Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Anja

Jij een DIKKE Dank Je Wel Heyhoka!

tekisui

zelf heb ik al 20 jaar zen proberen te bestuderen, alsook indianen cultuur en soms dee ik kaarten leggen
met gewone spelkaarten. het is soms nogal verwarrend omdat weinig mensen hier echt mee bezig zijn;
laatst vertelde een lieveheersbeesje me meer van het leven te genieten :)

Anja

In ieder geval hartelijk welkom Tekisui! Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren!


Groet,

Anja

dragonfly

Hallo allemaal,

Ik ben al even bekend met de site en bezoek hem dan ook regelmatig, sinds net dan ook lid geworden. Hoewel ik de Lenormand kaartjes al enkele jaren heb, ben ik er de laatste tijd een stuk fanatieker in geworden om hier over bij te leren. Ik hoop hierin te kunnen groeien en ik denk dat ik veel kan leren van de mensen hier op het forum.

Warme groetjes, Dragonfly

Carla

Hartelijk welkom Dragonfly!

Anja


Margery

Hola

K'ben Margery en ik ben een 70's child geboren in 1975 zodiac Taurus, ik kom al sinds 1994/95 op de website Catharina tarot en voor zover ik kan herinneren enof weet nooit aangemeld geweest op deze forum.
Ik weet ook niet echt waarom ik me aangemeld heb maar het zal wel een reden hebben :)
k'ben geëmigreerd naar Duitsland vanuit de Zaanstreek sinds 2012 en ben een artiest in schilderkunst en doe dat al sinds mijn 15e jaar ben al vanaf kleuter zijnde "spiritueel ingesteld afgesteld afgestemd?  :D ;D
Catarina Tarot is voorgesteld door 1 van mijn beste vrienden toen der tijd die vertelde dat die website ECHT antwoord gaf waar je naar vroeg of wilde weten met gratis kaartjes trekken.
Het gaf steun of duidelijkheid in wat moeilijke tijden of leuke tijden  en zeker over de liefdes vragen.
Wat heb ik daar veel gebruik van gemaakt in mn lovelife. 
Vandaag kwam ik weer terug op de webpagina vanwege mijn oude kater die al 3 dagen niet thuis gekomen is  :'( ben er nu wel een. beetje verdrietig over eerlijk gezegd en wilde raad plegen met de week kaarten... voor de uitleg wilde ik 1,30 betalen  maar dat lukte niet met mn NL prepaid kaart vanuit Germany... dus ja... moet ik maar op mn gevoel af gaan en dat vind ik even lastig nu...
Goed Ik ben erg blij dat het nog steeds bestaat en hoop dat het blijft bestaan want er is geen andere die volgens mij zo goed is als deze website.
Groetjes M.

Anja

Hoi Margary,

Welkom terug op deze website!! Ik denk dat jij hier terug gekomen bent, onder meer omdat je weer e. e. a wilt weten. Je hebt goede ervaringen met de website gehad, dank je voor deze mooie input! Ik hoop dat je hier wederom vindt wat je zoekt en ook dat wij veel van elkaar kunnen leren.


ANJA

sterrenkind

#1463
Even voorstellen ,Ik ben Ginny en al een jaartje met hier op Catharina web me in aan het lezen,( prachtige website trouwens), ik ben vooral bezig met de tarot kaarten, astrologie, pendelen, reiki , sjamanisme, aura's lezen  en al wat het spirituele aangaat en ik hoop hier nog heel wat te leren.

Anja

Welkom Sterrenkind!! Ik hoop dat je nog maar lang bij CatharinaWeb mag zijn!!


ANJA

sterrenkind


Voice-in-the-Wind

Hey !

Welkom...ikzelf ben nieuw met eigenlijk alles (astrologie en tarot)
Maar we kunnen elkaar stimuleren en van elkaar leren :)

Grt!
Voice-in-the-Wind

Rozay

Even voorstellen, ik ben Rozay en ik kom uit Gelderland. Ik kom eigenlijk al heel lang op deze site, van tijd tot tijd maar nooit gezien dat er een forum was. Dus ik dacht laat ik me maar registreren want er is zoveel info hier te vinden. Ik ben geïnteresseerd in het spirituele en het paranormale, alles wat daarmee te maken heeft. En vooral de Tarot en ik weet wel zeker dat er hier nog veel te leren is!
Groetjes 

Anja

Welkom Rozay!! Er valt hier zeker zeer veel te leren!

Manonminiou

#1469
Goedenavond,

HSP is m'n beste vriendin. Soms word ik gek van haar (geluiden en licht), maar op spiritueel gebied mooie dingen meegemaakt (en angstige). Spiritueel wat "extra's" van mijn overgrootmoeder geërfd. Ik kan haar helaas niks vragen. Familie wil er niks van weten en schildert haar af als "gekkie". Ik kan bij familie niet terecht, maar ik heb zo veel vragen aan haar. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen :-)

Groetjes, Manon