Zakken aardappelen bij de kassa

Gestart door Anja, september 19, 2022, 22:13:53 PM

Anja

Ik sta ergens bij een kassa en ik leg zakken aardappelen op de lopende band bij de kassa.


Die aardappelen geven in mijn optiek terecht aan dat ik niet veeleisend ben op het materiƫle vlak maar toch een een zekere behoefte heb aan gemak en comfort.
Maar deze droom zegt mij ook dat ik de vruchten van mijn harde werk zal plukken, ik ben hoopvol!

Carla

Hoi Anja,

Ik denk bij aard-appelen gelijk aan 'aards', aan realisme en met de beide benen op de grond staan. Maar aardappelen hebben ook te maken met wroeten en graven, want ze groeien als knolletjes in de grond.

Anja

Hoi Carla,

Ik zit al in het begin van een aardingsproces en het gaat nog verder. Er zal nog wel even gewroet moeten worden om het proces goed te laten verlopen maar ook dat gaat goed. Vind ik tenminste maar dat is natuurlijk subjectief.
Ik baseer dit niet alleen op de kaarten die ik tot nu toe voor mezelf heb getrokken maar ook aan signalen van buitenaf.

In die winkel waren ze duidelijk al geoogst (door mij???). Het resultaat van die oogst werd mij niet duidelijk dus moet waarschijnlijk nog even geheim blijven.