Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Chris

Nou dat ziet er lekker uit voor vandaag

  Staven Vijf + Bekers Acht + Zwaard Tien = De Duivel


Frustratie alom zo te zien

Gr Chris

Sweetie

Goeie morgen Mattie

een overwinning en een nieuwe ervaring die je veel geluk zal schenken,
hou je ogen open en kijk zover je kan naar de goede dingen in het leven

Suzy

Vlinder

Hoi Chris,
Wat zie je niet zitten? Waar voel je je niet prettig over?

ik kom uit op 5 de zegewagen dussss gebruik je mentale kracht en relativeer.
;)
Groetjes Vlinder

dameblanche

#333
nou chris ik denk niet dat je daar mee thuis kan komen...

de duivel ligt erbij.....
dan kijken we eeens even verder...
is het misleiding of zelfmisleiding....
waardoor komen die 10 zwaarden in je rug???
innerlijke strijd  maar dan wel een andere weg in slaan als iets niet gaat lukken,en niet roepen arme ik...
want arme ik wordt weergegeven door de 10 zwaarden daarbij de duivel om het hoekej kijkende,  zelfmeelijden, dat gaat voor chris eigenlijk te ver, maar zeggen dat je de tijd niet meehebt, geeft daar eigenlijk al een aanwijzing naar...

Chris

@suzymat

Een overwinning zal zeker een nieuwe ervaring brengen,ogen altijd open ook...nu nog de vraag wanneer maar ik heb vertrouwen.. ;)


@Vlinder

Gewoon wat uitgekeken op het werk,dus moet mn krachten zekers gebruiken om niet af te zakken...

@marianne

Dat was ook mijn eerste indruk..
Innerlijke strijd...jazekers wel..geen zelfmedelijden ...is niks voor deze leeuw..
Tja idd even een mindere tijd...


Dank jullie ladies

Gr Chris

Chris

voor vandaag

staven 6 opzn kop-staven2 opzn kop-munten 10

gr chris

heleen

Hoi Chris.

De staven kaarten op zijn kop. Het vuur is er een beetje uit. Maar pas geleden hield de staven ridder het paardje ook in bedwang. Terug naar de basis Chris. Het ordenen van ideeën gedachten. Verbanden zien te leggen, en kijken wie welke rol in je leven speelt. Zodat er zicht komt in de chaos.  De oude man zit op afstand te kijken wat iedereen aan het doen is, neem die rol voor jouzelf aan Chris. Dan komt het goed met de staven kaarten.

Heleen

dameblanche

veelbelovende boodschappen die uitblijven mattie, zeggen de 6 staven op de kop...
je wil vooruit, maar het komt niet, het gaat niet....
......je komt hierdoor ook niet van de plaats....

Chris

@heleen

Klopt helemaal heleen,veel energieverlies zonder vooruit tekomen..althans  zo voelt hetEn idd die gedachten....kon ik ze maar weggooien,dat zijn degene die eer een zooitje van maken..

Dankjewel

Gr Chris

Chris

@Marianne

Idd ik wil zo graag,maar hang even vast...
Hoopp dat het maar "even ïs

Gr chris




kreeft

@chris, a penny for your thoughts  ;)
dikke knuffel  :D

Chris

Hihi ik geef jou een penny als je ze weg kunt nem :-*
Gr chris

Chris

Aas van staven-keizerin op de kop-zwaarden 3

prettige zondag

Gr chris

dameblanche

aas van staven betekent vernieuwingen, staan te trappelen, uitbarsting van energieen...
je doel een mooi doel...

maar en nu ga ik met grote letters schrijven;
JE ZOU ZO GRAAG DE CONTROLLE WILLEN HEBBEN ZODAT JE HET IN BANEN KUNT LEIDEN VOORALS HET GAAT LOSBARSTEN.....WANT HET IS DAAROM OOK MOEIIJK OM MET TELEURSTELLINGEN OVERWEG TE KUNNEN....

heleen

alles is in potentie aanwezig om te kunnen groeien. Maar het gebeurd niet. je kijkt veel te veel achterom, naar wat had gekund, en niet is. Teleurstellingen verwerken Chris. Een nieuwe stok aannemen, en de oude 3 loslaten. Dan kan de keizerin haar werk gaan doen.

Heleen.