dieren en edelstenen

Gestart door buddhagirlie, augustus 11, 2011, 13:11:15 PM

buddhagirlie

Hallo,

ik heb twee honden en drie katten, maar hetgeen me opvalt is het volgende: ik draag een edelsteen van regenboogkwarts, en elk van de dieren die bij mij op schoot zit of op schoot kruipt gaan altijd gelijk naar die regenboogkwarts. Mijn andere edelstenen hebben dat effect niet, het is blijkbaar echt deze ene steen waar ze precies een soort van aangetrokken worden, aangezien ik meestal meerdere stenen draag (amethist ring, rozenkwarts armbandjes en dan regenboogkwarts hanger) . Nou is gewoon mijn vraag: heeft iemand anders die ervaring ook?

Groetjes en knufs,
Buddhagirlie

Carla

Nee, ik niet. Doen alle 5 die dieren dat? Boeiend onderwerp.
Ik ben heel benieuwd naar meer van zulke verhalen. En ook waarom het dan juist die regenboogkwarts is die ze aantrekt.

buddhagirlie

Ja alle vijf dieren doen dat en bij mij in elk geval alleen maar mij die regenboogkwarts, raar maar waar. Het viel me op; het duurt nl geen vijf minuten als ze op schoot zitten of ze zijn wel met die steen bezig...
Misschien dat de kracht ervan de dieren aantrekt was ik aan het denken of misschien dat het voor hun rust en veiligheid uitstraalt ofzo. Geen idee verder vandaar een topicje  ;D

buddhagirlie

#3
het is trouwens regenboog maansteen ( ja hoe moet ik hier een afbeelding plakken eigenlijk  ??? ):

[Carla verwijdert Hele Lange Link]

Zo  ;D:


Carla

Ik heb de link hierboven verwijdert en de afbeelding zelf er in geplakt.
Er is een help functie als je niet weet hoe je bijv een afbeelding laat zien.
Klik bovenaan (in dat dunne donkere balkje) op 'Help' en vervolgens op 'Posten'.
Scroll naar beneden tot "SMF Bulletin Board Code".

Mijn moeder draagt een ring met zo'n steen, ik zal eens wat beter opletten een volgende keer, om te zien of onze poes er ook op reageert.

buddhagirlie

Hey Carla,

enorm dank want zo een lange link trekt ook nergens op he maar wist het niet juist hihi ;D

ja ben benieuwd of dat bij haar ook zo is , mij valt het echt op vandaar dat ik het me afvraag en ik denk dat het ook best wel mogelijk is op een of andere manier eigenlijk raar maar waar.

maar goed ik google intussen ook nog wat  :)

nogmaals dank,

groetjes en knufs,
moi

Artistica

Hallo,
Interessant. Ik heb net de cursus communiceren met dieren van Mieke Zomer achter de rug en ben nu aan het experimenteren met edelstenen bij mijn honden. Mijn overmatig en onnodig blaffende herder heeft een Labradoriet om haar hals, en het is al wat minder geworden. Ik heb ook een ring met maa steen, en nu je het zegt, sommige honden zaten daar graag aan te knabbelen. Nu las ik dat de steen erg kwetsbaar is, dus dat mag nu niet meer. Ik heb even de betekenis van de steen opgezocht, ik zal even kijken of ik die als foto kan plaatsen

Liefs, Marian

Artistica

Lukt niet. Ik heb hem naar je mail gestuurd. Voor de overige geïnteresseerden: hij werkt rustgevend en reinigend. Dat maakt het wel logisch dat ze zich ertoe aangetrokken voelen. En ik denk dat dieren, net als mensen, zich automatisch aangetrokken voelen tot de steen die ze op dat moment nodig hebben, vandaar geen interesse in de andere stenen.
Liefs, Marian.

klaproos1945

nog een tipje van de sluier
men kan van de steen ook in het water leggen
leg de fles in een fles en laat het water 24 uur in de fles
dan kan men het aan de dieren geven voor te drinken

veel liefs van klaproos 1945

buddhagirlie

dank je wel iedereen voor jullie antwoord, ben ik toch weer wat wijzer