Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

parastars

#135
Hallo wij zijn van parastars.nl. Wij hopen hier leuke discussies te kunnen volgen en participeren.

Vriendelijke groeten,

Parastars

roro

Citaat van: indiaantje op juni 17, 2010, 22:49:33 PM
hallo , ik ben ingrid uit waarschoot , 43 jaar . ik hou mij vooral bezig met kaarten en pendel ! je kan mij terug vinden ook op facebook onder mijn naam de bie ingrid . wat ik vooral zoek op deze site is mensen die ook veel dromen , dan kunnen we onze dromen uitwisselen en over praten .  ;) gr tot gauw ingrid


Hee Ingrid welkom!

Qua dromen vind ik wel erg interessant!
Ik droom ook heel erg veel, ieder mens knipoog maar heb veel voorspellende , laatste tijd veel bekende nederlanders en nummerlogie...
Maar als je bij dromen topic kijkt zie je genoeg over mij hahahahaha...

Ben benieuwd wat voor jij allemaal hebt en dat we elkaar maar mooi inzichten kunnen geven!

Liefs en licht,

Ro

roro

#137
Citaat van: parastars op juni 20, 2010, 17:10:13 PM
Hallo wij zijn van parastars.nl. Wij hopen hier leuke discussies te kunnen volgen en participeren.

Vriendelijke groeten,

Parastars

Welkom!

Interresant wat jij/jullie doen..!

Liefs en licht,

Ro

Leeuwin

@Parastars,

Ik vraag mij af of je hier voor commerciele doeleinden mag posten!  ??? Vraag dit voor de zekerheid even aan de moderator.

Een spirituele groet van Leeuwin

Blue Feather

Citaat van: Leeuwin op juni 20, 2010, 23:29:49 PM
@Parastars,

Ik vraag mij af of je hier voor commerciele doeleinden mag posten!  ???

Het is inderdaad niet de bedoeling om op dit forum reclame te maken voor bedrijven en/of vacatures te plaatsen. We nemen aan dat parastars te goeder trouw heeft gepost en deze oproepen in de toekomst zal vermijden, maar hebben toch gemeend deze post een beetje te moeten 'kuisen'.

Leeuwin

@Blue Feather,

Heb ik wéér wat geleerd vandaag. Ik blijf leren de laatste tijd, in positieve zin.

Groetjes van Leeuwin

Vallekeuh

Hoi,

ik ben Vallekeuh, volgende maand word ik reeds 28. Ik woon in Turnhout in België, werk voltijds in Brussel en heb 2 zoontjes (4 en 6 jaar) die in co-ouderschap bij mij verblijven. Met mijn ex-man ben ik al ruim 3 jaar uiteen, sinds een drietal maanden heb ik een nieuwe vriend.

Ik heb me altijd heel erg geïnteresseerd in horoscopen en tarot, sinds kort ben ik zelf bezig met lenormand kaarten en hoop hier heel wat bij te leren hierover en de betekenis van verschillende combinaties.

Groetjes!

roro

Welkom Vallekeuh!

Zeer content dat u er bent hahhaa..
Plazant!

Dat is enige vlaams wat ik kan hahaha...

liefs

Vallekeuh

#143
Dank u, khoop inderdaad dat het hier plezant zal zijn :P

Etain

Hallo allemaal,

Even voorstellen: ik heet Etain en ben gepassioneerd van Tarot en houd me ook graag bezig met astrologie, Hoop op dit forum gelijkgestemden tegen te komen, van jullie te leren (misschien heb ik zelf ook iets te bieden  ;) ) en interessante discussies te voeren.

groetjes,

Etain

Ricca

Van harte welkom, Etain! :)
From Ricca with Love

unyvs

Hallo, ik heb me aangemeld als unyvs. Dat waren de letters van het controleveldje.... op de een of andere manier sprak het me aan.

Sinds een jaar of acht leg ik kaarten, voor mezelf. Als ik met een lastige situatie zit en er vanuit mijn hart niet uitkom, stel ik een vraag. Ik gebruikte daarvoor lange tijd de Medicijnkaarten en ook andere kaarten, later kwam daar de tarot bij. Ik kwam al een paar jaar hier op Catharinaweb om de betekenis te checken van diverse kaarten en vond het een mooie site - dankjewel Carla dat je dit opgezet hebt. Maar ik had nooit ontdekt, tot vorige week, dat er ook een forum is.

Ik ben een vrouw van 45 jaar oud. Grote interesse heb ik voor reiki, yoga en intermenselijk contact.

groetjes,   unyvs

Leeuwin

Hartelijk welkom Unyvs

Liefs van Leeuwin

unyvs


Dharwyn-Spirit

Hallo,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Maria de Jonge. Moeder van 2 prachtige meisjes van 2,5 en 1,5.
Aankomend augustus mag ik mezelf Mevr. Maria de Jonge-Boer noemen want dan eindelijk na 13 jaar gaan we trouwen.

Sinds 2000 ben ik me bezig gaan houden met het paranormale. Ik ben nu zover dat ik voor mezelf wil beginnen. Ik wil mensen helpen om hun verdriet van een overleden dierbare een plekje te geven. Of hun helpen met een keuze die ze maar niet kunnen maken.
Ik hoop hier veel inspiratie op te doen. En mijn praktijk uit te kunnen breiden.
Neem eens een kijkje op www.dharwyn-spirit.nl

Groetjes Dharwyn-Spirit (Maria)