Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

dameblanche

#690
vicky, ook jij kunt NU al kaartlezen hoor, het is gewoon een questie van invoelen en kijken welke symbolen op de kaarten staan, en hoe over te brengen naar de vraagsteller...
je gaat een volledig eigen methode ook ontwikkelen, ieder heeft ook zijn eigen methode, en ELKE methode is goed  mits deze vanuit een zuiver gevoel genoemen..
en zuiver ben je vicky :-*

heijdenv

Dank je wel Marianne, dat vind ik een heel mooi compliment :)!

heijdenv

Boedemorgen,

Vandaag staven acht, ridder van staven en zwaarden twee.

Er staat heel snel iets te gebeuren. Iets waarvoor ik in vuur en vlam kom te staan, maar wat ook me ook aan het twijfelen brengt. Zwaarden twee kan me ook zeggen dat ik blind moet vertrouwen op mijn gevoel.

Fijne dag allemaal!

heijdenv

Vandaag pentakels 5, staven 10 en schildknaap van bekers.

Ontbering/crisis, overbelasting en een nieuwe kans.

Komt er een einde aan de ontbering en overbelasting op het werk en komt er een nieuwe kans aan? Ik ben benieuwd.....plezierig werken is er nog steeds niet bij momenteel. Ik ga echt met frisse tegenzin naar het werk iedere dag.

Groetjes,
Vicky

Lief

Oei Vicky,

Ik ga voor je duimen dat daar verandering in komt. Lijkt me vreselijk om het niet naar de zin te hebben op het werk.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

laat je werk een beetje los. Verzet heeft geen zin. Doe je werk naar behoren, zo goed als je het kunt. Maar ga je niet verantwoordelijk voelen voor de problemen. Die zijn voor je baas. Het enige wat je dan doet is jezelf bezeren in een zinloze strijd die je niet kan winnen.

Heleen

heijdenv

Dank je wel lief, dat is lief van je  :-*!

heijdenv

Hoi Heleen, Ik weet dat verzet geen zin heeft en ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen. Waar ik moeite mee heb is dat wij als betrokken medewerkers met hart voor de organisatie niet gehoord worden als we problemen zien aankomen, dit signaleren en er niets mee wordt gedaan. En zoals altijd blijkt achteraf dat wij mensen van de werkvloer gelijk hebben. Op vandaag draait het alleen nog maar om de bezuinigingen. Er wordt niet bezuinigd op personeel wordt gezegd, dus moet er bezuinigd worden op al het andere. Er gaan mensen weg, die functies worden niet meer ingevuld. Er komt steeds meer werk bij, er wordt steeds meer van ons verwacht, maar de rek is er overal uit, het gaat gewoon niet meer. Vandaag hadden we eindelijk overleg met alle secretaresses binnen de organisatie, 10 in totaal. Onze leidinggevende dropte een bom, binnen 'mijn afdeling' waar we met 4 secretaresses werken is een tekort van meer dan een halve fte, de andere secretaresses waar dus een teveel aan uren is moeten voor vrijdag met een oplossing komen hoe zij denken ons te kunnen uithelpen. En dit probleem heb ik vorig jaar september al aangegeven na het vertrek van twee secretaresses waar niemand voor in de plaats kwam. Ik loop al een hele tijd op mijn tenen, heb dit meerdere keren aangegeven, heb ook een ingang gezocht via de bedrijfsarts, maar meer dan een begripvolle reactie en de opmerking 'ik weet dat je er weinig aan hebt maar je bent niet de enige, troost je' zit er niet in. Weggaan is geen optie en mijn intuitie zegt me dat er nog veel meer staat te gebeuren. Verzet heeft inderdaad geen zin...maar het zou fijn zijn als er eens eindelijk een lichtpuntje kwam...

Gr. Vicky

heijdenv

Zwaarden vijf, de ster en bekers twee vandaag.

Strijd en hoop in een relatie?

Gr. Vicky

heleen

#699
Hoi Vicky.

Citaat van: Vicky op oktober 08, 2012, 22:30:03 PM
Hoi Heleen, Ik weet dat verzet geen zin heeft en ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen.
Gr. Vicky

Ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik weet dat je je werk goed wil doen en dat je je verantwoordelijk voelt voor je werk. Alleen JIJ bent belangrijker. En zo moet je dat ook blijven zien. JIJ bent niet jouw functie. JIJ bent een mens. Het gaat in het leven om JOUW, niet om wat je doet. En het is belangrijker om er achter te komen wie Vicky is, in plaats van achter je carrière aan te rennen. Wat je ook doet op je werk Vicky, het zal nooit goed genoeg zijn. Het moet altijd beter best en daar boven op nog een stukje meer. Onmogelijk voor een mens, daar word je niet gelukkig van. Een economie moet mensen ondersteunen, ondertussen zijn wij allemaal slaaf geworden van deze economie. Wij werken ons bijna kapot om perfectie te creëren, om ons werk tot in de puntjes te doen. Maar nooit zijn we tevreden over wat we hebben gedaan. En daar ga je aan onderdoor. (die les heb ik ook moeten leren). Vicky probeer je werk los te laten, en dan bedoel ik niet ontslag nemen. Maar ga je er minder verantwoordelijk voor voelen. Doe je werk, en laat los, jij bent niet verantwoordelijk dat is jouw baas, die krijgt het salaris om de verantwoording op zich te nemen. Jij helpt hem alleen maar. Gaat het niet goed met het bedrijf is dat zijn of haar probleem.   

liefs

heleen.

heleen

zinloos vechten veranderen in eigen liefde, drink de beker met jezelf Vicky, reik jezelf de beker aan. De vrouw van de ster laat haar kwetsbaarheid zien, ook zij verdeeld haar water over 2 gebieden. Ze gooit water bij water, en ze besprenkelt de aarde met water. Wat is het meest zinvolle Vicky?

Heleen.

heijdenv

#701
Heleen,

dank je wel. Een goede vraag, wat is het meest zinvolle...ik zie op het moment door de bomen het bos niet meer, zowel privé als op mijn werk. Ik ben blij als ik savonds thuis kom en nergens naar toe hoef en niets meer hoef te doen. Letterlijk een,winterslaap houden lijkt me heerlijk...al zal ik dan achteraf zeggen dat ik wel veel heb gemist  :-\

Vicky

heijdenv

Vandaag de maan, pentakels 8 en pentakels ridder.

Angsten en onzekerheden met betrekking tot mijn werk, me idd gewoon richten op het goed mijn werk doen.

Gr. Vicky

heijdenv

Toch maar drie kaartjes getrokken, ondanks mijn depri-stemming.

Bekers drie, de zegewagen en zwaarden tien. Feest, een overwinning en het einde van een slechte periode is in zicht. Ik trok de kaartjes met vandaag in mijn gedachten, maar misschien slaan ze wel oo morgen.

Fijne avond allemaal.

heleen

je blijft strijden voor je geluk. Maar het is er nog niet.
Je houdt de handen nog steeds voor je ogen Vicky. En dat haal ik uit je laatste 3 kaarten.

maan pentakels8 en de ridder, blijft het sukkelen op je werk. Je werkt te hard, je bent boos (maan), en je wil zo graag. Pentakels ridder. Maar een ridder is dan wel een hofkaart, maar niet hoog in rang.  Ook het landschap waar hij in staat is dor. 2 magere boompjes,meer is er niet.

Onderzoek je nachtmerrie Vicky, en laat het los. Nare dromen kunnen je heel wat duidelijk maken.

Heleen.