Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

13:00 uur

Gestart door Anja, november 04, 2019, 21:47:23 PM

Anja

Zowel vandaag als gisteren keek ik toevallig op de klok toen het precies 13.00 uur was. Deze is naar mijn idee toch niet helemaal zo toevallig. Wie heeft hier ervaring mee en wie weet wat dit tijdstip betekent?


Groetjes van Anja

Carla

Als ik de 1 en 3 optel kom ik op 4. Het getal 4 kan je er op wijzen dat je teveel met de toekomst bezig bent en te weinig oog voor het heden hebt. Geniet ook van de dingen die er zijn.

Anja

Het klopt wel dat ik enigszins de zenuwen heb over de toekomst! Ik ben mogelijk teveel bezig met hoe e.e.a zal gaan. Het vervelende is: ik voel dat er veranderingen op til zijn maar weet nog niet in welke hoek ik het moet zoeken. Afwachten dus :P
Heel straf: vanmiddag stuurde mijn moeder me om exact 13:00 uur een mail!

Plus dat ik vandaag maar liefst twee keer op het getal 32 (5) stuitte. Het getal van het mens zijn maar ook van overtuigingen. Er komen mensen op mijn pad die mij helpen met mijn vooruitgang. Zo voelt dit voor mij nu aan, mede door jouw inzicht.

Carla

Dank voor je feedback.

Anja

Je hebt al een topic wat De Tarotslang heet zag ik. Nu nog een topic Nummerologie Slang :D Je gaat dit niet geloven, vandaar dat ik dit wat lacherig overbreng! Ik ben geen fantast, ik vertel heus geen bewuste onwaarheden maar dit is wel gebeurd!
Gisteravond, nadat ik al een poos offline was, keek ik om 23:32 uur op de klok!!! En vanmorgen om exact 12:00 uur hetzelfde!!  :) Ik zal zelf eerst maar eens op onderzoek uit gaan aangaande dit item! Je leest me wel weer!


Groet,

Anja

Carla


Anja

 ;D

Vandaag keek ik exact om 14:00 uur op de klok! Ik dacht kom, laat ik er nu eens een tarotkaartje op trekken met de vraag hoe ik toch altijd op van die aparte tijden op de klok kijk! Ik trek.........Matigheid (14), ook wel Gematigdheid genoemd!!

Alweer maar die 5, zij het nu in een andere vorm!! Als ze tegen mij zeggen geef me de vijf dan heb ik er meer dan genoeg!


Anja