mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 17, 2012, 09:50:10 AM

assie63

marianne
ja komt goed hoor, alles putten gaan open, zal mijn neus dichthouden  ;D dank je assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

pentakels 10-zegewagen-toren

wat stort erin ga ik te hard van stapel

kristina1975

Goedemorgen Assie, je ego/ uiterlijke schijn of hoge eisen storten niet in advies is laat ze instorten om alle geluk te hebben.
Kan t kloppen? Liefs & fijne dag

dameblanche

blijf niet zitten op dat eilandje, ga die brug over, eindelijk, blijf niet hangen in het verleden, neem de teugels in handen en reken af.....

Vlinder

Je gaat wel de goede kant op, de zegewagen zegt je het lot in eigen hand te nemen, dat je er voor gaat, uiteindelijk tref je een inzicht wat je verder op weg helpt.

Gr Vlinder

assie63

believe
poeh geen idee, eigenlijk, snap het niet helemaal  :-[
marianne
nee doe ik niet ik ga de brug over, en neem het intitiatief, bam dank je wel, assie xx
vlinder
ja dat hoop ik wel, ja ik moet er ook voor gaan, och mooi, ja duurt soms ff maar dat ineens zie ik het, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

pentakels koningin-staven 8-zwaarden 10

met beide beentjes op de grond blijven, openheid, zaken afsluiten

dameblanche

idd de pentakels koningin die zich niet meer omver moet laten blazen, die stevig haar hachje red, die ook op financieel gebied haar zege wil behalen...
ere wie ere toekomt....
dus zij heeft wat in beweging gezet alleen........

assie63

marianne
ja klopt ik laat mij neit meer omver blazen, ja ik ga mijn hachje redden en fin een zege binnen halen, ja dat heb ik in beweging gezet, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken koning-kelken koningin-staven page

mooi stelletje hihi, mijn talenten benutten door steun van een echtpaar

dameblanche

de kelken koning als doel; iemand met een groot invoelingsvermogen en een sterke transformatie kracht, je zult je iets meer moeten gaan bekommeren om de inhoudt va de beker, de koning kijkt eroverheen, de koninging koestert de bekers, ziet het ook als een geschenkt...met iets meer geduld bereik je meer dan je denkt..

Vlinder

De sfeer, van gevoelens en de page die een kans bied samen iets te ondernemen...

assie63

marianne
ok, iets meer bekommeren om mijn gevoel dus, geschenk wil ik wel, o geduld heb ik zeker, dank je wel, assie xx
vlinder
ja meer naar mijn gevoel, zodat ik iets samen kan ondernemen, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal


vandaag

pentakels 10-maan-matigheid

mij thuis voelen door naar mijn intuitie te luisteren zodat ik meer in evenwicht kom

dameblanche

geborgenheid, veiligheid, dat boven al.....
de pentakels laten een algemeen welslagen zien.....
de maan geeft nog onzekerheden die opgeruimd moeten worden, welslagen , allen ben je bang dat je dat nooit zal bereiken...
je vecht er hard voor, maar steeds gooit iemand roet in dat eten...