Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

Sweetie

Hallo Vicky,

De vos, de ring en de beer = hond

ga je ergens naartoe met de familie .. ? een uitstapje ofzo
Lijkt alsof je eens weg wilt , dit zou een oplossing zijn om de spanningen even los te laten , je voelt je leeglopen

Suus

heijdenv

Hoi Suzy,

Ik heb geen grote familie, een uitstapje zegt me niets.
Ik zou wel heel graag een paar dagen weggaan, het liefst naar de zee natuurlijk, maar dat zit er helaas even niet in. Spanning is er genoeg, veel te veel met name op het werk.

Bedankt voor je duiding :).
Groetjes,
Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag de sleutel, het schip en de dame. Er komt een verandering in mijn leven wat iets op gaat lossen?

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hoi Vicky

de sleutel, het schip en de dame = dame

Je neemt vandaag een belangrijke besluit , ivm werk , ga jij een andere koers gaan varen of moet je op verplaatsing gaan ?

Suus

heijdenv

Ha Suus,

Ben aan het nadenken of ik wel of niet ga schrijven op een vacature in de organisatie. Ik ben trouwens al een paar dagen ziek thuis, vanochtend bij de huisarts geweest (darmklachten en migraine, veroorzaakt door spanning en gebrek aan stabiliteit) en heb net mijn leidinggevende gebeld dat ik dag voor dag aankijk hoe het gaat en zelf bekijk wanneer ik weer kom werken.

Apart dat de kaartjes zo specifiek een onderwerp kunnen aanduiden, tesamen met jouw invoelingsvermogen :).

Bedankt voor je duiding.

Gr. Vicky

Sweetie

Wel als je wel schrijft en er komt iets uit kan je nog altijd op je stappen terug komen maar je hebt dan wel eens geluisterd hoe alles daar in zijn werk gaat .
Als je niet schrijft weet je het niet en is het wachten tot je weer eens iets anders tegen komt  ;)
Toch ?

Liefs
Suus

heijdenv

Klopt Suus, je hebt helemaal gelijk :).


heijdenv

Zoals altijd trek ik de kaartjes online. Vandaag trok ik de vissen, het schip en nog een keer het schip.
Omdat ik het schip 'dubbel' had heb ik nog een kaart getrokken, het boek.

Kan ik de kaartjes dan zien als vissen - schip, en schip - boek of toch als 1 boodschap? Mijn financiele situatie gaat verbeteren en ik ga op reis/vakantie?

Groetjes, Vicky

Sweetie

Hoi Vicky ,
dan laat ik het schip varen en neem ik het boek in de plaats

vis - schip - boek = brief  mc/ ruiter
ruiter - dame - ooievaar
lelie - zeis
huis
er komt iets (uit het buitenland ?), een pakje , een belangrojke brief
die een verandering brengt , een steuntje in de rug die plots op u af komt en waar je een goed gevoel bij hebt
Suus

heijdenv

Hoi Suus,

Tot nu toe nog geen brief of pakje (of mail...). Als het nog komt laat ik het je nog weten :).

Groetjes,
Vicky

heijdenv

Vandaag de ruiter, het anker en de beer.

Doet me toch denken aan de kaartjes van gisteren. De ruiter brengt nieuws, het anker sttat voor houvast of voor zekerheid, de beer voor kracht maar ook voor rust nemen.

Er komt nieuws wat zekerheid en rust geeft?

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hallo Vicky

en daar is hij weer de ruiter .. en deze zegt komaan Vicky zet er wat beweging in, wat kracht erin brengen

Suus

heijdenv

#178
Hoi Suus,

Ow, uhm....oké, dat klinkt heel anders. Dan ga ik dat maar doen, mezelf in beweging brengen :).

Bedankt,
Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag het boek, de toren en de lelie. Ik zag bij de combinaties dat dit betekent dat je met een advocaat of notaris te doen krijgt  :-\.

Groetjes,
Vicky