wat je weer enthousiasme en energie gaat geven.....
dat wat je erin stopt komt er ook weer uit....

heleen

de weekkaart zegt me dat dingen deze week op hun plaats zullen vallen.

Heleen

heleen

de dagkaarten.

De koningin wijst met haar handje naar de 2 laatste kaarten. Wat ik daar zie is 2 deling. De pias jongleert met 2 pentakels. gaat van onder naar boven, van verleden naar toekomst. en Adam en Eva weer samen in het rijk van de duivel. De 2 pentakels zitten vast in de lemniscaat, en adam en eva zitten vast aan hun kettingen. Loslaten Rianne. Loslaten. Vrij spel spelen. Vertrouwen hebben in de koningin. Zij zit boven dit spel. Haar lucht, haar inzichten, geven je vrij spel. Ze hoeft er zelfs niet om te vechten. Ze blijft gewoon op haar troon zitten, en geeft aan.

Heleen