Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik

kruis brief huis

kan zo zijn dat ik innerlijk het besluit neemt om over dingen een kruis te zetten

Liefs Rianna

Jane26

Hallo allen,

Tijdens het schudden vielen de TUIN en wederom het ANKER eruit! Hele fijne kaarten.. ga er ook dit weekend lekker op uit.


Dagkaarten:

vogels    boom op pk   anker


voel me nu tijdelijk niet helemaal lekker, maar het gaat echt goedkomen.

Jane26

Citaat van: rianna op november 30, 2011, 08:45:07 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik

kruis brief huis

kan zo zijn dat ik innerlijk het besluit neemt om over dingen een kruis te zetten

Liefs Rianna


Hi Rianne, ..
Klopt, je bent bezig gevoelens maar ook gedachten een halt toe te roepen, dit kan je ook wel geadviseerd worden om te doen.

rianna

Citaat van: Jane26 op november 30, 2011, 10:02:50 AM
Hallo allen,

Tijdens het schudden vielen de TUIN en wederom het ANKER eruit! Hele fijne kaarten.. ga er ook dit weekend lekker op uit.


Dagkaarten:

vogels    boom op pk   anker


voel me nu tijdelijk niet helemaal lekker, maar het gaat echt goedkomen.

zal het eens proberen
het lijkt of je wat gesprekken heb over je gezondheid  je gooi je anker uit om houvast te krijgen

liefs Rianna

dameblanche

goeie morgen sweety,
dat M  in je leven kwam, dat was op dat moment ook ff nodig, hij leerde je ook weer de vreugde des levens, het blije gevoel, de zon die scheen, hij wees je er ook op, je genoot met volle teugen.....
alles vrij en blij, er werden weer pret-stofjes in je lichaam aangemaakt,
maar die pretstofjes, daar ben je aan gewent geraakt, die pretstofjes worden ff niet meer gevoed, wat er nu aan de hand is..zijn afkickverschijnselen min of meer...
maar hij heeft je iets laten zien sweety, dat was je ff kwijt, je weet nu wat het is, het is nu zaak dat terug te halen en weer voor jezelf gaan creeeren....
ook dat doen zielsverwanten....op het juiste moment op de juiste plek aanwezig zijn.....
de sterren....je doel bereiken, doelstellingen realiseren, je eigen geluk nastreven, het schip geeft je energie aan, de maan mag je inzichten geven, de lelie eveneens de springplank om uit de moeilijkheden te komen....
je bent zelf verantwoordelijk voorje eigen geluk......
liefs mar:-*

dameblanche

Citaat van: rianna op november 30, 2011, 08:45:07 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik

kruis brief huis

kan zo zijn dat ik innerlijk het besluit neemt om over dingen een kruis te zetten

Liefs Rianna
inderdaad rianne, kruis...afstand nemen ook om iets te kunnen bekijken, iets voor jezelf op rij zetten, kruis geeft tegenwerking.......
je huis ben je zelf, je veiligheid....

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 30, 2011, 10:02:50 AM
Hallo allen,

Tijdens het schudden vielen de TUIN en wederom het ANKER eruit! Hele fijne kaarten.. ga er ook dit weekend lekker op uit.


Dagkaarten:

vogels    boom op pk   anker


voel me nu tijdelijk niet helemaal lekker, maar het gaat echt goedkomen.
terug trekken in jezelf jane, ik kom er nu even op terug, niet het terug trekken in je huisje, nee je sluit jezelf af naar anderen, niet doen, kommuniceer over dingen die je dwarszitten, die je moeilijk vindt om te doen....
het gaat hier om je innerlijke zelf....

Jane26

Citaat van: marianne op november 30, 2011, 11:31:57 AM
Citaat van: Jane26 op november 30, 2011, 10:02:50 AM
Hallo allen,

Tijdens het schudden vielen de TUIN en wederom het ANKER eruit! Hele fijne kaarten.. ga er ook dit weekend lekker op uit.


Dagkaarten:

vogels    boom op pk   anker


voel me nu tijdelijk niet helemaal lekker, maar het gaat echt goedkomen.
terug trekken in jezelf jane, ik kom er nu even op terug, niet het terug trekken in je huisje, nee je sluit jezelf af naar anderen, niet doen, kommuniceer over dingen die je dwarszitten, die je moeilijk vindt om te doen....
het gaat hier om je innerlijke zelf....

Ik ben me bewust van mn neiging dit idd te doen als de geslagen hond, echter heb ik gister de hele avond en zojuist ook weer veel gesproken over mn gevoelens. Hoe zie je de tuin en het anker die er al weken bij mij uitschieten? xxx

assie63

#593
goedemiddag ik trok

brief ooievaar weg

een besluit nemen wat zorgt voor een verandering en mij op een nieuw pad brengt

rianna

#594
Citaat van: marianne op november 30, 2011, 11:29:56 AM
Citaat van: rianna op november 30, 2011, 08:45:07 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik

kruis brief huis

kan zo zijn dat ik innerlijk het besluit neemt om over dingen een kruis te zetten

Liefs Rianna
inderdaad rianne, kruis...afstand nemen ook om iets te kunnen bekijken, iets voor jezelf op rij zetten, kruis geeft tegenwerking.......
je huis ben je zelf, je veiligheid....

dat het kruis ook afstand betekende stond ik nooit zo  bij stil
inderdaad heel druk bezig met dingen voor me zelf op een rijtje te zetten  
en ja voel me zeker veilig
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: assie63 op november 30, 2011, 13:35:38 PM
goedemiddag ik trok

brief ooievaar weg

een besluit nemen wat zorgt voor een verandering en mij op een nieuw pad brengt
weg op je pk, je bent onderweg om twijfels uit de weg te ruimen, maar je gedachten gaan hierin nog velerlei kanten op....de ene dag lukt het beter dan de andere dag.... :-*

assie63

Citaat van: marianne op november 30, 2011, 17:56:26 PM
Citaat van: assie63 op november 30, 2011, 13:35:38 PM
goedemiddag ik trok

brief ooievaar weg

een besluit nemen wat zorgt voor een verandering en mij op een nieuw pad brengt
weg op je pk, je bent onderweg om twijfels uit de weg te ruimen, maar je gedachten gaan hierin nog velerlei kanten op....de ene dag lukt het beter dan de andere dag.... :-*

ja klopt helemaal, ja ik ben er dan een tijdje me bezig en dan kan ik het een plaatsje geven, Dank voor duiding, assie xx

rianna

goeiavond allemaal
vanmorgen toch 3 kaartjes getrokken
Hart - Slang - Toren

misschien dat ik langzaam aan mijn torentje uit kom en zo mijn hart kan volgen
liefs Rianna

assie63

ik trok vandaag

beer anker maan

mij emotioneel sterk voelen, stabieler

assie63

goedemorgen mijn kaartjes voor vandaag

weg klaverblad slang

een keuze maken zorgt voor verbetering in spannigen