Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

kristina1975

De tijdstip van mijn posting duidt op Kluizenaar :......
Groei door ervaring
Wel moet ik alert blijven om wakker te blijven van mijn verleden te leren

dameblanche

heb je zelf nu ook een setje kaaten aangeschaft believe, of trek je ze nog steeds online, niet dat dat wat uitmaakt, maar volgens mij begin je langzamerhand ook affiniteit met de RWT  te krijgen
wat is je sterrebeeld?
vaak wordt uitgegaan van je sterrebeeld om op die manier je persoonskaart te kunnen bepalen, een volwassen vrouw wordt altijd uitgebeeld door de koningin, een volwassen man steeds door de koning, een jongere man, onvolwassen man door de ridder een kind wordt utgebeeld door de page of te wel de schildknaap.
koning en koningin van eenzelfde duiden een koppeltje voor.
je doel: het oordeel duidelijk een doel willen bereiken, afrekenen met een verleden, maar vooral overwinnaar uit je innerlijke strijd, daar moet de kracht van de ster vor aangewendt worden, je bent goed bezig, volg ook je persoonlijke couch hierin, je begint langzaam maar zeker in te zien om definitief met iets af te gaan rekenen, let wel dat er een klik is met die couch anders kom je nog niet ver....
het is de bedoeling dat je gaat regeren als een pentakels koningin: gevoelig maar wel nuchter, je niet te gauw laten beinvloeden en de onrust de baas te worden....

dameblanche

et pour moi:
1 de keizerin op de kop
2 kelken 3
3 de gehangene op de kop
op de kop kaarten kunnen ook rechtop geduidt worden met als kanttekening dat daar nog aan gewerkt moet worden.....
de keizerin laat zien dat ik toch me meer moet gaan beschermen, moet aarden om dan onbevooroordeelt te mogen heersen
de kelken 3 geeft een herwonnen gezondheid aan, eerder nam ik te veel hooi op de vork waarbij ik geheel door mijn energie heen was.... ben nu ook wat spaarzamer ermee, pak niet meer  alles aan
ik heb nu merkbaar meer grip.... :-*

kristina1975

Heerlijk he Marianne meer grip en gelijk gezonder :) blijf jezelf beschermen en dank je voor al je wijsheid die je ons geeft hier xxx
Ik ben dol op kelken 3 trouwens, zo'n mooie vrolijke warme kaart.

Ik heb al jaren RW kaarten , alleen ik ben gestopt ze te gebruiken omdat ik ze te veel trok en ook voor mijn eigen ik de kaarten liever aan anderen laat leggen en dat weet jij al :)
Wel gek ik heb ze uit hun plek gehaald net en met een natte tissue en zeep schoon gemaakt   8)

Ik ben een steenbok, echt een bok he  ;D

Ik doe ook mijn best om in t nu te leven :)

Xxx

dameblanche

steenbokje...idd koningin van pentagrammen....
toch ook een dame die zich evenwichtiger en standvastiger voor doet dan zij in werekelijkheid is, zij lijkt haar gevoelens tte kunne beheersen, maar niets s wat het lijkt.
de waarheid is dat zij aan stemmingen onderhevig is, ie het gevolg zijn van angst, zorgen om het heden en schaaamte over het verleden.....

de kelken 3 ja.....maar op de kop moet je hem niet trekken...kan staan voor overspel :-\

kristina1975

#170
Marianne,
T klopt wat je over de Koningin van Pentakels zegt :-[

Ik hoop alleen niet dat t klopt over overspel :(
Laat je je vooral niet gek maken nu, t leest net alsof je namelijk vermoedens hebt....
Ik stuur zo een mail.
xxx

kristina1975

3x Groot Arcena kaarten!!!!
Waarover ik alert moet zijn
http://www.spirits.nl/dagkaart/index.asp
De Dood

Hoe ik me moet gedragen vandaag
http://www.spirit4u.nl/pages/tarot-dagkaart/7/
De Gehangene

Wat wilt u mij zeggen voor vandaag
http://www.catharinaweb.nl/tarot
De Ster

Ik moet sommige fasen in mijn leven afsluiten...........wel positief zie ik het. Ik merk ook dat ik rust nodig heb dus lekker op me af laten komen zonder iets te doen en te relaxen.

