mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 17, 2012, 09:50:10 AM

assie63

marianne
genoeg uitdagingen, ja klopt nog ff uitzoeken hoe ik ga aanvallen  ;D dank je wel, assie xx

heleen

weinig actie in je kaarten Assie. Het gevecht van page zwaarden stelt niet zo veel voor. Je over denkt het leven teveel, vooral voor een ram. Daardoor krijgt het iets van  terug getrokken zijn. Je werkt te hard, dat heb ik al vaker gezegd, waardoor je te weinig geniet.

Heleen.

assie63

heleen
ja ik moet meer in actie komen, minder denken meer doen, mijn laatste weekje dan heb ik twee weken vakantie, heerlijk, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

keizer-magier-staven 10

meer orde brengen in mijn leven, het heft in handen nemen wat betreft problemen

Sweetie

Hallo Assie

keizer-magier-staven 10
op eigen krachten vertrouwen en eraan werken maar neem niet teveel hooi op je vork
Suzy

dameblanche

de keizer [4] - de magier [1]= 3.......

ha daar hebben we de drie weer assie....
maar goed graaaapje....
de keizer, tevens je geboortekaart [4] orde, regelen, stabiliteit bverkrijgen maar ook respect kunnen en durven afdwingen..
daar zul je de magier voor nodig hebben, zelfstandigheid laten zien, onafhankelijkheid, je bent er ook al jaren voor aan het vechten

heleen

de laatste loodjes assie die wegen zwaar. zit je daarom zo stijf en stram op de troon. toch de stress proberen los te laten, dan komen je talenten veel meer tot zijn recht.

Heleen

assie63

marianne
nee dit keer geen 3, ja klopt orde regel en respect dat ga ik afdwingen, ja dat meot ik ook laten zien, en ik ga dat winnen, dank je wel, assie xx
heleen
ja laaste weekje, het viel vandaag niet mee hihi, ja dat kan nog niet de stress loslaten, maar hoop dat het snel weer wel kan, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal


vandaag

matigheid-pentakels ridder-pentakels page

er kome zaken in evenwicht waarvan ik geleerd heb

dameblanche

zelfbeheersing............

assie63


ja klopt ik moet mij beheersen en geduld hebben, maar dat gaat lukken, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

oordeel-staven 9-kelken page

kansen door te vechten zorgt voor nieuwe relaties

dameblanche

het oordeel, assie een belangrijke kaart voor je..iets definitief kunnen gaan afsluiten om ONGEHINDERD  verder te kunnen gaan, om eindelijk je EIGEN leven te kunnen gaan oppakken..
om EINDELIJK ook niet meer in het oordeel van andermans ogen te moeten leven....
maar ook om niet meer te hoeven leven in je eigen oordelen en veroordelen....
wat roept die vervelende kritieker toch steeds weer in je.......
hij steekt steeds de kop op.....
hij heeft het wel goed met je voor, maar hij heeft ook steeds maar weer die eindeloze kritiek.....

werd je als kind veel bekritizeerd????

Sweetie

hallo Assie
oordeel-staven 9-kelken page

Je gaat door een moeilijk periode maar je mag niet opgeven, luister naar hetgeen er diep van binnen zit geef gehoor aan je verlangens en kom er dan ook mee naar buiten As
Suzy

assie63

marianne
zou mooi zijn het kunnen afsluiten en mijn eigen leven oppakken, ja oordelen en vooroordelen zijn er altijd wel, ik heb geen kritieker bij mij hoor en werd als kind zeker niet bekritiseerd, dank je wel, assie xx
suzy
ja klopt is een moeilijke periode, ik geef zeker niet op hoor, ik luister naar wat er diep van binnen zit, en ik weet wat ik verlang en kom er zeker mee naar buiten, dank je wel, assie xx