Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 2

Gestart door rianna, januari 01, 2012, 00:21:59 AM

klaproos1945

Citaat van: marianne op januari 19, 2012, 12:36:01 PM
Citaat van: klaproos1945 op januari 19, 2012, 12:14:24 PM
goede middag allemaal

vandaag huis~ruiter~ring

:D heb ik me vandaag vergist
heeft het leven een wending gemaakt van 90 graden

zie of kom kijken heb het leven lief vertrouw op jezelf

klaproosje :-* :D

ach een menselijke fout, gelukig met maar heel minuscule gevolgen, niet te vergelijken met de kapiteitn op dat italiaanse cruis-schip....


vandaag de wereld~page zwaarden

kleine fouten kunnen in het grote geheel
onherstelbare sunamisch veroorzaken
de oude culturen maken jouw waarheid 8)

klaproosje

rianna

Goedemorgen allemaal
vandaag een lekker dagje  het mannetje  lekker 3 dagen vrij :)
ik trok
de kluizenaar en 34 = de vissen
de neigning hebben me terug te trekken  en  me mee te laten deinen met de stroom
liefs Rianna

kristina1975

Lekker geslapen vannacht :)
Trouwens gisteren heb ik gedroomd dat mijn nicht en haar man uitelkaar waren omdat hij was vreemd gegaan.....echt gek! Ik spreek haar niet vaak, zij zijn zover ik t weet supet gelukkig, zwanger vd 2e..Gek toch? Betekent zo n droom iets ?

Mijn kaarten zijn De Maan,
Ik vind De Maan een zeer lelijke, misschien wel ook agressief. De maan kijkt zo slecht, de wolven die blaffen naar hem, Kreeft die zich wil redden. Niets groens, geen echte leven & de maan als een zon...Nu snap ik de illusie helemaal.
Ik ben dus de Kreeft die zich probeert de redden, soms maar illusies/dromen gebruiken om te ontsnappen aan de werkelijkheid

Gisteren ivm financiĆ«n slechte post ontvangen.  Nu weer de hogere handen contacten!

De Klaveren is de Lenormand :) natuurlijk dacht ik gelijk aan hem
Toch weet ik dat deze kaart bij die Maan goed uit komt
mij vertelt dat ik in mezelf moet geloven, mijn.hoop niet.opgeven dat mijn liefdesleven en ook financiele situatie strax zonnig zullen uit zien,

Xxx

Ps Mar, minerva is correct? :-)

dameblanche

http://youtu.be/TcZ3if8iuCs

ik had ,m vanmorgen al voor je opgehaald klaproosje.....deze is en blijft toch de allermooiste versie..
je kracht en opgave ligt nu in deze kaart...ook de kracht die jimmy hier naar buiten brengt, ontvang deze en maak er gebruik van...om met het zwaard te gaan zwaaien, je staat niet met beide benen op de grond, je bent nog niet sterk genoeg om rechtop in de wind te kunnen blijven staan....

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 20, 2012, 09:02:13 AM
Goedemorgen allemaal
vandaag een lekker dagje  het mannetje  lekker 3 dagen vrij :)
ik trok
de kluizenaar en 34 = de vissen
de neigning hebben me terug te trekken  en  me mee te laten deinen met de stroom
liefs Rianna
je terugtrekken hoeft iet op terugval te wijzen, het gaat ook erom om je eigen healingsproces in werking te kunnen stellen, want ook een depressie is een healingsproces, ook al ervaren we dat zelf niet als zodanig....

rianna

Citaat van: marianne op januari 20, 2012, 09:29:17 AM
Citaat van: rianna op januari 20, 2012, 09:02:13 AM
Goedemorgen allemaal
vandaag een lekker dagje  het mannetje  lekker 3 dagen vrij :)
ik trok
de kluizenaar en 34 = de vissen
de neigning hebben me terug te trekken  en  me mee te laten deinen met de stroom
liefs Rianna
je terugtrekken hoeft iet op terugval te wijzen, het gaat ook erom om je eigen healingsproces in werking te kunnen stellen, want ook een depressie is een healingsproces, ook al ervaren we dat zelf niet als zodanig....

nee dat klopt hoor Marianne
ik zie terug trekken juist positief
dan vallen alle puzzelstukjes in elkaar staat alles weer op een rijtje
en ach samen 3 dagen terug trekken is zo verkeerd neit toch hahahhah
liefs Rianna

dameblanche

#471
Citaat van: Believe75 op januari 20, 2012, 09:07:20 AM
Lekker geslapen vannacht :)
Trouwens gisteren heb ik gedroomd dat mijn nicht en haar man uitelkaar waren omdat hij was vreemd gegaan.....echt gek! Ik spreek haar niet vaak, zij zijn zover ik t weet supet gelukkig, zwanger vd 2e..Gek toch? Betekent zo n droom iets ?

