Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Sweetie

Hallo Joruian ,
Halli Marianne
Welkom

Suzy

Liv

Lieve mensen,

Bij deze wil ik afscheid nemen van dit fijne forum. Zoals jullie misschien al hadden gemerkt, ben ik weinig actief geweest in de laatste maanden. *Mede door een verhuizing van mijn toekomstige schoonouders*,*Mede door een zoveelste depressie*. Ik ben hard aan het werk om mijn positiviteit terug te vinden en hierdoor komt veel om me heen op een laag pitje te staan. Gelukkig heb ik een lieve, sterke vriend die mij steunt en naar mijn 'naar mijn idee' vervelende verhalen luistert.
Ondertussen ben ik al wel zover gegroeid dat ik doorheb dat mensen me niet gelijk haten wanneer ik iets verkeerd doe en niet vinden dat ik me aanstel wanneer ik om hulp vraag. *Dat was een pak van m'n hart*. De huilbuien worden gelukkig ook minder en minder. pfff dat is zo vermoeiend ;) :P en vaak weer ik niet eens waarom ik huil...

Anyway, ik schrijf me wel uit, maar ik hou de link in mijn zoekbalk ;)

Knuffffs & ik wens jullie al het goede,

Liv

x

Ricca

Lieve Liv, ik wens je heel veel liefde en licht en dank je voor je bijdragen aan het forum. :-*

Misschien wel tot ziens!
Ricca
From Ricca with Love

heleen

Lieve Liv

Jammer dat je ons gaat verlaten, Ik wens je alle liefs en geluk toe.

Liefs

Heleen.

Carla

Lieve Liv,

Het ga je goed en natuurlijk altijd welkom om je weer te registeren.

Sweetie

Lieve Liv

Ik wens je heel veel moed, kracht, liefde en licht toe !
Dikke kus en grote knuffel
Sterkte !!
Suzy

Belle

Hallo allemaal,

Ook ik zal mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Belle, ik ben 39 jaar en woon samen met mijn vriend en onze dochter van (bijna) 10 jaar.
Na mijn hele leven in Amsterdam gewoond te hebben wonen we sinds een jaar, met veel plezier, in Grootebroek (vlakbij Enkhuizen)
Ik ben al mijn hele leven geinteresserd in spiritualiteit en ben het steeds meer gaan toepassen. En....het afgelopen jaar is mijn spiritualiteit en vooral het begrip daarvan een enorm gegroeid. Achteraf was het dus niet alleen maar de fysieke verhuizing die plaats heeft gevonden  :D
Ik kwam een paar weken geleden dit forum tegen en heb er al menig uurtje doorgebracht.
Zoveel informatie ( vooral de uitgebreide Tarotuitleg van Ricca waarvoor een diepe dankbaarheid!), maar ook al die mooie, ontroerende, inspirerende verhalen die ik al ben tegengekomen. Kortom een prachtig forum waar ik veel leer en hopelijk ook positief aan kan bijdragen.

Een liefdevolle groet,
Belle Felice

kreeft

 :) Haaj,
it is aaj, de kreeft  ;D

Welkom Belle, en nog vele uurtje plezier met lezen en uitpluizen,
stof genoeg  ;)

warme groet,  :)

heleen

heel veel plezier op het forum, Belle

liefs
Heleen

Belle

Bedankt Kreeft en Heleen  :)

Maeve

Hallo aan iedereen hier,
Ik ben hier totaal nieuw. Maar al heel veel jaren actief bezig voornamelijk met astrologie. De geboortes van mijn kleinkinderen hebben ook weer een nieuwe dimensie hieraan toegevoegd.
Het lijkt me fijn om hier wat te luisteren en te delen met geestverwanten. Ik ga hier zeker nog inspiratie opdoen en/of delen met jullie.
Alvast bedankt hiervoor.
Maeve

kreeft

Welkom Maeve,  :D
Astrologie is een mooi en boeiend onderwerp, al vind ik het zelf ingewikkeld  :-\
inspiratie vindt je hier genoeg, dus  ;)

grtj  :)

heleen

ook van mij een hartelijk welkom Maeve.
astrologie is inderdaad erg interessant, hoewel ik dit ook heel moeilijk vind. Ik lees er wel veel over, maar mij kennis is vrij gering op dit gebied.

Heleen.

Carla

Hallo Belle & Maeve,

Van harte welkom!

Sweetie

Hallo
Belle en Maeve ,
Welkom !!  :D

Suzy