Raad mijn plaatje

Gestart door Carla, mei 17, 2012, 14:39:08 PM

Varen

@Heleen,

Ga eens rustig zitten, zorg ervoor dat je niet gestoord kan worden. Sluit je ogen en stel je je voor dat je je verstand aan een luchtballon hangt. Het kan in een doosje, enveloppe, schatkist zitten of waar je het zelf maar in wil doen.

Zie voor je hoe je je verstand in je gekozen doos etc stopt en hang hem in gedachten aan de ballon.

Laat de ballon met je verstand los, stel je voor dat je naar het te raden plaatje gaat en laat hem de lucht in gaan

Zweef in gedachten mee met de ballon en zie waar de ballon naar toe gaat. Zweef hoger en verder en blijf de ballon volgen.

Waar land de ballon? Wat zie je als je om je heen kijkt. Schijnt de zon? Voel je de prikkels van de zon op je huid? Waait er een briesje door je haar?

Kijk goed om je heen naar wat je ziet. Als je voor je gevoel klaar bent haal je in gedachten je verstand weer uit het doosje en laat de ballon weer opstijgen.

Open je ogen en laat je gedachten gaan over wat je hebt gezien.

rianna

zeer uiteenlopende  ideeën zo te zien  leuk!!!!!!!!!!!!

heleen

hoi Rianna en kraai

Ontzettend mijn best gedaan, mijn verstand aan een ballon proberen te hangen. Het enige wat ik deed was krampachtig de ballon vasthouden, uit angst dat mijn verstand er van door zou gaan. Mijn moeder zei vroeger altijd tegen me "gebruik je verstand". Dus ik ben daar nogal gehecht aan.
Ik weet het dus niet. Geen flauw benul. ???
heb nog zitten denken aan kaart zwaarden 3, maar die komt van mijn verstand en niet vanuit mijn gevoel.
moet het antwoord schuldig blijven.
misschien vannacht nog een ingeving, en dan proberen dauw te trappen, maar nu weet ik het niet.

Heleen


rianna

het is vrijdag en  of het nu zo moeilijk was of niet
ik kon  niemand ontdekken die er dichtbij zat
dit was het plaatje

2 lieve onschuldige lammetjes
ik ben gek op lammetjes dus de keus was gauw gemaakt
liefs Rianna

Varen

2 lammetjes in een bergweide in het groene gras, onder de lammetjes is het wat blauwig van kleur.

Doordat de achtergrond wat wazig is lijkt het wel aquarel, schapen waren voor de natives een belangrijk dier die voorzag in voedsel en ruilhandel.

De lammetjes hebben een beetje de kleur van de maan. Als het lammetje groot is is het een schaap.

Wat ik zag was een wolf in schaapskleren

8)



heleen

aaahhhhh wat een lieverdjes.


Heleen

rianna

hahahah Kraai
je hebt het mooi uitgelegd ;)
liefs Rianna

heleen

Hoi Carla

Doe jij vaak aan schaapjes tellen ;D als je niet kan slapen.

Heleen

rianna

ik denk dat je mij bedoeld Heleen
maar nee ik tel geen schaapjes
maar ik vind lammetjes zoiets onschuldigs hebben  zoiets liefs
daarom  heb ik heel mijn leven al een zwak voor lammetjes hihihi
liefs Rianna

heleen

Hoi Rianna,

nee ik bedoelde Carla, want bij het plaatje had zij het over cijfers, en als je niet kan slapen, kan je schaapjes gaan tellen.

Heleen.

rianna

ow op die manier ahahahha

Carla

@Heleen

Nou... niet aan schaapjes tellen, maar als ik niet kan slapen doe ik wel taalspelletjes, zoals bijv alle meisjesnamen bedenken die beginnen met een "H" etc.  ;)

Varen

Zo, vers plaatje in mijn mapje. Ra ra wat is er te zien op dit plaatje.

;D

Ricca

O nee toch hè... een voetbal? ::)
Nee, dat is het niet.
Hoewel, die smiley is wel erg rond... ;D
From Ricca with Love

Varen

Oh nee zeg, geen voetbal. Ik heb het nu wel aanstaan maar mijn interesse ligt op andere gebieden.

Dus nee, geen voetbal...

;)