Mijn kaarten zijn De Maan,
Ik vind De Maan een zeer lelijke, misschien wel ook agressief. De maan kijkt zo slecht, de wolven die blaffen naar hem, Kreeft die zich wil redden. Niets groens, geen echte leven & de maan als een zon...Nu snap ik de illusie helemaal.
Ik ben dus de Kreeft die zich probeert de redden, soms maar illusies/dromen gebruiken om te ontsnappen aan de werkelijkheid

Gisteren ivm financiĆ«n slechte post ontvangen.  Nu weer de hogere handen contacten!

De Klaveren is de Lenormand :) natuurlijk dacht ik gelijk aan hem
Toch weet ik dat deze kaart bij die Maan goed uit komt
mij vertelt dat ik in mezelf moet geloven, mijn.hoop niet.opgeven dat mijn liefdesleven en ook financiele situatie strax zonnig zullen uit zien,

Xxx

Ps Mar, minerva is correct? :-)

ja die nicht, daar heb je al vaker over gedroomt toch?
eigenlijk wordt er hier in je droom je op gewezen , en dat bedoel ik niet negatief, maar richt je iets meer op je eigen zaken eigen belangen en niet op die van anderen, je bent te veel bezig met anderen....
schenk die energie aan jezelf....
de maan, zonder de maan hebben we gaan eb en vloed, ook de maan heeft meer invloed op ons gestel en de aarde als wij denken, de maan weerkaatst het zonlicht naar de aarde, dat moeten we niet vergeten.
je gaat inzichten verkrijgen om uit de moeilijkheden te geraken....
ook inzichten om te ontwaken, je illussies achter je te laten
de hond [getemd] en de wolf[ wild] blaffen naar de maan; oeroude instinkten en overerfde verlangens banen een weg naar de nieuwe bron naar het blauw van de bergen....
het blauw staat voor openheid ongedwongenheid, maar ook naiviteit en verslaving, ook die laatste 2 dingen moet je voor oppassen zij zijn ook een deel van je....
je leeft niet echt vanuit jezelf, je duwd jezelf weg, juist het opgaan in de ander, daardoor onderschuif je je zelf, je maakt jezelf te klein, je denkt dat je zelf niet compleet bent zonder die ander, maar dat ben je wel, je ziet het alleen niet, je ervaart het aleen niet zo, elk mensi s uniek, en bijzonder en compleet!!!!!!!!!!!!!!1

Palomino

Goedemorgen allemaal,

Vandaag zeiden de vogels: centrum kaart: Zwaarden 6
                                            kruiskaart      :Gerechtigheid

Ik zit in een bootje en reis weg van mijn problemen, maar eigenlijk neem ik ze met me mee waar ik ook ga...dit zijn de zwaarden in de boot. Ik moet mij afvragen waar en welke keuzes die ik gemaakt heb in het verleden, mij in deze situatie hebben gebracht.

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag staven 8. Ik heb weleens gelezen dat het staat voor dat er iets gaat "landen" binnenkort. Er komt ergens een einde aan?

Liefs, H

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 20, 2012, 09:36:59 AM
Citaat van: marianne op januari 20, 2012, 09:29:17 AM
Citaat van: rianna op januari 20, 2012, 09:02:13 AM
Goedemorgen allemaal
vandaag een lekker dagje  het mannetje  lekker 3 dagen vrij :)
ik trok
de kluizenaar en 34 = de vissen
de neigning hebben me terug te trekken  en  me mee te laten deinen met de stroom
liefs Rianna
je terugtrekken hoeft iet op terugval te wijzen, het gaat ook erom om je eigen healingsproces in werking te kunnen stellen, want ook een depressie is een healingsproces, ook al ervaren we dat zelf niet als zodanig....

