tabel van de omsluiting, proefpersonen gezocht

Gestart door Mikal, mei 08, 2019, 21:33:25 PM

Mikal

Ik heb het boek 'numerologie, sleutel tot de tarot'er weer eens bij gepakt en kwam iets tegen over 'de omsluiting'. Hierin zet je alle getallen uit je volledige naam in een tabel en zegt iets over het beroep dat het beste bij je past. Je schijnt er nog wel meer informatie uit te kunnen halen maar veel meer informatie kan ik er niet over vinden. Wel intrigerend!

Is er iemand bij wie ik dat eens zou mogen uitproberen? Oefenen, en dan vooral op mensen die ik niet ken werkt voor mij meestal het beste. Het hoort bij een veel uitgebreider systeem, namelijk die van de numerologie. Het hoort dus eigenlijk in combinatie met andere getallen gelezen te worden maar ik zou voor nu graag alleen op deze getallen willen oefenen. Wie wil? Absoluut een leek hierin maar erg nieuwsgierig!

Voor wie geïnteresseerd is, stuur me een personlijk berichtje met je volledige geboortenaam. Mocht je in de tijd een naamsverandering hebben gekregen, doordat je de naam van je partner hebt aangenomen bv, stuur die dan ook mee.

Iemand bekend met dit systeem trouwens? 

Vast bedankt voor wie wil!

Liefs Mikal

Hogepriesteres

Mirjam, nogmaals nu via t forum heel veel dank. Ongelooflijk wat je uit mijn naam kon halen, zowel mijn meisjesnaam als de naam die ik nu gebruik van mijn man. Ik ben echt erg onder de indruk en het is echt een aanrader voor anderen om te laten doen. Ga zo door!

Liefs,  Trix