Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

angels

 :)...soms kan ik het wel hihi..

:-* maak je niet druk hoor

Sweetie

nee nee doe mijn best !  :D

Voor vandaag :
roede -wolken - vissen = beer mc/ maan
ooeivaar - huis - kindje
berg - ooievaar
klaver

En ik weet nog niets mer met deze kaartjes  :( , alleen dat het moeilijk verloopt en er liggen obstakels maar of het goed afloopt ?

angels

maar er ligt een klavertje bij, zeker weten dat het jou geluk brengt
het is in iedergeval iets wat niet zomaar van zelf gaat of komt
je gaat er voor op pad

denk ik :-*

Sweetie

hoi Engeltje ,
Ja ons zakelijk kindje gaan afhalen om te gaan werken en daarvoor op pad moeten gaan , we zijn ook uiteten geweest
Bedankt Engeltje  :)

Sweetie

goeie morgen
Heer - klaver - ooievaar = roede  mc schip
lelie - toren - heer
kindje - roede
hart
De heer heeft het begrepen , geluk en veranderingen die hij moet doorvoeren om een ander koers te varen , hij wordt gesteund op zijn levenspad, lelie -toren = engeltjes van boven, daadkrachtig nieuwe dingen uitvoeren en met liefde behandelen

angels

dat ziet er veelbelovend uit :-*

Sweetie

Een rustige dag vanmiddag met en naar een vriendin geweest .

Bedankt Engeltje  :-*

Sweetie

Voor vandaag  --> 2-1-3
sleutel - vos - dame = huis  mc/ zon
roede - slang - sleutel
hond - huis
weg
Een oplossing, een vernieuwing en strijdvaardig optreden vandaag , de uitkomst is positief

Eveningstar

Héla hola!

Ek kom ne keer kieken ;) .

Ja, meid, die Vos, dat Huis en die Hond... ze blijven voorlopig nog graag bij je ;) .
Het is toch thuis allemaal te doen, heb ik de indruk. Maar de oplossing(en) bieden zich aan en neem je met 2 handen aan. Zo komt alles op zijn plooi en schijnt je zon in huis :) .
Een ware transformatie, Maat!

Good luck!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Heb nog eens extra gekeken dat ik juist zit nu ,
Ik ben het vel aan het stropen , mag inderdaad een nieuw begin beginnen, oplossingen ligger maar kzie nog nie welke , ben goed geluimd en ik heb de zon in mijn hartje
Ergens opgelucht
Bedankt Zielenmaatje  :-* :-*

Eveningstar

Hihihi!! Ben al daar zie!

"Ik kan ze helemaal plaatsen... . En heel bijzonder is het gevoel, dat er bij gepaard gaat. Ze lijken niet zo fijn te zijn, maar uiteindelijk... geven ze een fijn nieuw begin aan. Het is nu een situatie, waar ik even door mag gaan, niet zo fijn lijkt te zijn, maar voor mezelf heel wat ruimte, vrijheid en vooral fijne mogelijkheden biedt. En daar gaan we voor !"


Dikke knuffel en slaap lekker!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

hahahaha snappie snap
Bedankt Zieltje  :-*

heijdenv

Hoi Suus,

Bedankt dat je nog ff mijn kaartjes hebt geduid. Ik wens je een goede gezonde slaap met een mooie droom :)! Welterusten meis.

Gr. Vicly

Sweetie

 :) Bedankt Vicky, heb lekker geslapen

Liefs
Suus

Sweetie

en voor vandaag staat er op het programma ...

Lelie - beer - ruiker = hond  / mc vogels
ruiker - hart - brief
sleutel - beer
vogels

Dicht bij mezelf blijven , ja ik voel het , bescherming en liefdevol , een brief die voor wat frustratie zorgt, gesprekken over zakelijke oplossingen