nee dat klopt hoor Marianne
ik zie terug trekken juist positief
dan vallen alle puzzelstukjes in elkaar staat alles weer op een rijtje
en ach samen 3 dagen terug trekken is zo verkeerd neit toch hahahhah
liefs Rianna

haha terug trekken en lekker onder de dekens raadseltjes opgeven.....
en dan roepen: bah jij hebt een poepje gelaten.....
waarop de ander roept; goed geraden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu jij!!!!!! ;D ;D ;D

rianna

Citaat van: marianne op januari 20, 2012, 09:47:50 AM
Citaat van: rianna op januari 20, 2012, 09:36:59 AM
Citaat van: marianne op januari 20, 2012, 09:29:17 AM
Citaat van: rianna op januari 20, 2012, 09:02:13 AM
Goedemorgen allemaal
vandaag een lekker dagje  het mannetje  lekker 3 dagen vrij :)
ik trok
de kluizenaar en 34 = de vissen
de neigning hebben me terug te trekken  en  me mee te laten deinen met de stroom
liefs Rianna
je terugtrekken hoeft iet op terugval te wijzen, het gaat ook erom om je eigen healingsproces in werking te kunnen stellen, want ook een depressie is een healingsproces, ook al ervaren we dat zelf niet als zodanig....

nee dat klopt hoor Marianne
ik zie terug trekken juist positief
dan vallen alle puzzelstukjes in elkaar staat alles weer op een rijtje
en ach samen 3 dagen terug trekken is zo verkeerd neit toch hahahhah
liefs Rianna

haha terug trekken en lekker onder de dekens raadseltjes opgeven.....
en dan roepen: bah jij hebt een poepje gelaten.....
waarop de ander roept; goed geraden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu jij!!!!!! ;D ;D ;D

Aahweooooooooooooooooooooo
ahahhaahhahah
hoe kom je er op  haoweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik zie ik zie wat jij neit ziet   
hahahaahha

dameblanche

Citaat van: Palomino op januari 20, 2012, 09:45:48 AM
Goedemorgen allemaal,

Vandaag zeiden de vogels: centrum kaart: Zwaarden 6
                                            kruiskaart      :Gerechtigheid

Ik zit in een bootje en reis weg van mijn problemen, maar eigenlijk neem ik ze met me mee waar ik ook ga...dit zijn de zwaarden in de boot. Ik moet mij afvragen waar en welke keuzes die ik gemaakt heb in het verleden, mij in deze situatie hebben gebracht.

Liefs van Palomino

de reis naar de overkant, maar het water begint te roeren....want wat blokkeert de liefde, want de liefde is niet aleen een gevoel, liefde is ook je bekommeren om een situatie, liefde is ook jezelf aanvaarden, de ander aanvaarden en accepteren, liefde betekend ook wakkerder worden, ervarener en beter waarnemen....

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op januari 20, 2012, 09:46:44 AM
Goedemorgen,

Vandaag staven 8. Ik heb weleens gelezen dat het staat voor dat er iets gaat "landen" binnenkort. Er komt ergens een einde aan?

Liefs, H

staven 8 iets is in beweging...verandering hangt in de lucht, soms zien we de staven ook als liefdespijlen, het nemen van initiatieven in de liefde,
onderste boven wijzen de staven 8 op dat er geen verandering komt, niks wordt ondernomen, dus het is goed te kijken hoe de kaart gevallen is. H ;)

jericho

goede morgen iedereen,

vandaag:
doel: gerechtigheid
taken: gehangene
kansen: zwaarden 7


Pfff, wordt een dagje waar ik tegenop zie... Gisteren erachter gekomen dat iemand mij een rekening wou doen betalen die niet klopt... Vandaag moet ik dus met die persoon contact opnemen om dit te proberen rechtzetten. Deze morgen kon ik haar al niet bereiken... Ik weet niet of de vergissing van haar kant met opzet gebeurd is of niet, maar als ik mijn kaarten van vandaag bekijk vrees ik dat het niet makkelijk wordt om dit recht te zetten...

dameblanche

nee jericho, dat klopt,
gerechtigdheid, eerlijk handelen, probeer het los te laten, laat het je niet benauwen, maar wees op je hoede, het zal wel uitlopen op cirkeltje draaien....een welles en nietes spelletje van haar kant...