Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

sweetmami

Goedenavond, nog even mijn kaartjes;

De muizen en beer floepte er samen uit.
De zon, kind op pk, de ruiker.

Xx

kreeft

morgen,  :)

getrokken:ruiker
deze site: hart

zeis10, wolken6, berg21 = 10 zeis, met pk = 12 kind
::)
(iemand?)

dameblanche

Citaat van: sweetmami op februari 06, 2012, 23:01:12 PM
Goedenavond, nog even mijn kaartjes;

De muizen en beer floepte er samen uit.
De zon, kind op pk, de ruiker.

Xx

zet je zorgen aan de kant......hieperde piep.....
mooie kaartjes.....even genieten van de dag.....de zon maakt je blij, je staat er geheel open voor..het gaat weer even goeddddddddddddddddddddddddddddddddddd ;D

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
13 = het kind
31 - de zon
16= de sterren
samen 24 = het hart
vandaag blij zijn  positief  het gevoel te hebben de sterren van de hemel te kunnen plukken  in de liefde
hihihihi (mooi he ) ik verzin ze waar je bij staat
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: kreeft op februari 07, 2012, 07:50:01 AM
morgen,  :)

getrokken:ruiker
deze site: hart

zeis10, wolken6, berg21 = 10 zeis, met pk = 12 kind
::)
(iemand?)

het is moeilijk om problemen op te lossen kreeft....je hebt voorlopig ff je liefdesleven ff in de ijskast gezet, je wil eest je problemen gaan oplossen, maar dat blijkt moeilijker dan je denkt...........

PinkJupiter

Goedemorgen,

Het Boek - De Roede - De Muizen = Het Hart

Kan daar nu eens niets van maken voor vandaag.  Het wordt een gewone werkdag, agenda loopt aardig vol, misschien een geheim dat onthuld wordt?  Iets waar ik niet blij mee zal zijn?

Geen idee ...

Wie geeft duiding ?

PinkJupiter


dameblanche

http://youtu.be/zN_dHDEvX28

je beroept je ook op de eigen daadkracht en sterke wil...
pent. 10 laat zich hierbij zien.....de bescherming van je gezin....vanuit je gezin...het voedt zich vanzelf....energe die je hierin mag stoppen komt ook weer terug...maar zorg dat de verbindingen onderling goed zijn.....

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 07, 2012, 09:01:39 AM
Goedemorgen,

Het Boek - De Roede - De Muizen = Het Hart

Kan daar nu eens niets van maken voor vandaag.  Het wordt een gewone werkdag, agenda loopt aardig vol, misschien een geheim dat onthuld wordt?  Iets waar ik niet blij mee zal zijn?

Geen idee ...

Wie geeft duiding ?

het lijken gemene kaarten voor vandaag hoor pinky, maar niks is minder waar...
je blaakt van energie..zegt de koning van staven....
een ergernis heeft zich al opgelost.....

PinkJupiter

Dank je Marianne !

En ik ga ook straks lekker naar de kapper ... een nieuwe kapper.  De vorige heeft mijn snit naar de kl**** geholpen door te knippen met een uitdunschaar, dus nu ga ik weer voor een superklassieke snit.  Vrees wel dat er een serieus stuk zal af moeten, maar ach, het groeit wel terug .... :(

dameblanche

ach wat is er mis met een kort koppie...het is toch mutsen-weer.....hihih, maar het zal wel meevallen hoor... ;)

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

35 anker-15 beer-32 maan=10 zeisen

stabiliteit als moeder na emotioneel knopen door te hakken

Chris

Goedemorgen

1) Anker - Roede - Wegen - Maantje


2) Zeisen - Sleutel - Hond - Ring
3) Slang - Beer - Slang - Vrouw
4) Wegen - Wegen - Kruis - Lijkkist
5) Lijkkist - Wegen - Lijkkist - Klaverblad


Gr Chris

rianna

Citaat van: marianne op februari 07, 2012, 09:04:47 AM
http://youtu.be/zN_dHDEvX28

je beroept je ook op de eigen daadkracht en sterke wil...
pent. 10 laat zich hierbij zien.....de bescherming van je gezin....vanuit je gezin...het voedt zich vanzelf....energe die je hierin mag stoppen komt ook weer terug...maar zorg dat de verbindingen onderling goed zijn.....
hoi Marianne
ik denk dat deze duiding voor mij is
hihih ja onderling is het allemaal prima gelukkig wel 
en bescherming is er zeker 
dank je wel mooie duiding
liefs Rianna

PinkJupiter

Citaat van: Chris op februari 07, 2012, 09:18:03 AM
Goedemorgen
1) Anker - Roede - Wegen - Maantje
2) Zeisen - Sleutel - Hond - Ring
3) Slang - Beer - Slang - Vrouw
4) Wegen - Wegen - Kruis - Lijkkist
5) Lijkkist - Wegen - Lijkkist - Klaverblad
Gr Chris

Problemen of twisten op je werk, maar de oplossing ligt al te lonken, ligt in het verschiet.
Er gaan dingen afgekapt worden, en dat is nodig, want je draait in een kringetje.
Weer een moederlijke vrouw die moeilijk doet en dwars ligt, de mama van de kids?
Kaarten manen je aan om eindelijk keuzes te maken zodat je het verdriet kan achter je laten en een kruis kan trekken over de hele situatie.  Enkel daarmee zal je ook persoonlijk kunnen transformeren, en dat is nodig, want je bekijkt de situatie volledig verkeerd.  Je krijgt ook een waarschuwing naar je gezondheid, de hele situatie is niet gezond, en als je ermee door gaat, dan lig je binnenkort letterlijk plat, geveld.
En hoe moeilijk het ook lijkt, het geluk ligt in het verschiet, de klaverbladen wijzen zelfs op onverwacht geluk.
Afkappen Chris, en als jij het niet doet, dan gaan ze je hierboven wel een handje helpen ...