Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

is ook een luchtige en prettige kaart, je wilt op een ontspannen manier bezig zijn, ook om in balans te komen, effe nu lekker niks en genieten..... :-*

rianna

Citaat van: marianne op december 19, 2011, 09:35:46 AM
Citaat van: rianna op december 19, 2011, 09:09:58 AM
goedemorgen allemaal
vandaag  alwe er maandag de weken vleigen voorbij
ik trok

De Dood en Het Krruis
e is een verandering  gaande een einde aan het oude en een neiuwe start
een kruis over alles wat geweest is
liefs Rianna

ja het is net alsof de vorige kerst gisteren was, ik ruim de kerstboom nog niet meer op, laat hem gewoon staan, het is toch zo weer kerst 2012..
de dood en het kruis.....er sterft iets in je....
bepaalde verwachtingen zijn niet haalbaar kom je achter.....

hoi Marianne
ja he tis jammer dat we niet zo'n grote kast hebben anders kon jehem zo weg zetten hihihihi
iets in mij wat sterft ? ik heb geen flauw idee  ik weet wel dat je niet altijd de vrede kan bewaren al wil je dat nog zo graag misscien dat die illusie de kop ingedrukt word
leifs Rianna

kristina1975

Dank je Marianne :)
De Gehangene is inderdaad mijn doel, in plaats van ergens op te springen laten gebeuren moet ik!
Ik stond vandaag ook extra stil bij mijn eigen daden of ik niet mezelf of de situatie aan het forceren was.

Hmmm, zeggen de Klaveren dat ik eraan moet werken en niets over de liefde   :(
Hoe dan ik werk er aan, beste wat ik kan doen...mezelf blijven ontwikkelen  :D

xxxxxxx


Citaat van: marianne op december 19, 2011, 08:27:48 AM
Citaat van: Believe75 op december 19, 2011, 01:08:10 AM
Ik heb net de Gehangene en de Klaveren getrokken. UIteraard weer met linke hand online  :D

Ik begin te accepteren dat ik niets moet forceren en gewoon te laten gebeuren. Ik zal hiervoor morgen extra alert blijven. De Klaveren vind ik natuurlijk een schitterende kaart en mijn optiek is dan dat ik verlang naar zijn liefde en dat zijn liefde onderweg is ::) :-[ ;D

de gehangene, een supervoorbeeld van loslaten om uit de moeilijkheden te geraken....
de gehangene is je doel....
de klavers geven aan dat je eraan moet werken....

assie63

Citaat van: marianne op december 19, 2011, 08:32:04 AM
Citaat van: assie63 op december 19, 2011, 07:06:54 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

de geliefde en het anker

een keuze maken die mij meer stabiliteit geeft

aan het maken van een keuze komt alllereerst de afweging van mogelijkheden naar voren.
de toekomst bepalen zonder deuren op een kier te houden..
een keuze met zekeheid maken, dus een duidelijke beslissing.
geen idee nog wat voor keuze, ja nieuwe deuren openen voor de toekomst, ok geen idee nog, maar ik hou je op de hoogte, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Er is een jarige hoera hoera  ;D gefeliciteerd Rianna met je 60ste, waarschijnlijk ongelofelijk voor je ook. hoe oud voel je je eigenlijk?  :D

Mijn kaarten zijn de Heremiet en de Boom.

Ik heb vandaag een afspraak op mijn werk. Toeval of toch niet omdat toeval niet bestaat. Dubbele afspraak gepland met mijn beoordelaar en mijn coach  :-\

Hoe dan nu, ik krijg t gevoel dat vandaag iets belangrijk zal gebeuren  ::).....xxx

assie63

gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddd lieve Rianna 60 jaar, maak er een mooie dag van

mijn kaartjes voor vandaag


kelken 2 en het kind

nieuw begin door samenwerking

hatsjepsoet

Dan wil ik bij deze Rianne feliciteren!
En Believe, succes met je gesprek vandaag. Ja, dubbele afspraken maken dat heb ik ook wel eens, vaak een teken van je gebaat voelen.

Vandaag had ik Bokalen 7, wat ik bijzonder vind want gisterenavond is er iets voorgoed afgesloten wat ik al langer wist maar wat maar niet lukte omdat ik het niet kon accepteren. Nu heb ik gedaan wat het beste is. Misschien staat de kaart voor de pijn en het verdriet wat het me geeft.

Liefs, H.

klaproos1945

er is er een jarig hoera hoera
dat kun je wel zien dat is rianna
proficiat 60 jarige xxxxxx  :P :D

believe je hebt een belangrijk gesprek ??? ;D

goede morgen allemaal

over tot de dagkaart van vandaag

de gerechtigheid & de dood & brief  :-\

klaproosje

rianna

Ach Lieverds allemaal wat een verrassing om al die felicitaties te zien   dank jullie wel  :):)
ik heb vandaag
De pantakels 10 en De Toren getrokken

komt er eindelijk wijsheid in mijnlevensloop hihihi
leifs Rianna

dameblanche

Citaat van: Believe75 op december 20, 2011, 07:03:16 AM
Er is een jarige hoera hoera  ;D gefeliciteerd Rianna met je 60ste, waarschijnlijk ongelofelijk voor je ook. hoe oud voel je je eigenlijk?  :D

Mijn kaarten zijn de Heremiet en de Boom.

Ik heb vandaag een afspraak op mijn werk. Toeval of toch niet omdat toeval niet bestaat. Dubbele afspraak gepland met mijn beoordelaar en mijn coach  :-\

Hoe dan nu, ik krijg t gevoel dat vandaag iets belangrijk zal gebeuren  ::).....xxx

de kluizenaar heeft je de mogelijkheid gegeven om inzichten te verwerven, je bent een periode met rust gelaten, mogelijk wil je werkcouch deze periode dan ook gaan afsluiten, het wordt een soort evaluatie-gesprek waar deze punt in naar voren komen....

