Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Eveningstar

Hoi, hoi, hoi, Bianca,

welkom hier!

Orbsen... leuk om ze te zien. Ik heb ook meestal prijs in die lotterie ;), wanneer ik foto's maak.
Dat er niet veel over verteld wordt, zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit, dat het eerder minder gekend is. Maar terwijl nu er een heleboel mensen aan het surfen zijn, om te weten wat het zijn... weten er een heel pak meer mensen over het reilen en zeilen van een orbs ;) .

Liefs,
Eveningstar

Carla

Hallo Bianca,

Van harte welkom op ons forum, en natuurlijk ook bedankt voor je compliment over de website.

Leuk dat je die beslissing hebt genomen, of beter gezegd, leuk en herkenbaar, het gevoel wat het je geeft.

Liefs,
Carla

essie

Hallo mijn naam is esra en heb me vandaag aangemeld. ik wil graag mijn tarot leggingen beter leren te begrijpen. ik pendel ook nog wel eens en de uitkomst daarvan klopt wel heel vaak maar niet altijd. misschien kan ik hier ook over leren. harstikke leuk forum.

groetjes,
esra.

Carla

Hallo Esra,

Van harte welkom op het forum!

Eveningstar

Hallo Esra,

een hartstikke leuk forum met harstikke leuke leden  :D  en dus welkom!

Liefs,
Eveningstar

Bianca

Hoi Carla en Eveningstar,

Super bedankt voor de reacties.
Ga hier eens lekker surfen.

Groetjes Bianca

Bianca

Hoi Eveningstar,

Ja dat zou goed eens waar kunnen zijn dat er nog niet zo veel bekend over orbs is omdat het nu wat meer "gezien" wordt.

Het is ook wel weer leuk om uit te zoeken het hoe en wat.......
Soms is het duidelijk soms iets minder, dan open  ik de foto in een fotoprogramma en dan kan je hem meer uitvergroten. Dan zie je het alsnog. Er is niet altijd iets in te zien maar meestal wel. Mooi dat het bestaat.

Het bevrijdende gevoel is zeker heerlijk, Vandaag met een (nagel)klantje gesproken over mijn nieuwe inrichting. Zag heel even door de bomen het bos niet meer. Je maakt een beslissing en dan de uitvoering...... maar zij heeft mij zo goed op weg geholpen. Ik zie het al helemaal voor me. Heerlijk gewoon. Het gaat super worden.

Groetjes Bianca

Ricca

Bianca, hier vind je een al wat ouder topic over orbs:
http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,2180.0.html

En Esra, ook van mij een hartelijk welkom. :)
From Ricca with Love

Salsafret

Hallo, ik ben Monique, 44 jaar oud en samenwonend. Ik sta ingelogt als Salsafret omdat dat al jaren lang een forumnaam van mij is. Het is een combinatie van mijn favoriete dans (Salsa) en mijn lievelingsdieren: fretten. Fretten hebben een hele bijzondere band met mensen die niet te vergelijken is met honden of katten. Helaas zijn mijn fretten inmiddels overleden.
Ik woon momenteel op Curacao. Samen met mijn partner heb ik vorig jaar april mijn baan opgezegd en ben hierheen vertrokken om de opleiding tot duikinstructeur te volgen. Sinds vorig jaar juni geef ik duiklessen op dit warme caribische eiland. Een heel ander leven, andere cultuur en eigenlijk is alles anders behalve de taal. Dit in combinatie met mijn schoonfamilie die hier woont (mijn vriend is Curacaoenaar) maakt het avontuur iets "behapbaarder".

Ik ben al een tijdje met tarot bezig en dan met name via Catharinaweb en het trekken van dagkaarten op de website. Ik heb in navolging daarvan ooit een poging gedaan om zelf te leggen maar met de kaarten die ik had (Alleister Crowley gekocht vanwege het mooie doosje;-)) kon ik niets. IK heb sinds een paar weken de Universal Waite en gebruik daarbij de New Vsion.

Al met al ben ik een ontzettende beginner met veel vragen. Probeer de kaarten te begrijpen en gebruik daar veel de uitleggen van Ricca van op het Arcana forum.

Dit ben ik in een notendop:-)

Groetjes,

Monique

Carla

Hallo Monique,

Allereerst heel erg welkom!

Dat is zeker een avontuur, als je alles opzegt om in een ander land te gaan wonen. Dus je woont daar nu een jaar, je schrijft dat je avontuur -door je partner en zijn familie- iets 'behapbaarder' is, maar heb je er ook plezier in, heb je het idee dat je een goede beslissing hebt genomen?

Liefs,
Carla

Eveningstar

Hallo Monique,

een behoorlijk stap zeg. Het zal zijn redenen wel hebben, waarom je in staat bent dit te doen en waarom je deze stap überhaupt gezet hebt ;) . Mooi! Kunnen loslaten en het dan ook doen, is een bijzonder gegeven en verandert een mens en / of de situatie een heleboel. Het is zeker bijzonder, wanneer je de zon (zonnige momenten) ervoor in de plaats krijgt  ;) .

Hartelijk welkom hier en geniet met volle teugen van het forum  :D .

Liefs,
Eveningstar

Salsafret

Hallo Carla en Eveningstar, dank je wel voor jullie reacties.

Carla: Ja ik heb er heel veel plezier in. Het is fantastisch om mensen mee te nemen in een wereld die ze niet kennen of ervaren duikers nieuwe dingen te laten zien of te leren. Curacao veranderd je ook. Dus de beslissing is helemaal goed.
Wat ik bedoel met behapbaarder is de steun die ik heb van mijn familie. Ik heb me nooit zorgen hoeven maken over huisvesting of iets dergelijks.  Dus ik heb in alle rust de opleiding kunnen doen en eerst eens kunnen rondkijken voor ik vast bij een duikschool ging werken. Dat is voor de meeste mensen die zonder deze backup hierheen komen als wel anders.

Carla

Hallo Monique,

Ik begrijp het, bedankt voor je toelichting!

Bianca

Hoi Ricca,

Bedankt voor de link.

Groetjes Bianca

Mina Ma

Even voorstellen:

Ik ben Mina en nieuw als gast op het forum. Al heel lang ben ik bezig met beeldende kunst, en het zal er zeker mee te maken hebben dat daarom de symbolische afbeeldingen van de Tarot zo aansluiten bij mijn gevoel en dikwijls zo treffend situaties kunnen verhelderen. Sinds ik deze website heb gevonden, lees ik regelmatig de toelichtingen en discussies. Ik hoop dat jullie aan mijn bijdragen iets kunnen hebben.

Liefs, Mina