Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Dank je wel vlinder,

Ik denk dat je gelijk hebt :).

Liefs, Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag pentakels twee, bekers 8 en staven zeven.
ik werk aan mijn balans en vertrouwen door de confrontatie met mezelf aan te gaan en op zoek gaan naar iets wat ik mis.
Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky

Er komt een verandering door een afrekening van het verleden kan je weer vooruit
Suzy

Vlinder

Hoi Vicky,
nog steeds zoeken naar balans, maar dat geeft niet, het is een proces,

Wens je een fijne dag :D
Vlinder

dameblanche

het is en blijft knokken omje evenwicht te willen behouden maar ook eigenlijk het weer te krijgen....als iets niet lukt, zoek een andere manier...vicky

water zoekt de makkelijkste weg...

heijdenv

Hallo allemaal.

Gosteravond was een zware avond, ik voelde me lichamelijk helemaal gammel, ontzettend moe en heel emotioneel. Met het urntje van Tumtum in mijn handen ben ik op de bank gaan liggen, de tranen hebben flink gestroomd. Voordat ik ging slapen vannacht wilde ik mijn dagkaartjes online trekken, de eerste die ik trok werd de duivel. Marianne schrijft daar vaak bij 'door het stof moeten gaan' en aangezien ik no best emotioneel was heb ik de kaarten maar gelaten voor wat ze waren en ben gaan slapen.

Vanmorgen heb ik mijn eigen kaarten erbij gepakt en drie nieuwe kaarten getrokken. Dat werden de koningin van pentakels, de ridder van staven en de koning van staven, maar allen ondersteboven.

Thema koningin van pentakels ob: gebrek aan zelfvertrouwen en innerlijke kracht. Uit balans zijn?
Taken ridder van staven ob: op mijn energie letten, geen impulsieve dingen doen.
Kansen koning van staven ob: weer in mijn kracht komen door rust te nemen?

Beetje vreemd, drie kaarten ondersteboven :-s.

Liefs, Vicky

dameblanche

inderdaad vicky, je zult door het sto moeten, door je verdriet, het verdriet erkennen, het ook laten komen...
verdreit kan ook opruimend werken, het lucht je hart.....
na de duivel komt de toren, door het stof heen moeten om oude partoen te herkennen en ook op te ruimen....
opnieuw beginnen...
maar de duilel heeft nog zijn werk te doen....
laat het gewoon komen vicky, ik huil ook nog steeds om freekje en pino...
hofkaarten vandaag.....de koningin is niet goed geworteld, daar moet iets meer tijd aan besteed gaan worden...je bent op het ogenblik een beetje uit het veld geslagen, geen energie meer....
maar laat het verdriet zijn werking doen....
geef het de tijd. tum tum is lang bij je geweest, hij betekent veel voor je..geef het de ruimte

Vlinder

Hoi lieve vicky,

De hofkaarten ondersteboven, je stemming heeft de overhand, je voelt je een beetje verloren, maar je schrijft over je verdriet, en dat mag er zijn, laat stromen, dat ruimt op.
je balans komt wel weer terug......

Groetjes Vlinder

heleen

Hallo Vickey.

het vuur is er een beetje uit. Doe lekker rustig aan. dan draait de koningin van de pentakels vanzelf weer. Ik denk dat dit op het moment het belangrijkste is om die rechtop proberen te krijgen. schoenen uit en met 2 blote voeten op de grond, zodat je terugkeert naar de aarde.

Heleen.

heijdenv

Vandaag online de schildknaap van kelken, koningin van pentakels en de ridder van kelken getrokken.

Thema is intuitie, gevoeligheid, naar binnen keren. Ik denk dat de koningin adviseert om te aarden en rust te nemen/te mediteren. De ridder van kelken: ontwikkelen van paranormale gaven of meer van jezelf gaan houden?

Fijne dag allemaal.

dameblanche

het voordeel van on-line kaartejs trekken is dat je de kaarten teminste niet op de kop kunt trekken, maar toch kun je zien of er eeen negatieve of positeive lading in zo een legging zit...

schildknaap het opestaan voor, aan het begin staan van, ook de jeugdige energie is voelbaar.....
hier staan de kelken centraal, de emotie-stroom....
emotie toelaten, met emoties proberen om te gaan, de schildknaap staat met de kelk in de hand, het is ookde ontvagenr van boodschappen, de koningin al verder in het proces, een stukje persoonlijkheid wat dan nog ontwikkelt al moeten worden, is je richten op de praktische kant van het verhaal, om een stapje verder te komen...
de ridder mag al op doortocht zijn, doch hij kijkt nog over de beker heen...

heleen

ik kom op hetzelfde uit als gisteren. Terug naar de aarde. blote voetjes, en de grond voelen. De bekers ik vind het moeilijk. beide heren hebben ieder een beker vast. maar hebben ze wel een binding met de bekers, of proberen ze ervan af te komen? De beker wordt in ieder geval niet liefdevol omarmt. Iets wat wel zal moeten gebeuren.

Heleen.

Vlinder

De stemming is nog een beetje hetzelfde, gevoeligheden lieve Vicky
Jezelf als koningin met aan beide kanten een beker die je wordt aangeboden, veel emotie,s of ben je overgevoelig?
Lief zijn voor jezelf/ mild,

dacht ineens; muziekje opzetten en lekker dansen.......

Liefs Vlinder

heijdenv

Hallo lieve.meiden,

@ Marianne: je hebt me door, ik dacht omgekeerde kaarten vandaag op deze manier te vermijden ;D.
@ Heleen: misschien zijn twee volle bekers wel een beetje veel om aan te nemen als je er zo tussen zit :). Misschien weet ik niet wat ik met de bekers moet doen? Dat ik moet aarden is duidelijk en dat probeer ik ook.
Vlinder: ik ben een echte HSP-er, overgevoelig en vol met emoties. Daarom probeer ik me met al dat denken ook zo te beschermen en moet ik voorzichtig omgaan met mijn energie. Grappig dat je ineens over muziek en dansen schrijft...dat is inderdaad één van de dingen die ervoor kan zorgen dat ik me weer beter voel :).

Bedankt voor jullie duidingen.

Bedtijd voor Vicky! Tot morgen allemaal!


dameblanche

wat ik nu wel heel mooi vindt vicky is dat je feedback geeft, en op die manier krijg je ook beter zich op de kaarten...je zit op de goede weg....en dat bedoel ik voor jezelf.....