Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

martine

hallo,eveningstar

als ik het goed begrijp komt het er op neer welk gevoel je hebt bij een kaart,hoe je een kaart aanvoeld
alvast bedankt voor de hulp ook jij arend.
en jullie krijgen er allebij eentje terug :-* :-*
tot laters

Eveningstar

Ja, Martine, zo is het.

Een kaart kan verschillende betekenissen dragen, bv. vos. Deze staat voor bv. je kinderen, je nest (gezin), je werk, een listige omgeving, ...

Als je gevoel zegt, dat de vos in je legging staat voor je kinderen, dan is heeft het die betekenis. Je gevoel kan gevormd worden door de omliggende kaarten, door wat je invoelt, door een ingeving, door ... .

Ligt er naast de vos de beer bv., dan ben ik geneigd, om te zeggen dat het om het werk gaat... . Maar dan nog... zegt mijn gevoel iets totaal anders, dan volg ik dat.

Begrijp je wat ik bedoel?

Liefs,
Eveningstar

martine

hey eveningstar
iksnap wat je bedoeld
zal het nu wat makkelijker hebben om de kaarten te begrijpen,had het daar wat moeilijk mee bedankt  :D ;)

kreeft

hai martine,

zeis kan ook betekenen dat de problemen plots ophouden, een plotse ommekeer,
http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,1622.0.html
van alle kaarten is er een uitleg,
:)

Alain

Dag mertine,

wat je kan doen is de kaartjes 1 voor 1 voor je nemen en schrijf 2 belangrijke woorden op die op dit moment in je opkomen of je gevoel tegenover de kaart. aldoende leert men ...
xx

martine

goeiemorgen,iedereen

vandaag zijn de kaartjes
vissen,ring,roede
graag
jullie mening :)
zal deze nm komen kijken moet nu gaan werken tot laters

Sweetie

Hallo Martine
vermeerdering in relaties door vele gesprekken te voeren

Suzy

arend

Citaat van: Eveningstar op juli 03, 2012, 12:59:01 PM
Die  :-* was niet voor mij zeker, Arend  ::)

Hij is je gegund, Martine  ;)

Liefs,
Eveningstar

Ik typte dat ik je volg in je mening maar het bericht 'hallo Martine' was wel degelijk voor haar bedoeld ;).

arend

Hallo Martine,
onenigheid, tweestrijd in relatie
maar dit leidt tot winst

ps: je mag elke dag je kaartjes onder je vorige kaartjes plaatsen,
     je hoeft niet dagelijks een nieuw topic te openen   ;)

rianna


hoi Martine
vooruitgang in een relatie  waar toch nog wat argwaan is
liefs Rianna

Eveningstar

Kwibedoe! Ik heb het over die  :-* .
Ik maak een grapje over het feit, dat je haar een  :-* geeft!  En jij die op vrijers voeten bent... . Grapje dus ;)

Liefs,
Eveningstar

Alain

Citaat van: Eveningstar op juli 04, 2012, 14:14:09 PM
Kwibedoe! Ik heb het over die  :-* .
Ik maak een grapje over het feit, dat je haar een  :-* geeft!  En jij die op vrijers voeten bent... . Grapje dus ;)

Liefs,
Eveningstar

;D evening,
ik denk niet dat arend het begrijpt dat het over :-* gaat  :D
:-* :-*

martine

hey,kreeft
het zou leuk zijn moest er een plotse ommekeer komen dat die problemen eens stoppen,ben die echt moe aan het worden bedankt ;)ook ben ik op die forum al gaan kijken voor de uitleg van de kaarten.


alein,jij ook bedankt voor de tip om mijn gevoelens op te schrijven bij de kaarten,ga mij daar van het weekend eens mee bezig houden ;)




hallo,evening het grapje met die :-* is echt wel grappig hoor ;D  lieve groetjes

martine

hallo,suzi
relaties kan een mens niet genoeg hebben,en gesprekken voeren is ook iets leuks dank u goetjes :)

hoi,arend
ik hoop dat die onenigheid,tweestrijd tot winst mogen leiden.
dat ik mijn kaartjes onder mijn vorige kaartjes mag leggen wist ik niet hoor;weer iets dat ik weet thxs ;)


dag,rianna
ik hoop echt dat dat mag uitkomen,vooruitkomen in een relatie  liefs tinneken :D

Eveningstar

ja en dan nu nog de clou... ik zie niet verder, dan mijn neus lang is... Alain, ik zie Arend voor jou  ;D ;D ;D ::) :P .

Sorry hé, maar jij, Alain had het van die   :-* wel door hé ?!

Liefs,
Eveningstar