Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

In 2012....

Gestart door 7 Men, augustus 17, 2008, 21:11:45 PM

happyme

Citaat van: Ricca op juni 30, 2011, 23:49:48 PM
Citaat van: Fatin op juni 30, 2011, 11:28:34 AMEr is hier eigenlijk helemaal geen topic voor geopend, dat verbaasd mij een beetje.

Er zijn legio topics over 2012 geweest, ik herinner me bijvoorbeeld nog levendig een discussie met Alchi  :D, maar ze zijn ook weer verdwenen in de loop van de tijd. Eén vond ik er nog en die heb ik nu samengevoegd met jouw topic. Omdat het ouder is, staat het vóórin, dus even terugbladeren om het te lezen.

Ik geloof dat er grote en positieve veranderingen staan te gebeuren in de wereld, maar over een langere periode uitgespreid. Niet op die ene dag in 2012.

En, trotse papa Kraai, wat heb je mooie kindjes! :D

Liefs van Ricca

Vandaar dat ik het niet kon vinden, ik zag het vannacht, dank je voor het verplaatsen, lieverd!  ;)

Kraai

#31
E=MC2 really means that Energy = number of people and the square of people’s consciousness


Oorsprong aarde


"Oerenergie, een altijd "zijnde" trilling zonder begin zonder eind"


Oerenergie liet alle aspecten van "zijn" los en nam een oer sprong (oorsprong) en wordt hierdoor bewust van elke mogelijkheid van "zijn" en van "niet zijn".


Oerenergie is een hele dikke bos spagetthislierten dicht opelkaar gedrukt en die door de oersprong uit elkaar schiet. De spagetthislierten vormen nu niet 1 dimensie van "zijn" maar meerdere dimensie's...

Elke dimensie heeft nu zijn mogelijkheden van "zijn" en "niet zijn"

In elke dimensie zijn er mogelijkheden en onmogelijkheden, stoffelijk en onstoffelijk. Elke dimensie is doorweven met onstoffelijke draden van oerenergie.

In de dimensie zoals wij die als mens beleven zijn wij ons deels bewust van ons stoffelijke lichaam. We versieren wel de buitenkant, maar de binnenkant verwaarlozen we. Alle dimensies staan in contact met elkaar via spiritualiteit. Dit contact wordt mogelijk gemaakt door poorten in de dimensies.

Door middel van deze poorten is het mogelijk dat onstoffelijke energieen van andere dimensies zich eigen maken van stoffelijke lichamen en zodoende informatie kunnen overdragen of mensen kunnen beinvloeden. De meeste binnengekomen informatie komt van onstoffelijke lichamen uit dimensies die zich tussen de zon en de maan bevinden.

Door specifieke plaatsing van pyramides over de hele wereld zijn de dimensies hoger dan de zon en de maan (goed en slecht) geblokkeerd geweest voor onze dimensie. Door de constante verschuiving van de planeten en de aarde in het universum komen de pyramides steeds minder in lijn te staan met de hemellichamen en zullen de geblokkeerde poorten naar andere dimensies zich openen. Dit proces is reeds gaande bij mensen die gevoelig zijn voor de reeds vrij gekomen energie. Er zullen nog vele golven van energie de komende tijd vrijkomen en dit zal resulteren in meer natuurgeweld maar niet in apocalyptische mate.

Op het moment dat de poorten zich openen hebben energiewezens hoger dan de maan en zon weer toegang tot ons mens en zullen wij langzaam aan weer meer en meer in harmonie en liefde gaan samenleven..

Door gegeven door: Oudoesk

Kraai

#32
God is een chagrijn


De oerenergie had schik, alles was liefde en alles is ik.

Hey dacht god al die liefde van de oerenergie is maar stom.

Ik ga mensen pesten, dit zal inslaan als een bom.

Dag lieve mensjes, ik ben God, zijn jullie fijn in harmonie aan het leven?

Mooi, dan zal ik nu jullie grond doen beven.

Wat jullie nu zien is niet echt, ik geef jullie de "keuze";

Goed of Slecht?

Ik zoek elke geschikte vent, maak hem sterk en intilligent,

Ik zal hem van mij laten houden,

Opdat hij de pyramides zou bouwen.

Ik weet op welke plek ik wil staan,

De mens mag nu kiezen uit zon of de maan.

Kraai

Hey, wie heeft er een taxi geregeld met een sjieke meneer in wit pak? U zegt meneer? Oh of ik dat pak wil aantrekken? Euh, maar waarvoor dienen die riempjes aan de mouwen meneer?


;D

Kiwiwoman

Zeg Kraai, ben je lekker aan het egotrippen?

Jezus is waarschijnlijk halverwege het jaar -7 geboren, dus jouw derde-verhaal klopt voor geen meter.



We hadden het hier over het jaar 2012. Doen we er nog wat aan?

Kraai

#35
Oh Hoyma, jij had die taxi gebeld  ;)

2012 is de datum dat alle poorten niet meer worden geblokkeerd (hips edit) en dat we dan een wat rooskleuriger verschiet krijgen. Althans, als ik in sprookjes mag geloven....

