Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heleen

Lieve Vicky.

De duivel staat voor mij voor angst. angst om te groeien, de schildknaap van de pentakels is veranderd  in de koning, dat is vooruitgang. Hij staat hoger in rang, en langzamerhand zakt de pentakel naar beneden.  Dit groeiproces is moeilijk. groeien gaat gepaard met groeipijn daar staat voor mij zwaarden 3 voor. Jezelf op de voorgrond zetten heeft niets met egoïsme te maken. Geen rekening houden met andere dat is egoïsme. En ik geloof niet dat dit bij jouw van toepassing is. Misschien staat de pentakel voor een droom, maar niet voor een droom die je hebt opgegeven. Misschien voor een nieuwe droom, maar ben je bang om opnieuw te gaan dromen, uit angst dat dit een zeepbel zal blijken te zijn, en de pijn die daar kan uitvloeien. Als je iets in je leven afsluit, open je ook weer een andere weg die je kan bewandelen. Het pad van gisteren, ga door het pad van de zwaarden heen Vicky. Je komt er wel, maar laat je niet leiden door de angst van de duivel.

Heleen

Vlinder

Vicky,
de duivel heeft voor ieder weer een ander gezicht, het ligt aan je omstandigheden.
voel je je je afhankelijkheid, of wat  hulpeloos misschien?

heijdenv

Lieve Heleen en Vlinder,
Vlinder: straight to the point! Ik ben ook wel bang, wat zich even uit in hulpeloosheid en niet weten wat eerst te doen.
Heleen: mooi zoals je weer uitgebreid op de kaartjes ingaat, de kaarten komen weer meteen tot leven. Bang om te dromen klopt ook, als ik mijn dromen moet opgeven, waarom zou ik dan nog dromen. Dan hou ik mezelf idd toch voor de gek en leef ik in een illusie, de bewuste zeepbel?

Bedankt voor jullie duidingen.

Vicky



heleen

zie dromen als een bord eten. Het bord zal op een dag leeg zijn, maar de voeding die erop heeft op gelegen, had je op dat moment nodig. En wat ga je doen als je bord leeg is. Nieuw eten creëren.

Heleen.

heijdenv

Vandaag online de matigheid, bekers zeven en bekers acht. Erg veel bekers, een gevoelsdag dus.

Thema - Matigheid, het bereiken van een innerlijk evenwicht door uitersten te vermijden en door te matigen, geduld te hebben en de tijd ervoor nemen.
Taken - Bekers zeven, de kaart van illusies, maar ook van keuzes, van het in evenwicht brengen van uiterlijke verlangens en innerlijke behoeften en van het je openstellen voor je intuïtie.
Kansen - Bekers acht, de vertrekkaart waarbij het vertrek een bewuste keus is, alles achter je latend, wetende dat de weg die je moet gaan moeilijk zal zijn.

Symbolonkaart: er wordt vandaag van je gevraagd je af te stemmen op dat wat je hart aangeeft. Wees je ervan bewust dat er een constant samenspel is van gevoel en kracht. Deze kunnen alleen maar samengaan als beiden alle ruimte krijgen om te kunnen creëren. Wat verwaarloos je in jezelf? Kom in balans.

Fijne dag allemaal.

Vlinder

Vicky, matigheid, bekers 7 en bekers 8.

het leven in balans, innerlijke vrede, maar je bent bang dat het een illusie is, en daar loopt je dus liever voor weg, je bent op zoek lieve Vicky....

liefs

heleen

3 beker kaarten vicky.
niet durven geloven geven bekers 7 en 8 mij aan. De angst voor je dromen, daarom er maar voor weglopen.
op de beker 7 kaart zie je ook een schim die wil wegrennen voor de bekers.
De engel is de kaart die je de weg kan wijzen Vicky. Zij staat met 1 voet op de aarde, en met 1 voet in het water. Achter haar zie je weer een pad, een pad dat je kan volgen naar de bergen en de zon. Laat je verlies en verdriet los Vicky, en durf weer te geloven. Breng daar balans in. Dat heb je nodig.

liefs

Heleen.

dameblanche

matigdheid..de 14e kaart....
kijknaar de kaart naders dan de ster ,moet hier zorgzaam en zorgvuldig met water omgesprongen worden, er is maar net genoeg aanwezig, dus zorgvulvuldig zonder te morsen het water van de ene beker in de andere schudden.....
spanningen achterwegen kunnen laten.....waardoor er weer stroming komt dus blokkades opheffen.....en dat roept je creativiteit aan...

heijdenv

Vlinder, Heleen en Marianne,

Zorgvuldig met mijn energie en emoties omgaan, verlies en verdriet gaan loslaten, creatieve en reële dromen gaan dromen.

Bedankt  :-*

heijdenv

Hallo.

Vandaag staven twee, aas van pentakels en pentakels koning. Succes maar met een gevoel van onvrede, een gift en materieel succes. Ik ben benieuwd wat de kaarten inhouden vandaag.

Mijn (eerste) gesprek bij de bedrijfsarts ging in ieder geval goed. Ik vond een luisterend oor en ze nam me gelukkig serieus.

Symbolondagkaart: de Quantumsprong - Je staat op het punt van doorbreken naar een geheel nieuwe fase. De wijsheid van je ziel vertelt je vandaag, dat als je deze sprong gaat maken, je een hele nieuwe tijd tegemoet gaat met prachtige nieuwe uitdagingen. Ruk je vandaag los van de ketenen die horen bij je oude gedachten en patronen.

Fijne dag allemaal.


Vlinder

staven twee, aas van pentakels en pentakels koning

Vicky, wat fijn je eerste gesprek, zdra iemand echt naar je luistert ga je je meteen beter voelen.
Een mooie aas in het midden, de keuze die je moet maken maar ook de steun van de koning,
Jij ga daar wel uit komen denk ik.

:D Vlinder

kreeft

hoi Vicky,
knuffel van mij  :D

heijdenv

Hoi Vlinder,

dank je wel  :-*

Vicky

heijdenv

Hoi Kreeft,

Wat leuk dat je ook een bij mij op bezoek komt!
Bedankt voor je knuffel  :-*

Vicky

dameblanche

staven 2 het planje is geplant en zal ook groeien gaan. het zal oo kvoor meer energie en stabiliteit zorgen, je hegbt de steun gekregen en je voelt je daardoor begrepen, waardoor je je sterker gaat voelen...