Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Het getal 8

Gestart door Anja, oktober 26, 2019, 20:29:15 PM

Anja

Vanavond maakte ik toch iets eigenaardigs mee!

Ik had macaroni gekookt. Toen ik deze in het vergiet had afgegoten dacht ik dat de pan volledig leeg was. Wat denk je?
Precies middenin op de bodem, hadden een paar macaroni stukjes PRECIES een acht gevormd!! Als je niet beter wist dan dacht je zelfs dat die acht uit een geheel bestaat. Niets is minder waar. Dit kan in mijn gevoel geen toeval zijn!
Ik zit hier zo vol van, dat ik dit even met jullie wil delen.

Carla

Mooi. Een 8 laat zien dat het zo slecht nog niet is, beter gezegd, dat het je eigenlijk heel erg meezit. Doelen die je jezelf hebt gesteld kunnen verwezenlijkt worden.

Anja

Dank je Carla!

Het heeft bij mij met doorgroeien te maken. Ik moet nog wat geduld hebben maar dan zullen (sommige) doelen verwezenlijkt worden. Wat, dat moet nog een verrassing blijven, terwijl ik alles graag weet ;D

Anja

Ik ben bloedserieus! Ik heb sinds vandaag inderdaad aanwijzingen dat het mee gaat zitten. Ik ga echter nog niet te vroeg juichen want ik wil je niet blij maken met een dooie mus!