Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Pfff, ja dat denken. Ik word er gek van...

Dank voor het duiden Heleen. Super duidelijk!!

liefs en groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Staven koning is krachtig, de geliefden gaat over je relatie met een man, kan ook een broer of je vader zijn of je geliefde, heb je verhitte gesprekken , of een meningsverschil, er wordt vurig verdedigd, maar dat kan ook leuk zijn hoor.

Lief

Hahaha, mijn vader is er een weekendje. En discussies zijn niet van de lucht ;) :D

thx Vlinder
Look for the answer inside your question...

Vlinder


Lief

Goedenacht/morgen....

Hier eens heel vroeg de 27e mijn kaartjes:

De Ster met als 2e/kruisliggingkaart Bekers 3

Volgens mij 2 best wel positieve kaarten die duiden op vernieuwing, innerlijke groei en voor mijn gevoel ook wel op werkgebied projecten die interessant kunnen zijn.

Symbolonkaartje van vandaag:

DE HUWELIJKSE SLEUR

Je wordt aan het werk gezet vandaag! Er zijn namelijk serieuze zaken op het gebied van een relatie, waaraan je verbonden bent, aan het daglicht gekomen. Je liefdesrelatie of een vriendschappelijke en zakelijke relatie, vraagt je activiteit en te spiegelen waar het aan scheelt. Doe dit op praktische wijze en zet alles op een rijtje.

Zigeunerkaart voor vandaag:

DE DROEFHEID

Met deze kaart kan je geconfronteerd worden met verdriet, leed en pijn. Je kan je bij momenten wat angstig en radeloos voelen.

groetjes en liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Kan iemand mij vertellen of het een beetje klopt wat ik uit de kaarten haal??

Alvast bedankt, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

#111
De Ster met als 2e/kruisliggingkaart Bekers 3



Hoi lieve lief,
Je begint prachtig positief,  :D

Ik zie de ster ook  positief, de kaart van de hoop, en het vertrouwen in de toekomst, inzichten en relatie,s onder positief gesternte, de bekers 3 staat voor een happy end, een gelukkige liefde,
lijkt me heerlijk lief,
Gister had je ook de geliefdenkaart, welke ook over relatie,s gaat, en sommige kaarten werken langer  door, het ligt in de lijn zeg maar.

de andere kaartjes geven al een verklaring zelf.

:D groetjes, Vlinder


heleen

Lieve lief.

Mooie kaarten, De ster, de kaart van de hoop. Voor mij ook een hele kwetsbare kaart, een vrouw naakt die met water aan het spelen is. Water staat voor emotie, doordat de vrouw water terug gooit in het meertje raakt het water in beroering, dit is kenmerkend voor je levensfase op dit ogenblik. Speel met het water lieve lief, speel met je emotie's, verstop ze niet, laat ze zien. Het zal je gelukkig maken. En niet alleen jezelf ook de mensen om je heen.  (bekers 3). Dat geeft de symbolon kaart je ook aan, neem relatie's onder de loep, en kijk op welke gebieden jij jezelf gelukkig voelt. Ook al kan dat droefheid bij jezelf oproepen (kwetsbaarheid van de naakte vrouw).

liefs
Heleen.

Lief

Hoi Heleen.

Heel erg bedankt voor deze duiding.

groetjes, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

dameblanche

vooruitgang wordt geblokkeerd door dat je te veel hebt willen pleazen lief.....

Lief

#115
Goedemorgen....

Dank Marianne.

Kaartjes voor 28-07-2012:

De Hogepriesteres met als 2e/kruisligging Bekers Aas.

Op mijn intuitie vertrouwen, geduld hebben. De innerlijke tweestrijd wordt minder.

Symbolonkaartje:

ABORTUS

Vandaag wordt je uitgenodigd de ladder van je eigen emotionele diepte af te dalen. Zo kan je werkelijk doorvoelen, waar het nu aan scheelt en waarom je jouw ziel wilt verkopen aan de duivel. Het helpt je om af te dalen in je onderwereld van gevoelens. De diepte is minder dan je nu ervaart.

Zigeunerkaartje:

HET GESCHENK

Geschenken zowel van financiele of andere aard. Ook bloemen horen daarbij. Iemand doet jou een plezier of legt jou in de watten.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

hierbij je gevoel volgen, je gevoel vertrouwen,maar je durft dat vat niet open te trekken, bang voor wat er op komt borrelen, of het niet dweilen met de kraan open zal zijn....want ook dat HOUDT JE TEGEN....om naar je innerlijke zelf te kunnen gaan, want je voelt je er van af gesneden als het ware...

Lief

Helemaal waar Marianne. Ik ga hier eens induiken en eraan werken. Ik weet het allemaal, maar toch blokkeer ik het. Thx voorvje duiding.

Liefs en groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

#118
Goedemorgen allemaal :)

Kaartjes voor 29-07-2012

Kelken 5 met als 2e kaart/kruisligging Gerechtigheid.

Tijd om knopen door te hakken. Niet blijven hangen in het verleden, maar vooruit kijken.

Symbolonkaart:

Het bedrog

Je raakt de grip op jezelf en situaties kwijt. Dit geeft ergernissen en bovendien kost het je onnodig veel energie. Je hebt genoeg van deze chaos en je belandt vandaag in de juiste positie om tot actie over te gaan. Vermijd vandaag controlegedrag! Hierdoor wordt je flexibeler en krijg je vertrouwen in jezelf en het leven.


Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

kelken 5......
maar die kruiskaart....
verdriet, maar ben ik ook wel eerlijk behandend???
is het verdriet gerechtvaardigd, ben ik aan de kant gezet, maar was ik ook niet van plan dat te gaan doen, althans ik zat er wel op te broeden, had ik niet eerder aan de bel moeten trekken???