Raad mijn plaatje

Gestart door Carla, mei 17, 2012, 14:39:08 PM

rianna

wat een mooi plaatje en nee  geen wigwam verre van dat
denk dat ene plaatje raden niet een van mijn  gave is hihihih
liefs Rianna

heleen

@rianna
Wigwam zo gek nog niet.
opgezocht op internet.

Het woord wigwam is afkomstig uit het Algonkin, een Noord-Amerikaanse indianentaal. Het is een Angelsaksische verbastering van wiigiwaam, dat weer is afgeleid van het Algonkische Ojibwe-woord voor wiigwaas, wat berkenbast betekent. Wigwams worden van oudsher gebruikt door Algonkisch sprekende volkeren in het oosten van de Verenigde Staten en Canada, zoals de Algonkin, Mi'kmaq en Ojibweg. Een wigwam is meestal koepelvormig en biedt plaats aan één familie. Het doet het meeste aan een hut denken en is niet veel hoger dan 2 à 3 meter. De koepelvormige structuur wordt verkregen door een frame te maken van buigzame stokken.

De twee personen op mijn plaatje zijn koepelvormig, bied plaats aan 1 familie ;D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Algonkin_(volk)
plaatje van die mensen. De man doet me wel aan het plaatje van mij denken.

mexico ligt in Noord-Amerika. Indianen. wigwam.

Geloof in je gave Rianna, niet alles is zoals het lijkt, en soms moet je dieper graven.

Heleen


rianna

denk dat ik mij niet leeg genoeg kan maken  dat er te veel in mijn koppie spookt hihih maar ok we doen ons best  dank je wel voor de mooie uitleg weer Heleen
liefs Rianna

wie is de volgende ????

heleen


rianna

oh ok ik ga even op zoek naar een plaatje
je hoort het als ik er een heb

rianna

ja dames ik heb een leuk plaatje gevonden hij staat in mijn mapje
vrijdag geef ik de uitslag succes
:):)

Carla

Ik zie iets wat me aan een hoofd doet denken, en iets van cijfers geloof ik  ???

assie63



het is een prachtige porseleinen pop, een meisje, mooi aangekleed in een avondjurk  ;D

Varen


rianna

wat is er kraai moet je huilen???

rianna

ook onze Kraai mag mee raden ahahahhaweoooooooo
leg hier helemaal dubbel

assie63


Varen

 ;D

Bergen, groen, blauw, aquarel, natives, maan (wolf?).

Zoiets als dit:



heleen

er komt weer helemaal niets in me op. >:(
het enige wat ik voel is het kloppen van mijn hart, en dat is natuurlijk onzin.
gelukkig heb ik nog 2 dagen om erover na te denken.
(of moest ik mijn verstand op vakantie sturen?)
Ik weet het niet, helaas.
Heleen

Eveningstar

Die haal je nu letterlijk uit mijn mond!!!! ... Die mocht je met vakantie sturen!!!

Je zit te fel in je denken, lieve Heleen. Je moest eens weten hoe goed jij kan invoelen! Voor jou waarschijnlijk een vraag, ... voor mij een ... weet!

Neem rustig de ruimte, ga naar je buikgevoel en schuif even je denken aan de kant. Dat is niet ver van je, dan kan je het meteen opnieuw bij je nemen, als je ingevoeld hebt ;) .

Concentreer je op het mapje met de foto... . No matter wat er dan naar voren komt... spreek het uit!

Je kan het !

Liefs,
Eveningstar