Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

kristina1975

ik kan jullie niet echt met jullie kaarten en interpretaties helpen sorry :(

Ik ben wel eens met Basic, mooi gezegd wij kunnen alles wat wij willen doen met de gevolgen daarna die wij accepteren  :) Natuurlijk niets is makkelijk en toch weet ik steeds beter en beter hoe meer positief wij onszelf instellen hoe meer positiefs zal gebeuren en vooral in onszelf.

Al is het beginnen met minder dwingende en of negatieve woorden te gebruiken  :D

allen xxx

Inga

Citaat van: sweetmami op oktober 17, 2011, 14:58:49 PM
haha Inga, ik ook  ;D ik ken het!

Mijn kaarten de berg, de lelie en het kruis.

::)

Ik ben van 10-10, en jij sweetmami?

Berg/lelie/kruis: je hebt moeite met het ouder worden, je zou willen dat het vertraagt, dat alles niet zo snel gaat.

Inga

Citaat van: sweetmami op oktober 17, 2011, 15:14:52 PM
15-10  ;D

en nah, oud ben ik niet hoor, ben nog een broekie hahahhaa al wil ik wel terug naar mn 17e dat was een mooie tijd  :-[ :D

ik ervaar gewoon bergen als het om vooruitgang gaat, misschien toch nog meer geduld hebben....

Sweetmami, dit is toekomstgericht, als je straks de 50 nadert denk je nog wel eens aan mijn visie op jouw dagkaarten van vandaag haha. ;) ;D

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 17, 2011, 15:04:59 PM
ik kan jullie niet echt met jullie kaarten en interpretaties helpen sorry :(

Ik ben wel eens met Basic, mooi gezegd wij kunnen alles wat wij willen doen met de gevolgen daarna die wij accepteren  :) Natuurlijk niets is makkelijk en toch weet ik steeds beter en beter hoe meer positief wij onszelf instellen hoe meer positiefs zal gebeuren en vooral in onszelf.

Al is het beginnen met minder dwingende en of negatieve woorden te gebruiken  :D

allen xxx

Whaha meid ik roep ook maar wat  ;D


Nee, weet je.. leer goed de steekwoorden kennen van de kaarten. Echt ik zweer bij dat boek van Christiana Renner!!! Elke kaart zo mooi omschreven, heel uitgebreid. En wanneer je gaat interpreteren weet je langzaam maar zeker steeds meer de betekenis, en dan je eerste gevoel. Daarom is deze topic ook zo fijn! Elkaars dagkaarten interpreteren. Net als jij waarschijnlijk, denken we teveel na. Ik ben zelfs geneigd het eerst op te zoeken in mn boekjes en alle bronnen af te gaan die ik heb en dan pas naar mn gevoel te luisteren. He sweetmami?  ;D 

zonnetje

het enige dat we moeten is sterven

Volgens mij is dit ook een keuze. je maakt "volgens mij" zelf een keuze om te leven, het gevolg daaruit is dat je ook zelf de keuze hebt gemaakt te sterven

dameblanche

Citaat van: sweetmami op oktober 17, 2011, 14:58:49 PM
haha Inga, ik ook  ;D ik ken het!

Mijn kaarten de berg, de lelie en het kruis.

::)
hier zien we het kruis op je persoonskaart sweetie, het duidt  een periode aan waarin je afstand neemt om alles eens op een rijtje te zetten, te overdenken,  ook om een kruis te trekken over vooral problemen die je levensgeluk in de weg staan......
tellen we hewt zaakje op 21+30+36=87=15 de beer, je oppassen dat je niet in een negatieve spiraal terecht komt....

Basic

Hoi & goeiemorgen iedereen,


Mijn kaarten voor vandaag:

Hart - Ooievaar - Kind

Groetjes,
Basic

dameblanche

hart-ooievaar-kind; door je flexibeler op te gaan stellen bereik je meer basic.... ;)

Jane26

Goodday everyone,


Ik trok online:

lelie - sterren op pk - kind

Heb gisteravond voor het slapengaan tegen mn 'bezoek' (engelen & gidsen) gepraat. Denk dus dat het is aangekomen..voelde me helemaal warm worden en blij gisteravond. En zo veel intens gedroomd ook. Vanmorgen werd ik wakker, echt heel ziek, kreeg haast geen adem, dus heb me ziek gemeld. Ben benieuwd wat jullie er verder uithalen.

Inga

Goedemiddag,
Beterschap Jane26! :-*

Ik trok van morgen als dagkaarten: de Roede met de Toren.
Wil ik iets voor mekaar krijgen van een of andere instantie??

Jane26

Thnx Inga  :-*


Roede en toren: door een ruzie (discussie, of gewoon een tweestrijd in jezelf) het gevoel hebben jezelf even terug te trekken. Even de muurtjes op.

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 18, 2011, 11:09:50 AM
hart-ooievaar-kind; door je flexibeler op te gaan stellen bereik je meer basic.... ;)

en wij allen ...mooi!!!! Ik ga ervoor ennnnnnn ik merk dat ik de laatste tijden de kaarten niet meer als een advies of een werkpunt gebruik.

Kijk maar de interpretaties....de advies, werkpunt is veranderd meer in een verwachting..Ik wil dat niet, ik merk wanneer ik een hart en een huis en nog een hart trek dat ik dan bericht verwacht.

Verwachtingen kunnen onrustgevend werken en dat is mijn bedoeling niet..... ;D

of ook met de RW kaarten....ik wil ze weer als advies en werkpunt zien. Zouden jullie mij daarbij willen helpen. Dus zou ik dan een hart en een huis kunnen interpreteren als

Werk aan je innerlijke liefde en aan je liefde&warmte in je huis om je thuis te voelen.

ik zal zo mijn kaarten trekken om te zien waaraan ik vandaag extra aandacht moet besteden  :D

kristina1975

OO Jane, beterschap!!!


mijn dagkaart is de Slang..
Ik moet behoedzaam zijn voor mijn eigen onzuivere gedachten en natuurlijk ook voor de gedachten van de anderen die onzuiver en of manipulerend zijn.

Ik laat het bij een kaart omdat een werkpunt en of aandachtspunt per dag oke zijn en natuurlijk nog steeds graag jullie aanvullingen en zelfs jullie verwachtingen zijn welkom.

Heel veel liefs, beterschap en liefde,
XXX

Jane26

Believe!! Wat mooi dat je de slang trekt. Slaat zo aan op je vorige post over verwachtingen. De slang bevestigd dit!! Pas op dat je geen valse verwachtingen creeert, in aanvulling op je eigen interpretatie natuurlijk.

Ik zie de kaarten ook niet als toekomstvoorspelling meer hoor, maar meer als een inzicht over wie ik ben, wat ik voel, waar IK voor moet oppassen etc. Niet zozeer als oe krijg vandaag heel veel geld o.i.d.

kristina1975

Hi Jane....kijk dat bedoel ik nou...
valse verwachtingen komen erbij op het moment de kaarten als voorspelling worden geinterpreteerd en ik kan dat niet en ik laat het graag aan de anderen over die het wel kunnen ;D ;D ;D
xxx