Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Hierbij wil ik een topic starten om elkaars vaardigheden en kennis te kunnen ontwikkelen op gebied van dagkaarten Lenormand. Ik weet dat er nog een dagkaarten topic is, maar die gaat enkel over Tarot  ??? Helaas geen verstand van  :( Hoop dat deze topic niet verwijderd / verplaatst wordt!

Ik trok 'de toren'.

Heb een lange dienst van werk gehad, ben erg moe en aangezien ik met mensen werk voel ik me leeg. Ben nu lekker thuis en wil me lekker even terugtrekken.. zo interpreteer ik deze kaart.

Trekken jullie meerdere kaarten als dagkaarten? Of ook gewoon één?

Liefs

Jane

sweetmami

ik trok de boom  ;) onrust gemis ziekte... heb het vandaag allemaal! Ha!

en Jane indd, even lekker terugtrekken

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 05, 2011, 13:17:40 PM
Hierbij wil ik een topic starten om elkaars vaardigheden en kennis te kunnen ontwikkelen op gebied van dagkaarten Lenormand. Ik weet dat er nog een dagkaarten topic is, maar die gaat enkel over Tarot  ??? Helaas geen verstand van  :( Hoop dat deze topic niet verwijderd / verplaatst wordt!

Ik trok 'de toren'.

Heb een lange dienst van werk gehad, ben erg moe en aangezien ik met mensen werk voel ik me leeg. Ben nu lekker thuis en wil me lekker even terugtrekken.. zo interpreteer ik deze kaart.

Trekken jullie meerdere kaarten als dagkaarten? Of ook gewoon één?

Liefs

Jane
hallo jane, om met de kaarten te kunnen omgaan is het goed allereerst 1 dagkaart te trekken, deze voor je te zetten zoals je nu al doet, jezelf leegmaken en dan kijken en invoelen wat deze kaart je vertelt....

dameblanche

de toren,
je bent behoorlijk aan de weg aan het timmeren qua spiritualiteit, je gaat steeds meer inzichten verwerven.
de toren geeft ook aan dat je in een groot gebouw werkzaam bent.
later kunnen er ook net als bij de tarot een uitgebreide dagkaart getrokken worden.
allereerst je pk eruithalen;
hier worden 3 kaarten getrokken waarbij kaart 1 en 2 gecombineert worden en kaart 3 wordt op de persoonskaart gelegt.
deze geeft tevens info over beide kaarten ;)

dameblanche

Citaat van: sweetmami op oktober 05, 2011, 13:33:20 PM
ik trok de boom  ;) onrust gemis ziekte... heb het vandaag allemaal! Ha!

en Jane indd, even lekker terugtrekken
de boom geeft ook aan dat er iets niet in orde is, als de vraag  bijvoorbeeld met een werksituatie te maken heeft, en de boom komt tevoorschijn klopt er iets niet op het werk...... :-*

sweetmami

hoi,
nou ik was vandaag in het ziekenhuis
en de relatie is niet in orde haha
dus dat bij elkaar emotioneel behoorlijk onrustig ;)

dameblanche

ja ik zag het al aan je andere vraag, dan heb je meteen het antwoord al, frappant is wel dat toren en boom het ziekenhuis aanduiden......... ;)
maar hier ook sweetmami, ik struikel ook over mijn eigen kaarten hoor.... :-*

dameblanche

mijn dagkaartjes;
lelie-vogels op mijn pk-ruiter.....
lelie is een spirituele kaart, er is actie in het spirituele door communicatie, dat zie je hier ook in terug, door te oefenen met elkaars kaartjes leer je enorm vel, ieder heeft zijn eigen uitleg, er is geen uitleg beter of slechter, het is gewoon je intuitie volgen en vaak kan er ook andere uitleg aan een legging gegeven worden.....
ook ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en ben behandelt door een arts[lelie-ruiter] het is eeningreepje geweest, strm in een glas water, er is een plekje weggehaald en zal onderzocht moeten worden op huid kanker.......  :'(

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 05, 2011, 15:42:04 PM
mijn dagkaartjes;
lelie-vogels op mijn pk-ruiter.....
lelie is een spirituele kaart, er is actie in het spirituele door communicatie, dat zie je hier ook in terug, door te oefenen met elkaars kaartjes leer je enorm vel, ieder heeft zijn eigen uitleg, er is geen uitleg beter of slechter, het is gewoon je intuitie volgen en vaak kan er ook andere uitleg aan een legging gegeven worden.....
ook ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en ben behandelt door een arts[lelie-ruiter] het is eeningreepje geweest, strm in een glas water, er is een plekje weggehaald en zal onderzocht moeten worden op huid kanker.......  :'(

Hier kom ik hoor.......

Ja ff tijdelijk leed.. maar zo snel als dat gekomen is, zo snel gaat dat weer weg. Wanneer krijg je de uitslag??

Grappig, misschien zijn we met zn drieen al wel op elkaar aangesloten. (Toren en boom staan voor ziekenhuis, wellicht voor jullie samen  ;D)

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 05, 2011, 15:15:43 PM
de toren,
je bent behoorlijk aan de weg aan het timmeren qua spiritualiteit, je gaat steeds meer inzichten verwerven.
de toren geeft ook aan dat je in een groot gebouw werkzaam bent.
later kunnen er ook net als bij de tarot een uitgebreide dagkaart getrokken worden.
allereerst je pk eruithalen;
hier worden 3 kaarten getrokken waarbij kaart 1 en 2 gecombineert worden en kaart 3 wordt op de persoonskaart gelegt.
deze geeft tevens info over beide kaarten ;)


Grappig... vanmiddag 13 kaarten legging gedaan. Muis op de PK. Voel me gewoon prima!

Toen net de uitgebreide 3 dagkaarten legging; wederom MUIS op de pk! WTF  ???
(1 vogels, 2 weg) ik zou denken dat ik dan enorm aan het twijfelen en onzeker/stressen zou zijn..  ???

Inga

Wat heerlijk zo'n nieuwe Lenormand dagkaart-topic!
Vanaf morgen probeer ik ook iedere dag hier mee te doen.  :)

dameblanche

ja inga kom gezellig meedoen, het houdt  je teminste van de straat ;D
oh 18 oktober krijg ik de uitslag, ik heb anderhalf jaar geleden ook eens zo,n vlekeje moeten laten verwijderen...het bleek een huidkankertje te zijn, maar wat groeit niet verder, maar het moet desondanks toch eruit.... :'(
de zon :-\ :-\ :-\

dameblanche

@ jane
muis op je pk wijst je op wat er aan je leven ontbreekt, je mist iets, tuurlijk kan het zo zijn dat je je prima voelt maar toch mis je iets een relexe relatie, geld wat uit de lucht komt vallen, je zou graag ook iets minder financiele verplichtigen hebben....
vogels-muis op je pk-weg.....
het kan hier gaan over communicatie wat je niet lekker zit en je aan het twijfelen brengt.....

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 06, 2011, 16:35:49 PM
ja inga kom gezellig meedoen, het houdt  je teminste van de straat ;D
oh 18 oktober krijg ik de uitslag, ik heb anderhalf jaar geleden ook eens zo,n vlekeje moeten laten verwijderen...het bleek een huidkankertje te zijn, maar wat groeit niet verder, maar het moet desondanks toch eruit.... :'(
de zon :-\ :-\ :-\

Getsie! Ik duim voor je!!!!!

Jane26

Legging van vanmorgen:


Schip + Boek

Leuk! Had vandaag cursus van werk. Ik combineerde die twee dus inderdaad als cursus van werk, studiedag!