Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Mijn rune van vandaag.

Isa


isa staat voor een periode van inactiviteit of een status quo. Isa verlangt een tijdelijk loslaten van je egoverlangens. Wanneer je je laat meedrijven op de stroom van het leven en meewerkt in bescheidenheid en stilte, zul je vanzelf de juiste beweging oppakken en nieuwe mogelijkheden ontdekken. Stug doorgaan en je vastbijten in de materie heeft geen zin omdat je dan geen contact maakt met de diepere laag die de basis vormt van deze periode.

Sleutelwoorden: stilstand, frustratie, obstakels

Astrologische overeenkomst: de Maan.

Sluit naadloos aan bij de fase waar ik in zit.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenacht/morgen.

Kaartjes voor 9 december.

Ridder van Zwaarden met begeleidingskaart Kracht.

Ambitie en omwenteling. Welslagen, zichzelf overwinnen.

Symbolon:


DE VALSE HALO

Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

woehhh...lief..gaat het stormen bij jullie in huis....
de ridder van zwaarden gaan nogal luidruchtig en onbesuisd met zijnen zwaard om...

Lief

Hmm stormen in de zin van ruzie? Of in de zin van samen druk zijn met van alles. Huis op de kop vanwege Kerstversieringen....

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

het zo in conflict zijn met jezelf lief.
Wat wil je nou. Innerlijk spelen er stormen in je af dat kun je zien in de kaartjes van de  afgelopen dagen.
staven 7 gekruist met schildknaap kelken
toren gekruist met dood.

en vandaag onze woest ridder van de zwaarden gekruist met kracht.
probeer elke keer de gekruiste kaart positief te benaderen, want daarin zit de oplossing lief.
laat de schildknaap sterker zijn de de staven 7
laat de dood  de transformatie sterker zijn dan de toren die instort.
gebruik je kracht om de ridder van de zwaard te temmen.

Laat het perse vooruit willen los, lief. Dan wordt alles rustiger in jezelf, en kom je tot nieuwe ideeën.

Heleen.

Lief

Hoi Heleen. Dank voor de duiding.

Wil ik dan zo hard vooruit? Ik voel het niet zo, maar aan de andere kant snap ik het wel. Raar gevoel.

Ik moet denk ik inderdaad de rust in mezelf wat meer vinden. Ik ben overgeactiveerd om de perfecte foto te maken denk ik.

Fijne avond nog.

  :-* Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: Lief op december 09, 2012, 21:29:50 PM
Wil ik dan zo hard vooruit? Ik voel het niet zo, maar aan de andere kant snap ik het wel. Raar gevoel.

28 november
Heb teveel hooi geschept De laatste dagen. Dank Vlinder 

29 november
een staven dagje vandaag,
men is ongeduldig, passie-vol en wil zich graag bewijzen.
Lief
Citaat
Als een bus Marianne...

30 november
Wat mijn streven is zit hem nu meer in werk. Ik wil qua fotografie iets bereiken.

1 december
Hoofd blijft maar malen dan en dat is erg vermoeiend.

2 december
Suzy: je bent niet helemaal tevreden
jouw antwoord: Er valt dus nog wat te bezien, morgen eens naar kijken

3 december
Ik ga alles eens goed overdenken en plan van aanpak maken voor mezelf

4 december
Je doet je best en in alles lijk je dan ook nog tegengewerkt te worden ook

5 december
Aha, ik moet dus als controlefreak blind gaan varen op mijn intuitie. Dat wordt een zware dobber

5 december
Das war ik naar streef

7 december
Weer goede stof om over na te denken.

8 december
Wat in mijn koppie zit qua composities fotografie

Je denkt maar Lief, en je denkt maar. Terwijl we allemaal roepen Lief houd daarmee op. Luister naar je stem van je hart. luister naar je intuïtie. De mooiste beelden komen uit je hart. Zet een stapje terug om weer naar jezelf te luisteren. Lees je kaarten een terug Lief.

Heleen

Lief

Dank Heleen :-*

Ik ga mijn kaartjes inderdaad maar eens teruglezen.

Kaartjes voor vandaag.

De Geliefden met als begeleidingskaart Kracht.

Ah, daar komt de keuze weer om minder te denken en meer te voelen. In evenwicht komen. Daarbij komt de kracht nog eens om dit te benadrukken. Daarna kan ik de berg gaan beklimmen.

SYMBOLON:


DE SLAAP VAN DOORNROOSJE

Vandaag is het moment aangebroken om in subtiele beweging te komen. Zoek de informatie waar je naar op zoek bent in jezelf vandaag en niet in de buitenwereld! Omarm daarom de situatie waar je op dit moment in verkeerd en laat je pantsertje die je om je heen hebt gecreëerd weer zakken!

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief, Wat een verrassing bij mij dank je wel, kanjer  :-*

De geliefden en de kracht, de innerlijke kracht vinden een belangrijke beslissing te nemen,
vooral een waar jij je fijn bij voelt, zoek de kracht binnen in jezelf!

heleen

de berg op de geliefde kaart is niet zo hoog Lief. Maar als je die beklommen bent ben ik bang dat je met je hoofd in de grijze wolken (lucht, verstand)staat, en dat is niet goed voor het zicht. Gebruik je  kracht niet om bergen te beklimmen, gebruik de kracht om de leeuw (vuur en hartstocht) te strelen.

Heleen.

Lief

Dank Vlinder en Heleen  :-*


@vlinder ik ben niet zo goed in duiden en meestal zijn ze al gedaan door onze. 'Experts'. Ik zet alleen iets neer als ik daar een goed gevoel bij heb. Maar ik blijf oefenen hoor.
Dank voor je wijze worden. Ik kan hier iets mee...

@heleen. Wijze worden die ik ten harte ga nemen. Zeker dat de bergen niet zo hoog zijn. Ik maak ze zelf te groot.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

een krachtige beslissing kunnen gaan nemen.

Sweetie

Hoi Lief
De Geliefden met als begeleidingskaart Kracht.
Een beslissing nemen en je kracht gaan gebruiken

Suus

Lief

Dank Marianne en Suus.

Kaartjes voor 11 december.

De Dwaas met als begeleidingskaart Munten 4. Floeper Staven 4.

Onbegrensde mogelijkheden, begin van een cyclus. Wanneer ik het krampachtige loslaat.
Floeper: werk gaan voltooien waardoor er iets te vieren is.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de floeper 4...
vieren geven stabiliteit aan, zekerheid, struktuur en orde, zo op het eerste gezicht gunstige zaken.
tevredenheid en of ontevrdenheid, die ontevredenhied heeft te maken  dat je hard moet werken om een nieuwe staus-quo te kunnen bereiken, die tevrdenheid heeft dan weer te maken dat je weer plezier hebt in je werkzaamheden.