Deze afsluiting en rust is zeer van belang- meer voorwaarde om een goede toekomst te hebben...
Ik ben benieuwd naar de tijdstip van de posting

oktober 15, 2011, 06:19:11 am...................Het rad van Fortuin :o

dameblanche

nee, believe de overspel toont de kelken 3 OP DE KOP aan.....
de nieuwe 3 kaartslegging;
je hebt 3 kaarten van de grote arcanagetrokken dus deze kaarten willen je iets duielijk maken in het algemeen...
de dood geeft aan dat je dingen moet gaan loslaten, oude denkpatronen opheffen....op een nieuwe wijze met de dingen des levens om gaan.
de gehangene geeft je als taak dat je het allemaal over je heen moete laten komen, niks forceren, niks eisen en ook niks verwachten, geeft het uit handen, laat de controlle los en aanvaard het lot, dan zul je vooruitgang boeken..[ster] :-*

hatsjepsoet

Bijzondere kaarten hoor, Believe. Moet wel om iets belangrijks gaan als je er drie trekt.

kristina1975

Gelukkig maar Marianne, jij had de Kelken 3 gelukkig niet op zijn kop :D

Ik vond t ook fijn om deze 3 Grote Arcena kaarten te zien. Ik laat achter dat ik met t verleden en toekomst bezig zijn. Ik merk ook dat ik nu kies om van NU te genieten. Ik laat t nu op me afkomen. Ik had donderdag een mooie bericht, gisteren lekker genoten en allemaal in het NU  :D Zo veel fijner  ;D natuurlijk dat zegt niets over dat ik sommigen niet mis  8)

Laat de controle losssss is mijn mottooooo

xxxxxxxx

kristina1975

#175
Ik vind mijn dagkaarten spannend voor vandaag....deze en de Lenormand kaarten trouwens ::) ::) ::)

Ik heb de Pentakels 7 online getrokken voor waarover ik alert moet zijn vandaag

De GELIEFDEN voor Hoe ik me moet gedragen vandaag

De Hogepriesteres voor wat u mij wilt zeggen vandaag

Ik krijg echt het gevoel dat ik iets van de man in mijn leven zal horen straks en dat ik hem rustig, kalm, vrouwelijk dus speels wijze duidelijk moet maken dat wij nu wel een of ander met elkaar moeten afspreken en afstemmen ook vragen hoe hij er naar kijkt...

Ik maak een link naar de liefde weer bij Lenormand en hier weer...  8) ;) :-*


OBV de posting tijd oktober 16, 2011, 00:44:10 am » 20 Oordeel.........Verlossing, OPLUCHTING, succes, herrijzing  :D

dameblanche

#176
pentakels 7 niet zo,n fraaie kaart believe, je moet alert zijn op projecten die niet lopen, die energie-rovend zijn, je zult een keuze moeten gaan maken daarin, een beslissing nemen gaan waarbij je zeer zeker je intuitie moet gaan gebruiken... en dan denk ik hier aan financiele projecten believe.... :-*

dameblanche

mijn kaartjes:
doel; koningin van zwaarden op de kop
taken; ridder van staven
kansen;de maan
compromieen sluiten vaak moeilijk ik reageer vaak te impulsief en te roekeloos in uitspraken...tja herkenbaar...
een buur heeft me aangesproken op iets wat ik niet gedaan heb, er lag hondepoep bij hem op de stoep en hij beschuldigde mijn hondje hiervan terwijl ik altijd alles opruim, kom er iemand aan mijn hond dan komt hij aan mij...daar ben ik heel standvastig in en kan daarom net iets te fel reageren :-\

kristina1975

Hi Marianne,
Mijn coach zei laatst tegen mij
waarom je je druk maken om wat anderen doen en of zeggen, laat ze toch want op het moment dat jij uit je vel springt dan maak jij jezelf kwaad om een persoon die jij eigenlijk fout vindt en dus is die persoon het niet waard om je boos te maken. Ik probeer mezelf dat voor te houden.....niet mijn zaken of kom op relaxxxxx laat het maar.
Ik vond Basic zijn stuk over zijn 5kaarten legging ook erg mooi. Ik herkende veel in het stuk van Tjing.

xxx

kristina1975

#179
nouuuu yoehoeeeee kan ik niet roepen als ik mijn kaarten voor morgen bekijk :o

Zwaarden Aas waarvoor ik alert moet zijn....

Marianne misschien de ellende ivm financiele projectennnnn, mijn financien......dat morgen een zware dag wordt!!! Maandag......... misschien minder leuke telefoons die ik zal krijgen en dan maar tegn vechten weer, ik word er zo moe vannnn :(

Zwaarden2 hoe ik me moet gedragen  ???.... in evenwicht komen met mijn gevoelens....  

Staven 5 er bij....


De tijd van de posting oktober 17, 2011, 00:34:08 am .........9 Heremiet ook de Kluizenaar ....
Ik moet goed naar mezelf luisteren, terugtrekken, mezelf vertrouwen en geloven dat ik genoeg heb aan mezelf.