Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Chris

Sorry lieve mensen dat ik niks gedaan heb met de kaartjes,maar het was zooooooo gezellig dit weekend

Sweet mammy,

Geen gevecht maar voelde me wel rijk in die zin gelukkig !! ;) ;D


Marianne

Ik teveel nadenken?? Ja pfff...ik balanceer gewoon,weet op dit moment even niet hoe wat of waar..op alle gebiedDus idd zware overtocht hoor.

Heleen,

Aan gezelligheid ontbreekt het mij niet alhoewel ik deze natuurlijk wel zelf moet opzoeken.Ook op het werk probeer ik de  power erin te houden,maar wordt steeds lastiger  ;D ::)
Berichten: 295

Rianna,

Ja dat ontzag is er wel,nu alleen nog de laatste druppel geluk !!


Dank jullie allen

Gr Chris

Chris

Voor vandaag


Kracht-Koningin van zwaarden-Bekers 4=bekers page

Ze lijken elkaar een beetje tegen te spreken
Toch denk ik dat ze willen zeggen niet opgeven,

Gr Chris

Sweetie

Hallo Chris

kracht opdoen en op zelfonderzoek uitgaan om op een nieuwe zakelijke manier om te gaan

Suzy 

dameblanche

zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gezellig chris, vertel, ligt een tipje van de sluier op... :P
kracht-koningin van zwaarden-bekers 4

niets is wat het lijkt, op kracht komen, kracht vergaren, inspanning beloont zien..je zult je eigen doelstellingen moeten realiseren, er zit veel in je hoofd, de bekers 4 geven vorm aan, vorm gaan geven aan je ideen...althans er emotioneel ook vorm aan kunnen geven...

Vlinder

Kracht-Koningin van zwaarden-Bekers 4
Je spreekt jezelf tegen, je innerlijke dialoog, wikt en weegt, je wilt kracht vinden in jezelf, maar je commentaar is niet mild, je voelt je ontevreden,

nou Chris en dat na zo,n fijn weekend, wat zit je niet lekker ???

groet Vlinder


Chris

Suzy

Het is idd iedere keer weer mezelf opladen om niet bij de pakken neer te gaan zitten en vanuit andere hoeken toch in beweging te blijven


Marianne,

Gezellig uitstapje met personeel van de café waar ik well eens werk..
Er zit idd veel in mn koppie.....en dan de vormgeving?Denk dat ik eerst precies moet weten wat ik wil ??? ::) ::)


Vlinder,

Idd ben een perfectionist....dus ben snel ontevreden als het over mezelf gaat..Niet dramatisch,maar ja soms gaan dingen anders of langzamer dan we graag zouden willen he

Dank U  allen,

Gr  Chrizz

Eveningstar

Hallo Chris,

ik kom ook bij jou wat straaltjes schijnen ;) . Ik kan je Lenormandkaarten niet vinden... of leg je ze niet?

Je eens goed uitleven kan eens goed deugd doen hé :). En daarbij onafhankelijk zijn... mmm... dat lijkt me heel sterk en leuk te zijn.  :D
Wanneer je dan nog eens kan genieten van de overvloed en van het moment... ja dan...

Liefs,
Eveningstar


Chris

Hoi eveningstar

Nee wil wel nog tussendoor lenormand duiden ,maar met de tarot erbij wordt het teveel,moet deze maar eens eerst eigen zien te maken ::) ::)

Idd lekker uitleven en genieten van HET moment ;D ;)

Grtz  Chrizz

sweetmami

Hi chris, zeg bedankt fijne herinneringen, hallooo nieuwe situs  ;D  :-*


Eveningstar

@Chris

ja, dat begrijp ik. Ik merk nu ook al, dat ge aardig moogt doorduiden of je bent een hele dag bezig met niets anders dan duiden en kaartenleggen.

Ik zet voor me zelf er ook een limiet in ruimte op.  ;) :D

Liefs,
Eveningstar

Chris

zo kaartjes gewassen en geschuden doorelkaar gehutst,kortomhet hele ritueelafgewerkt ;D

de dwaas op zn kop (moet niet gekker worden  ;D)
Staven 9
Ridder van zwaarden

Gr Chris

heleen

ja je kunt wel zien dat alle kaartjes gehuts, gekluts, en geklotst zijn.
Tip voor morgen, gewoon weer 3 mooie kaarten uit de stok uitzoeken. ;D
Soms wordt je stil van de kaarten.
ben je zo geschrokken dat je de dwaas omgekeerd hebt getrokken.
man van staven 8 kijkt angstvallig naar de dwaas, en houdt zich stevig vast aan zijn stok.
en ridder zwaarden is ook al niet zo blij.
ik heb het gevoel dat je begint vast te lopen in sommige projecten, en dat je niet weet hoe je erop moet reageren. Verdedigend of juist aanvallend.
Heleen

assie63

, je paadje legt op zijn kop, je weet niet welke kant het op gaat, je hebt zoveel energie maar je weet eigenlijk niet wat je er mee moet, de zwaarden ridder wil zijn eigen nog wel eens vergalopperen, denk na voordat je iets doet, assie xx

sweetmami

ja ik sluit me aan bij Assie aan energie en een wil geen gebrek.... maar ja wat als je het niet kwijt kan  ??? xx