Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 2

Gestart door rianna, januari 01, 2012, 00:21:59 AM

dameblanche

#105
ja hatsjepsoet, dat pik ik bij jou op....de kaart wijst me alleen maar in die richting.... :-\

hatsjepsoet

Hi hi, die kaarten zeggen inderdaad een hoop. Ben zo wie zo een open boek maar je kan niets verbergen door die kaarten  :(

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 05, 2012, 09:36:57 AM
goeiemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
de Koning van de Pentakels en 30 = de lely
een tevreden gevoel  door steun van boven
liefs Rianna

ja dat tevreden gevoel als een prins-willem alexander die daar zo zit op die troon...
goedgehumeurt, loyaal naar je familie toe vooral dat ;)  houdt van stabiliteit en zekerheid...
meer erkenning zal je nog meer zelfvertrouwen kunnen opleveren....

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op januari 05, 2012, 09:54:52 AM
Hi hi, die kaarten zeggen inderdaad een hoop. Ben zo wie zo een open boek maar je kan niets verbergen door die kaarten  :(

gelukkig laten de kaarten nog net niet je pincode zien ;) ;D

hatsjepsoet


dameblanche


rianna

Citaat van: marianne op januari 05, 2012, 09:57:33 AM
Citaat van: rianna op januari 05, 2012, 09:36:57 AM
goeiemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
de Koning van de Pentakels en 30 = de lely
een tevreden gevoel  door steun van boven
liefs Rianna

ja dat tevreden gevoel als een prins-willem alexander die daar zo zit op die troon...
goedgehumeurt, loyaal naar je familie toe vooral dat ;)  houdt van stabiliteit en zekerheid...
meer erkenning zal je nog meer zelfvertrouwen kunnen opleveren....
Hoi Marianne
ja voel me goed vandaag iets van laat de boeren maar dorsen ;)
mij krijgen ze niet gek  hihihihwat meer zelfvertrouwen  zou welkom zijn en ja loyaal ben ik zeker wel hoor
het is vaak veel geblér en weinig wol
dank je wel
leifs Rianna

Palomino

Citaat van: marianne op januari 05, 2012, 08:41:51 AM
aan palo en seppa

... zoek de diepste oorzaak van je problematiek niet BUITEN  jezelf..
elke sitatie die men meemaakt is slechts het gevolg van jouw innerlijke overtuiging....

Ja Marianne ik wéét het ook wel, maar het wordt tijd dat ik me er constant van bewust ben... 8) Ik zie het als een uitdaging om daar naar toe te werken en ik ga die uitdaging aan... :D

Liefs, dankjewel en een mooie dag... :)

Palomino

P.S. Sep heeft zich ook hier geregistreerd en gaat haar dagkaarten zelf posten... :)
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

klaproos1945

goede morgen allemaal

vandaag zwaarden 4~zwaarden 8

klaproosje

Palomino

#114
Goeie middag allemaal,

Terwijl de storm hier om het huis loeit en de wolken langs de hemel varen trok ik: Pentakels Ridder (omgekeerd).

De Ridder van Pentakels zit ondanks dat hij op zijn kop hangt nog even onverzettelijk in het zadel; de pentakel die hij losjes in zijn hand hield rolt over mijn bureau heen en komt tegen mijn toetsenbord tot stilstand... In hoeverre sta ik mensen wezenlijk bij en ben ik een oprechte steun...? In hoeverre ben ik bezig met het verwezenlijken van mijn ideeën...?

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche

hihi rianne, zorg wel dat je de schaapjes op het droge houdt... ;D

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 05, 2012, 11:20:19 AM
goede morgen allemaal

vandaag zwaarden 4~zwaarden 8

klaproosje
een zwaar[d] dagje ;D
zwaarden brengen over het algemeen kommer en kwel met zich mee.....ambras zeggen we hier....
het doel is rust te verkrijgen.....zie hier de figuur op de kaart, ruust, gebed, standbeeld, maar ook reis van de geest, meditatie, diepe concentratie...
het lichaam rust wel maar de geest draait op topsnelheid.....
je zit vast, maar bedenk wel dat onjuiste overtuigingen ketenen
juiste overtuigingen zullen je bevrijden en sterken :-*

dameblanche

Citaat van: Palomino op januari 05, 2012, 13:02:56 PM
Goeie middag allemaal,

Terwijl de storm hier om het huis loeit en de wolken langs de hemel varen trok ik: Pentakels Ridder (omgekeerd).

De Ridder van Pentakels zit ondanks dat hij op zijn kop hangt nog even onverzettelijk in het zadel; de pentakel die hij losjes in zijn hand hield rolt over mijn bureau heen en komt tegen mijn toetsenbord tot stilstand... In hoeverre sta ik mensen wezenlijk bij en ben ik een oprechte steun...? In hoeverre ben ik bezig met het verwezenlijken van mijn ideeën...?

ja palo, ik zal oook de laatste zijn die zal beweren dat je dingen niet goed ziet, je weet waar de klepel hangt bij jezelf, je weet ondertussen ook waar abraham de mosterd vandaan haalt, idd je hebt er heel wat levensledssen op zitten, je piut ook uit een enorme ervaring en een rijpe geest, maar  de daad bij het woord voegen is andere koek...
wij allen hebben daar ook mee te maken, daar sta je ook geheel niet aleen in..
de pentakels ridder...
diep gewortelt in en tegenlijkertijd ook nog niet geheel bewust van de enorme magie om hem heen.
je zult zelf je kracht moeten zien te vinden om bij je werkelijke bron te komen....

Liefs van Palomino

rianna

Citaat van: marianne op januari 05, 2012, 16:17:23 PM
hihi rianne, zorg wel dat je de schaapjes op het droge houdt... ;D
hihihih komt helemaal goed
ga hier eerst een de grote boze wolf te eten geven hihihihihi

dameblanche

hahaha, ja anders begint hij alvast aan een van je schaapjes, waar jij zoveel energie in hebt gestoken om die op het droge te krijgen vandaag.... ;D