Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

sweetmami

Citaat van: rianna op december 06, 2011, 08:39:26 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
4 = het Huis 17 = De Ooievaar 36 = Het Kruis

het lijkt dat ik dingen afsluit  en daardoor innerlijke veranderingen door maak
Liefs Rianna

hoi rianna, je hebt een kruis te verwerken wat je van je pad brengt maar als je je flexibel opstelt en met de stroming mee gaat komt er positieve verandering voor je aan.

sweetmami

Citaat van: Chris op december 06, 2011, 10:02:26 AM
Het weekend zit er weer op..

Dus we gaan weer beginnen

Ruiker-Hond-Zon
Wellicht iets moois onder de zon ,iets watenergie en vertrouwen gaat geven,

Gr Chris

wow mooie kaarten hoor! je laat het allemaal lekker over je heen komen en bent heel optimistisch en trouw aan jezelf! Maar ook in een vriendschap komt er wat leuks!

sweetmami

Citaat van: Inga op december 06, 2011, 10:16:07 AM
Goedemorgen,

Ik trok vandaag:

De Weg met de Heer en de Wolken.

Ik pieker welke weg ik in moet slaan, misschien moet ik mij wat mannelijker opstellen niet in het zelfde kringetjes rond te blijven draaien.
???

Inga, je blokkeerd jezelf door te blijven twijfelen, ook jij... gewoon een standpunt aannemen en er bij blijven. Vertrouw op je gevoel. het sterkste is beste.

dameblanche

#678
goede middag dames,
ik kan elke visie , inzicht geheel plaatsen.
er is ook nogal wat tegenwerking geweest, en inzichten brengen toch de harmonie terug....
ook staan de tuin en de toren voor internet contacten....ook die brengen geschenken met zich mee[9]
en jij rianna, volg je intuitie, dan hoef je nooit te twijfelen.... ;)

dameblanche

aan sweetymami, ja ik zie het ook al gelijk voor me, hoe je wel eens bij de pakken neer zit, maar dan ook weer opstaat, alles rechtstrijkt en zegt; zo ik ga er weer tegen aan.....

ja de kwintesses van de kaarten geven zo nog wat extra info, hier zie je de boom[5] de heer[28] en het kind [13]=46 dat weer bijelkaar optellen dus 4+6=10 de zeis.....

de boom geeft ook aan dat  er iets niet in orde is, het kan hier ook gaan om je kind, zowel het kind als de zeis zijn kinderkaarten...je staat je mannetje, ondanks ook dat je je wel eens onzeker voelt, blijf je de schouders eronder zetten... :-*

dameblanche

Citaat van: Inga op december 06, 2011, 10:16:07 AM
Goedemorgen,

Ik trok vandaag:

De Weg met de Heer en de Wolken.

Ik pieker welke weg ik in moet slaan, misschien moet ik mij wat mannelijker opstellen niet in het zelfde kringetjes rond te blijven draaien.
???
ook twijfels om veranderingen door te voeren...steds weer opstakels op je weg....
ook hier tellen we het zaakje op om ietsie meer info te verkrijgen...11 de roede.....onrust en 2 strijd in je inga....
accepteer ook de dingen zoals ze zijn, vechten tegen of ontkennen vergt zo veel energie die je beter in jezelf kunt steken.....

sweetmami

#681
Citaat van: marianne op december 06, 2011, 13:17:07 PM
aan sweetymami, ja ik zie het ook al gelijk voor me, hoe je wel eens bij de pakken neer zit, maar dan ook weer opstaat, alles rechtstrijkt en zegt; zo ik ga er weer tegen aan.....

ja de kwintesses van de kaarten geven zo nog wat extra info, hier zie je de boom[5] de heer[28] en het kind [13]=46 dat weer bijelkaar optellen dus 4+6=10 de zeis.....

de boom geeft ook aan dat  er iets niet in orde is, het kan hier ook gaan om je kind, zowel het kind als de zeis zijn kinderkaarten...je staat je mannetje, ondanks ook dat je je wel eens onzeker voelt, blijf je de schouders eronder zetten... :-*

oh ja ik zie de boom ook als groei, een boom met wortels en een dikke stevige stam.. en indd soms word die groei wat tegen gewerkt en is er iets niet in orde moet er weer even geaard worden.

En met die kleine gaat het gelukkig weer goed, die rent en kletst weer lekker in de rondte, hij vind het alleen wel jammer dat de sint weer weg is  :D

de zeis, ja misschien omdat alles tijdelijk is, er word wat af gezaaid en geoogst hiero maar goed de man in mij regelt het wel ff allemaal  ;)

thanks lief  :-*

Chris

Citaat van: sweetmami op december 06, 2011, 12:51:20 PM
Citaat van: Chris op december 06, 2011, 10:02:26 AM
Het weekend zit er weer op..