B.t.w. alles is irrelevant wat ik hier achterlaat. Wat je nu denkt is er wel, of het is er niet.

Wat wil je? Wat kies je?


Cijferfyloloogedit:

Aaaarrrhh, bericht geplaatst op : juli 02, 2011 01:23:40

buddhagirlie

Hoi,

ik heb de link van 7men bezocht en ik zou een 4 zijn en een krokodil kan dat en hoe moet ik dat interpreteren en bestaat er een verband dan tussen 4 krokodil en maagd en varken en kluizenaar?
Ben nog niet zo bekend in Mayas, maar ben altijd bereid om te leren hoe en wat. En sommige verbanden zie ik niet helemaal goed sorry daarvoor.

Groetjes

happyme

Citaat van: Kraai op juli 01, 2011, 23:25:38 PM
E=MC2 really means that Energy = number of people and the square of people’s consciousness


Dat heel stuk vind ik geweldig en ga het zeker nog een paar keer lezen, dank je wel.

Een van jouw gidsen?

Kraai

Citaat van: Fatin op juli 29, 2011, 02:11:43 AM
Citaat van: Kraai op juli 01, 2011, 23:25:38 PM
E=MC2 really means that Energy = number of people and the square of people’s consciousness


Dat heel stuk vind ik geweldig en ga het zeker nog een paar keer lezen, dank je wel.

Een van jouw gidsen?

Na wat nadenken wilde ik hier een stuk neerzetten, toen ik wilde beginnen met typen wist ik echt niet meer wat neer te zetten...

Een nieuw tabblad geopend en wat gaan googlen en kwam E=MC2 formule tegen.

Ik kreeg de behoefte op deze formule te kopieeren en in mijn antwoord te plakken.

Toen ik de formule had geplakt begon ik als vanzelf te typen en het resultaat is bovenstaande...

Gids, Helper, Hersenspinsel of Engel ik durf het je niet te zeggen...

happyme

#39
Het idee dat door verschuivingen op aarde ook de energie en dus de manieren van leven veranderd voelt juist. Maar of dat E MC2 betekent weet ik niet, ga er wel naar kijken :P

Kraai

#40
Je hebt de totale energie, die buiten jezelf en binnen jezelf ligt



en je hebt energie die alleen binnen jezelf ligt




MrustC2 geeft aan dat de er constant potentie aanwezig is die kan worden omgezet naar Massa, maar ook als MrustC en het lichaam niet beweegt is er constant potentie, ongeacht de snelheid waarmee we ons bewegen.

Hoe meer wij bewust worden van onze potentie zullen wij energie gebruiken om deze potentie om te zetten in actie.

Dus het totaal Energie is de totale Energie die we gebruiken om onze potentie om te zetten...

Hoe meer mensen bewust worden, hoe meer Energie er zal zijn...


Ricca

Citaat van: Kraai op juli 29, 2011, 12:49:41 PM

Sterker nog: Einwendig =  Euitwendig

De buitenwereld staat niet los van de binnenwereld (topic Gedachtekracht!).

E = mc2 = bewustzijn.

Liefs,
Ricca



From Ricca with Love

Pink

Citaat van: Ricca op juli 29, 2011, 14:07:15 PM
Sterker nog: Einwendig =  Euitwendig

Dankje Ricca, dit is precies wat ik op dit moment nodig heb.

Pink

happyme

#43
Citaat van: Kraai op juli 29, 2011, 12:49:41 PM
Je hebt de totale energie, die buiten jezelf en binnen jezelf ligt



en je hebt energie die alleen binnen jezelf ligt




MrustC2 geeft aan dat de er constant potentie aanwezig is die kan worden omgezet naar Massa, maar ook als MrustC en het lichaam niet beweegt is er constant potentie, ongeacht de snelheid waarmee we ons bewegen.

Hoe meer wij bewust worden van onze potentie zullen wij energie gebruiken om deze potentie om te zetten in actie.

Dus het totaal Energie is de totale Energie die we gebruiken om onze potentie om te zetten...

Hoe meer mensen bewust worden, hoe meer Energie er zal zijn...



Oke, Kraai, dit heeft mijn interesse ook ;)

Ik kom nog met een aanvulling, bedankt!

Kraai

#44
Dan kunnen we ook stellen dat:

Euitwendig =  Einwendig

"Unus Mundus"  

Zo boven zo beneden...

Het leven is de geschiedenis van een zelfverwerkelijking van het onbewuste.

In de archetypen zijn alle ervaringen gegeven, die sinds de oertijd op deze planeet zijn voorgekomen.

Alleen dat wat iemand werkelijk is heeft helende kracht.

Er is geen licht zonder schaduw en geen psychische heelheid zonder onvolmaaktheid.

Het enige dat er mis is met deze wereld is de mens.

Als we ons niet bewust zijn van iets in onszelf, dan moet de wereld noodgedwongen het conflict naar buiten brengen.

Of zoals Einstein zelf zei:

Je kunt een probleem niet oplossen vanuit hetzelfde soort denken dat tot het probleem heeft geleid.
Ruimte en tijd zijn niet omstandigheden waarin wij leven, maar manieren waarop wij denken.