Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Deuropening

Gestart door janice, september 07, 2013, 08:25:56 AM

janice

Ik zit in een restaurant met andere mensen.
De persoon die ik leuk vind loopt vanaf rechts de ene deur in en loopt een andere deur aan de linkerkant weer uit.
Ik zie hem langzaam de trap aflopen. Hij schuurt bewust z'n hoofd tegen een traptrede van een trap boven hem terwijl hij traag de trap afloopt.
Ik roep: "Wacht, wil je met me praten?". Hij beantwoord m'n vraag met "Ja", nog voordat ik het heb uitgesproken. Ik stel nog een vraag en weer antwoord hij met ja, nog  voordat ik mijn vraag heb uitgesproken. Hij loopt de trap weer op en staat in de deuropening.
De ruimte is veranderd in m'n slaapkamer en m'n broertje -een jongere en kleinere versie van hem- is ook aanwezig.
Ik lig in bed en ik stuur m'n broertje weg en loop meteen op hem af. Ik wil heel erg graag van alles en nog wat tegen hem zeggen maar nog veel liever wil ik hem vasthouden. Ik pak z'n rechterhand vast, deze ziet er wat rood uit maar voelt zacht, warm en erg vertrouwd aan. Ik wil hem zoenen maar dan zie ik z'n volle droge gebarsten lippen en ik twijfel en voel weerzin opkomen,  het zijn niet zijn echte lippen. Ook zie ik hem een stap achteruit doen. Hij veranderd in een grijze slierterige wolk waar hij bijna in verdwijnt. De hal achter hem is duister en ik zie m'n broertje links achter hem staan en kijken naar dit alles.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Xuma


Hee Janice ,

Veel mooie symboliek in je droom !
Heeft je intuïtie er al naar gekeken ?
Ik ben heel benieuwd wat je er zelf uit haalt ! :D

:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........