Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Ricca

Van harte welkom Belle en Maeve.
En Belle, dank je. :)

Ik wens jullie een fijne tijd op het forum!

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Eveningstar

Hallo Belle en Maeve (mooie naam trouwens --> Iers?!),

welkom jullie beiden. Geniet van het samen-zijn, maar natuurlijk ook van het duiden en leggen van de kaarten... en  / of van de astrologische "afdeling".

Liefs,
Eveningstar

Kristalletje

Hallo iedereen,
Ik ben maar eens lid geworden van dit mooie forum, hoop hier veel te leren het kaartleggen.
Ik leg zelf al langer Tarot kaarten, werk met het Robin Wood dek. Ik heb ook jaren terug Lenormand geprobeerd, maar het Tarot bleef toch harder trekken.
Echter, sinds een paar weken roepen de LEnormand kaartjes weer, en heel hard, dus ik ben daar nu weer mee bezig, oefenen.

Ik gebruik ook regelmatig andere kaarten, o.a. van Doreen Virtue, maar voor (grotere) readingen toch meestal de Tarot. En dan nu hopelijk ook thuis gaan worden in Lenormand!

Warme groet

Kristalletje

heleen

Hallo Kristalletje.

Een warm welkom toegewenst, ik ben heel benieuwd naar het verschil tussen de RW kaarten en Robin Wood.
Ik heb al even gegoogled en het ziet er heel mooi uit. Naast de tarot probeer ikzelf af en toe wat lenormand kaarten te leggen, maar ik snap er meestal weinig van. Dus fijn als je met ons mee komt doen.

liefs

Heleen.

Ricca

From Ricca with Love

Eveningstar

Hallo Kristalletje,

een hartelijk welkom hier!
Smurf maar gauw langs de LN-kaarten. We zien je graag komen;) !

Liefs,
Eveningstar

Kristalletje

Dank jullie wel voor het welkom!

@ Heleen, het verschil is persoonlijk, he. Ik vond RW zelf te kil en hard, ik kon er niet mee connecten. Kaarten die dan fijn en zacht moeten zijn, zien er zo helemaal niet uit. Dus ik kon er niet goed mee werken.
Robin Wood is in principe ook een geschikt beginners dek, veel symboliek is ook eender aan de RW, al heeft Robin er ook haar eigen ding aan toegevoegd.
Het is voor mij veel toegankelijker omdat een zachte kaart dus ook mooi en zacht is, liefdevol enz. Ik kan er gewoon echt helemaal mee connecten.

Liefs
Kristalletje

Carla

Kristalletje, van harte welkom.

En ook alvast een welkom voor Zonnespin die ik net groen licht heb gegeven.
Ik hoop dat alle nieuwkomers zich hier thuis zullen voelen.

Sweetie

Kristalletje en Zonnespin
Ik verwelkom jullie ook !

Suzy

Eveningstar

Ook jij Zonnespin, welkom in onze groep!

Geniet van het samen-zijn :) .

Liefs,
Eveningstar

heleen

Beste allemaal (vooral Suus en Eveningstar).

Nu heb ik vannacht slecht geslapen, dus het kan zijn dat ik nog niet wakker ben :-[. Maar jullie begroeten een Zonnespin, heb het hele topic afgezocht, maar waar is die Zonnespin ???
Zijn jullie nu van slag of ben ik het? :(

Maar zonnespin desalniettemin, hartelijk welkom op het forum  ;D

liefs
Heleen :-*

Sweetie

 :D :D Heleentje

Carla heeft groen licht gegeven aan Zonnespin , zij/ hij  heeft zich  nog niet op het forum aangemeld maar zij/ hij heeft zich wel al geregistreerd
Dus we verwelkomen haar/ hem al van voor ze hier op komt  :D :D
dat is nog al eens een ontvangst hé !!


Suus

heleen

wel ja, staan jullie daar in België extra vroeg op om de Zonnespin op te zien komen! ;D
Ben blij dat ik nog op bed lag, want we hebben hier nog niets gezien. :P

Heleen. :-*

Pegasus

Hallo allemaal
Kom me even voorstellen
Ik ben pauliene ben 20 jaar
En heb thuis een leuke gezellige dierenbende
Hou van goeie grappen
Vind het leuk om te schrijven en te lezen en ben ook erg leergierig in alles

klaproos1945

welkom pauline pegasus

veel plezier in dit forum  :-*