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 20, 2011, 07:06:51 AM
gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddd lieve Rianna 60 jaar, maak er een mooie dag van

mijn kaartjes voor vandaag


kelken 2 en het kind

nieuw begin door samenwerking

kleken 2 een heel mooie kaart, daarbij nog eens het kind, je zou zeggen je staat open voor een nieuwe relatie..
maar hier meer een goede relatie et jezelf..
open en eerlijk op een nieuwe manier naar jezelf kijken....

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op december 20, 2011, 07:12:19 AM
Dan wil ik bij deze Rianne feliciteren!
En Believe, succes met je gesprek vandaag. Ja, dubbele afspraken maken dat heb ik ook wel eens, vaak een teken van je gebaat voelen.

Vandaag had ik Bokalen 7, wat ik bijzonder vind want gisterenavond is er iets voorgoed afgesloten wat ik al langer wist maar wat maar niet lukte omdat ik het niet kon accepteren. Nu heb ik gedaan wat het beste is. Misschien staat de kaart voor de pijn en het verdriet wat het me geeft.

Liefs, H.

heel dapper van je H,
de roze bril afgezet, de 7 bokalen op de kaart...
we zine op de kaart een hele serie van mogelijkheden staan, je focusde je op de middelste en grote bokaal, de kaal met het verborgen geheim.
maar waar zijn je dagdromen naar toe.
dagdromen gaan dan wel hun betekenis verliezen als zij niet met de realiteit in verband staan...

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 20, 2011, 07:34:10 AM
er is er een jarig hoera hoera
dat kun je wel zien dat is rianna
proficiat 60 jarige xxxxxx  :P :D

believe je hebt een belangrijk gesprek ??? ;D

goede morgen allemaal

over tot de dagkaart van vandaag

de gerechtigheid & de dood & brief  :-\

klaproosje

gerechtigheid
na actie komt reaktie, je bent oin afwachting van reakties van een ander....
de dood als takenkaart geeft aan dat jezelf nu even afstand bewaard.
zie de dood niet al te zeer als een zwart-wit keuze mogelijkheid klaproosje....krijg ik wel of geen bericht....
het is niet iets van alles of niets, het is een boodschap van verandering en die heeft zich al ingezet.....

dameblanche

Citaat van: rianna op december 20, 2011, 07:40:52 AM
Ach Lieverds allemaal wat een verrassing om al die felicitaties te zien   dank jullie wel  :):)
ik heb vandaag
De pantakels 10 en De Toren getrokken

komt er eindelijk wijsheid in mijnlevensloop hihihi
leifs Rianna

60 dikke kussen voor de jarige van vandaag....en rianne je bent presies op de helft ::)

pentakels 10 be bescherming van het gezin waar je op mag bogen en ook rekenen, de torenwijst vandaag ook even op onverwachte gebeurtenissen, de sleur zal vandaag wel doorbroken worden, je kijkt er ook naar uit...vandaag even voor je zelf buitne het gezin...felicitaties van goede vriendinnen...

Palomino

Citaat van: marianne op december 19, 2011, 13:05:52 PM
Citaat van: Palomino op december 19, 2011, 11:21:46 AM
Goede morgen allemaal.

Zaterdag:     Staven 10
Zondag:  Bekers 8
Vandaag: Pentakels 4

Zaterdag viel Staven 10 - die ik twee dagen daarvoor ook al trok- tijdens het schudden uit het deck...Ja ik ben waarschijnlijk erg hardleers (zei mijn moeder ook altijd al) en krijg het maar niet voor elkaar die staven achter me te laten...Bij Bekers 8 wordt het me nog even dubbel ingepeperd dat het écht de tijd is om iets (gevoelsmatigs) achter me te laten, er afstand van te nemen (te doen...?). Pentakels 4 geeft over deze zelfde sitautie aan dat ik te veel vastgebakken zit en onzeker ben :-[

Liefs van Palomino

haha je moeder kent je als de beste, maar ook koppig, eigenwijs...maar ook speelt de leeftijd hier een rolletje...
te veel hooi ook op je schouders nemen, je weet het allemaal ook best, maar je kunt het niet ombuigen....

bekrs 8 de vertrekkaart, het zal toch anders moeten vindt je zelf ook, je kloopt er ook steeds weer tegenaan, op de manier zoals je het steeds hebt gedaan, zet geen zoden meer aan de dijk, je zult een andere weg moeten vnden om daar een komaf aan te maken.

de pentakels 4
ga eens mediteren.
kom op die manier eens tot rust,als de geest rustig is, werkt het hoofd ook helderder, op die manier kun je misschien tot een oplossing komen voor jezelf palo.... :-*

Hi Marianne,
                                                                                                                                                         
Bedankt voor je duiding van gisteren... :)
Soms ken ik mij zelf niet mee terug. Ben ik dan echt zo veranderd de laatste jaren...? Ik lijk wel een soort van zwakke afspiegeling van mij zelf te zijn geworden grootendeels van de tijd. Waar ik vroeger een grote mond had en voor mijzelf opkwam hou ik nu mijn mond om problemen te voor komen...soms weet ik het gewoon niet meer...Maar gelukkig hebben we dan de tarotkaarten nog die weer een beetje helderheid kunnen verschaffen... :D

Vandaag: De Matiging.

Ik voelde me meteen rustig worden bij het zien van deze kaart  :)  Ik voel dat ik het aankan. Rustig kijken wat goed is, tegendelen verbinden, evenwicht en harmonie, niet te zwaar en te ernstig en vooral rustig en kalm...heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kalm en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig  :)

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.