Dus we gaan weer beginnen

Ruiker-Hond-Zon
Wellicht iets moois onder de zon ,iets watenergie en vertrouwen gaat geven,

Gr Chris

wow mooie kaarten hoor! je laat het allemaal lekker over je heen komen en bent heel optimistisch en trouw aan jezelf! Maar ook in een vriendschap komt er wat leuks!

Ja het zijn idd mooie kaarten,zullen niet voor de dag van vandaag zijn denk ik maar goed morgen mag ook... :D :P
Ik houd je op de hoogte,bedankt voor je duiding

Gr Chris

assie63

Citaat van: sweetmami op december 06, 2011, 12:47:57 PM
Citaat van: assie63 op december 06, 2011, 06:57:17 AM
goedemorgen
mijn kaartjes voor vandaag

de ruiter berg en de vissen

ik zit tegen een emotionele berg aan te hikken, zit weinig vooruitgang in
ja je vraagt je indderdaad af hoe dit nou weer gaat verlopen...
maar die berg maak je in je gedachten... dus zie het als een bergje waar je zo overheen kan stampen omdat je een paar stevige schoenen aan hebt ;)

ja dat vraag ik mij zeker af, ja klopt, ik moet er ook gewoon over heen stappen en niet zo zorgelijk denken, Dank voor duiding, assie xx

dameblanche

zeker van lange duur chris, dat geeft de hond hier al aan, en de zon op je pk geeft je wilskracht aan en je optimisme..het zonnetje in huis, je zonnige aard....

rianna

Citaat van: Chris op december 06, 2011, 10:06:37 AM
Citaat van: rianna op december 06, 2011, 08:39:26 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
4 = het Huis 17 = De Ooievaar 36 = Het Kruis

het lijkt dat ik dingen afsluit  en daardoor innerlijke veranderingen door maak
Liefs Rianna

Innerlijk even wat wankel...maar mbv overzicht toch zaken af kunnen sluiten,

Gr Chris
vandaag best een lekker dagje  wel wat onzeker over gezondheid maar ach onkruid ga niet uit zeggen ze he dus het komt wel goed
dank je Chris
leifs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op december 06, 2011, 10:10:36 AM
Citaat van: rianna op december 06, 2011, 08:39:26 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
4 = het Huis 17 = De Ooievaar 36 = Het Kruis

het lijkt dat ik dingen afsluit  en daardoor innerlijke veranderingen door maak
Liefs Rianna
let ook even op de optelling van de som...4+17+36=12
vogels....communicatie is hierbij heel belangrijk....
zeggen wat je werkelijk bedoelt, zeggen wat je werkelijk wilt, en daarbij ook dicht bij jezelf kunnen blijven is heel belangrijk voor je....
hoi Marianne
ja horo dat klopt ik denk vaak dat o.a. mijn partner gedachte kanlezen hihihih
maar helaas zo werk het niet  moet proberen mij meer  vanuit mijn innerlijk  te spreken over wat ik wil of juist niet wil
en daarbij mij zelf kunenn blijven is zeker heel belangrijk hoor
dank je wel
leifs rianna

rianna

Citaat van: sweetmami op december 06, 2011, 12:49:15 PM
Citaat van: rianna op december 06, 2011, 08:39:26 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
4 = het Huis 17 = De Ooievaar 36 = Het Kruis

het lijkt dat ik dingen afsluit  en daardoor innerlijke veranderingen door maak
Liefs Rianna

hoi rianna, je hebt een kruis te verwerken wat je van je pad brengt maar als je je flexibel opstelt en met de stroming mee gaat komt er positieve verandering voor je aan.

hoi sweetmami
dat kruis valt nog al mee hoor je went tenslotte overal aan
en een leven over rozen heeft niemand
was wel even van het padje door  mijn gezondheid maar ok  ga er van uit dat andere medicijnen gaanw erken
dan komt alles weer goed
dank je wel
leifs Rianna

Jane26

Mijn legging is:

Sleutel,  roede, de heer



KUSSIES

rianna

Citaat van: Jane26 op december 06, 2011, 16:55:04 PM
Mijn legging is:

Sleutel,  roede, de heer



KUSSIES

samen met een heer zoeken naar een oplossing voor de tweestrijd die je hebt
zodat je daar een kruis over kan zetten
liefs Rianna