Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Anja

Hoi Manonminimiou,

Een ding scheelt :D: je weet in ieder geval waarvan je gek wordt :)

Maar nu even serieus. Je bent hier van harte welkom en een "gekkie" ben je zeer zeker niet. Je zal hier ook niet snel zo gezien worden denk ik. Ik maar ook zeer zeker anderen willen je best helpen!! Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren.


Groetjes van ANJA

Rietje2007

Hoi allemaal,

Ik ben Ria, woon in België.
Ik heb 2 kinderen, 4 kleinkinderen, 2plus-kleinkinderen en 1 'pleeg'-kleinzoontje.
Ik heb een brede interesse en ben heel nieuwsgierig om hier bij te leren.

Fijne dag nog!

Anja

Welkom Rietje!! Hopelijk gaan wij veel van elkaar leren!!




Casiopeia


Hallo, mijn naam is Vera. Ik ben 'nieuw'. Niet helemaal want ik heb jaren geleden als eens op dit forum geschreven, maar mijn oude inlognaam was kennelijk verlopen, dus nu heb ik me onder een nieuwe naam aangemeld.

Ik ben 45 en heb een brede interesse in eigenlijk van alles wat in het leven van belang is. Ik woon momenteel in Rotterdam en heb grote plannen in mijn leven (die veel verandering met zich mee kunnen brengen).

Ik hoop hier inspiratie op te doen en mee te lezen en te leren.

Groeten,
Vera


Carla


Anja


Voice-in-the-Wind

Hey daar !  :D

Welkom,

Grt
   Voice-in-the-Wind

Birgit

Aan iedereen,

Ik ben Birgit

*Geboren in België
*Groot geworden in Oudsbergen
*Hou van het leven...
*Toen ik nog jong was ook van studeren. ;-)
*In het dagelijks leven ben ik docent
*mama
*Kook graag
*Hou van oude spullen

Na het overlijden van mijn vader heb ik moeten toegeven aan mijn helderziendheid maar ook helderhorendheid dat als kind reeds aanwezig was maar verdrukt werd door mijn moeder die haar voordeel van de verdrukking zag.

Wat de helderziendheid en helderhorendheid betreft kan ik misschien op dit forum een bijdrage leveren...
kaartleggen wil ik graag leren als aanvulling maar heb geen ervaring met deze materie.
Dus ik hoop dat de forumleden mij kunnen helpen.

Mvg.

Birgit







Carla

Hallo Birgit,

Van harte welkom!

Anja

Hallo Birgit,

Van harte welkom!! Ik hoop op een prettige uitwisseling!



ANJA

DeDwaas

Dag allen,

Sinds enkele dagen ben ik lid van dit forum.

Ik ben opgegroeid en woonachtig in het prachtige Twente. Daar woon ik met mijn partner en kat. In het dagelijkse leven werk ik in bij een onderwijsinstelling en in mijn vrije tijd verdiep ik mij in Reiki (recent heb ik de tweede graad afgerond) en de kunst van tarot. De tarot is nieuw voor mij en naar aanleiding van mijn interesse in de tarot ben ik bij Catharinaweb beland. Ik hoop hier meer te leren van jullie allen  :)

Liefs van mij

Carla


Anja

Voor mij ook heel welkom De Dwaas!

Marjokele

Ik ben Marjokele. Volg het forum al lang. Ben erg geïnteresseerd in tarot en probeer het af en toe zelf. Ben nog een beginner en zou er meer van willen leren en begrijpen.

Carla

Welkom Marjokele!

Vooral gewoon doen, begin met dagkaartjes en bespreek ze in het kaartleggingforum.