Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

Sweetie

@Marianne
op verplaatsing en je gedachten even op nul zetten vandaag


@Arend

vandaag floepte de heer eruit
lelie, brief op pk en muizen (die hopelijk met hun tanden van de lelie en brief af blijven)
samen lijkkist (en die muizen gaan aan mijn lichaam komen knabbelen zeker tarara  >:()

Voila je hebt gesproken je laat je niet doen vandaag en staat je mannetje
niets meer aan toe te voegen


@ Chris
Twijfels en korte metten maken met een dame die u kent


@Angels
Moeilijke beslissing nemen en obstakels overwinnen

Chris

Aan suzy

Is wel gebeurd,dus waarschijnlijk slaan ze hier op het verleden,

Gr Chris

arend

#512
Bedankt Suzy, idd niet met me laten sollen :), da's de bedoeling toch.
Bedankt Marianne, jaja ik heb al gehoord van zo'n visjes, dus die zijn te vergelijken met de muisjes die mijn oude 'ik' mogen opeten, zodat er een nieuwe ik kan verschijnen. 't Ja een heer staat nu niet op prioriteit nummer 1 momenteel (ik wil gewoon een ietwat passende job lol, de rest kan wachten) maar ik geef toe dat ik wellicht vaak onterecht foutieve signalen uitzend  :P.  Of hoe sommigen zich echt niet normaal kunnen gedragen wanneer het écht nodig is.  ::)
Bedankt beiden en nog een prettige rainy day (waar de muizen gerust mogen aan knabbelen) aan iedereen  :-*.

sweetmami

Mar, chris, Suzy, dank voor jullie duidingen echt top!

Mar, je had m mooi verwoord, zo voel ik m ook! Lets gooooo

Chris ja, free ass a bird im flying... Ben heel benieuwd...
Komma komma kommaa hahaha

Suzy, klopt hoor, die energie maar ben ook wel constant id weer en er komt daardoor ook steeds meer, van t 1 in t ander. Wel gezellie hoor maar word tijd voor time managment.

:-*

dameblanche

#514
corerct suzy, is ook gebeurd, heb ondertussen lekker 30 km gefietst..... :P werkt voortreffelijk, met de wind mee, tegen de wind in, zon, even een buitje...heerlijk en ondertussen kijken hoe mooi de natuur zich ontwikkelt...

klopt chris, steeds weer iets anders dat aan mijn poten van mijn stoel ligt te zagen....
ik zie het ook duidelijk in mijn dromen...aleez volgend project om me te gaan ontlasten.... :-\

dameblanche

#515
aan angels...
berg/wolken/weg.....
oeps ik had vergeten de ////ertussen te plaatsen er kwam nu bergwolkenweg....
hoezo?
het schakelt zich allemaal achter elkaar angels.....
je bent op een put gekomen waar knopen moeten doorgehakt gaan worden, je kunt niet om de berg heen, om het verdriet heen, een en ander zal toch verdriet met zich mee gaan brengen hoe dan ook.....
de wolken gaan niet vanzelf wel weg, je hebt een en ander te lang uitgesteld.......


rianna

@Marianne
ik weet dat ik me teveel wegcijfer hoor dat ik eens met mijn vuist op tafel meot slaan maar ach wat heb je er aan he
dank je voor je duiding

@ Chris
inderdaad ik heb zeker behoefte aan rust
pieker weer veel te veel
dank je wel

@Suzy
dit kan ik op het ogenblik niet echt plaatsen kan nog komen natuurlijk
dank je wel
liefs Rianna

kreeft

goeie namiddag,
kaartjes voor vandaag

toren19, klaver2, berg = wolken

mijn wens dat ik steun zou krijgen van een instantie stoot op een probleem

fijne avond iedereen  :-*

assie63

#518
@marianne
ja, er is al aardig gesproken, maar word nog vervolgd, dus komt goed, dank je wel, assie xx

@suzy
oef dat hoop ik niet suzy, plak mijn brievenbus dicht  ;D, dank je wel, assie xx

@chris
ja ik weet wel hoe hoor, er is al vooruitgang, maar niet met alles, maar dat komt zeker wel, en probeer de cirkel ook te doorbreken, dank je wel, assie xx


arend

Goeiemorgen pastelkleurige morgen,
vandaag: lijkkist, vissen op pk en berg/ster (die trok ik er tegelijkertijd uit)
ik moet eerst sterven om daarna verder te klimmen ...
grts en prettig weekend aan iedereen

rianna

goedemorgen Zaterdag :)
vandaag trok ik

Vogels + Vrouw + Huis = Ruiker
Boom - Sleutel - Kindje
Klaverblad - Zeisen -
Vogels
MagicCard=Berg
gesprekken die me innerlijk gelukkiger maken
er komt een oplossing voor mijn gezondheid wat mij blij maakt
gelukkigere tijden omdat ik kan oogsten
gesrpekken die obstakels opheffen
liefs Rianna

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes,

wolken 6- vos 14- heer28 = vogels

problemen en er volgen gesprekken met een heer

fijne zaterdag iedereen  :-*

Sweetie

@Arend
je moet een obstakel meemaken om helderheid te verkrijgen iets wat blijkbaar nog niet verteerd is


@Rianna
je gedachten groeien naar iets dat moet worden opgelost ivm kind of je innerlijke
je weet om te gaan met zorgen wat je een oef gevoel geeft

@Kreeft
moeilijkheden en zorgen die maar niet verdwijnen ivm een heer je wind je daarover op

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag


27 brief-20 tuin-13 kind= 24 hart

een besluit wat mij rust geeft, een nieuw begin waar ik mij gelukkig voel

dameblanche

#524
aan kreeft,
ik heb de leggin van gisteren-middag genomen en de leeging van nu vanochtend

wolken-vos-heer
toren-klavers-berg

kijk even met me mee...
je ziet de toren, erboven liggen de wolken, opstakels wederom, een instantie die je goed weer belooft kan een an ander niet waarmaken voor je, je hoopt op DIE verandering....maar die komt niet door dit in ieder geval, focus je op iet anders... :-*
er is wel een mogelijkheid zo niet andere mogelijkheden om een oplossing te vinden, kijk maar naar de laatste kaarten, de berg en de heer......
[vogels] praten, praten, praten...met elkaar, in het gezin...............................